Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa

Data: 2011-07-26 15:09:25
Autor: Q
Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
Czytam i jestem przera¿ona, ¿e jak o kim¶ napisaæ pozytywnie to od razu jest to podjerzane

Wiesz co to spam?
Wiesz, ze to bardzo a-fe i bee spamowac grupy?

i s³yszy siê jedyni setk wyzwisk i grubiañskich ¿artów.

A bezczelny spam Ci nie przeszkadza?
No to do garow, tepa, wyimaginowna babo
kolejno instancjo wyimaginowanego Mariusza,
personifikacjo gowna, itd...

Data: 2011-07-26 16:22:30
Autor: witrak()
Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-07-26_15:09
Czytam i jestem przerażona, że jak o kimś napisać pozytywnie
to od razu jest to podjerzane

Wiesz co to spam? Wiesz, ze to bardzo a-fe i bee spamowac
grupy?

i słyszy się jedyni setk wyzwisk i grubiańskich żartów.

A bezczelny spam Ci nie przeszkadza? No to do garow, tepa,
wyimaginowna babo kolejno instancjo wyimaginowanego Mariusza, personifikacjo gowna, itd...

Wiesz co, Q ?

Tu nie jest przyjęte używanie takiego języka - niezależnie od
racji, które za Tobą stoją (albo leżą...).

Więc jak koniecznie chcesz się rozładować w ten sposób, to do Onetu.

witrak()

Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa