Dobry i tani - szukam aku ok. 90 Ah

Data: 2010-12-19 15:12:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dobry i tani - szukam aku ok. 90 Ah
Dnia Sat, 18 Dec 2010 14:24:32 +0100, Maciek napisał(a):

Moze ktos doradzi, jaki akumulator 90 Ah kupic do odpalania 2,5-litrowego
diesla? Obecna bakteria wyzionela ducha.

No dobrze, ale po co Ci aż dwa akumulatory? Sam dobry nie wystarczy?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-19 15:26:58
Autor: Maciek
Dnia Sun, 19 Dec 2010 15:12:42 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

No dobrze, ale po co Ci aż dwa akumulatory? Sam dobry nie wystarczy?

Uwazasz, ze wsrod tanich - powiedzmy do 350 zl - nie ma dobrych?

--
Maciek

Data: 2010-12-20 00:41:58
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 19 Dec 2010 15:26:58 +0100, Maciek napisał(a):

No dobrze, ale po co Ci aż dwa akumulatory? Sam dobry nie wystarczy?
Uwazasz, ze wsrod tanich - powiedzmy do 350 zl - nie ma dobrych?

IMO nie ma. Oczywiście możesz mieć inne kryteria dobroci niz ja. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-20 08:46:04
Autor: Maciek
Dnia Mon, 20 Dec 2010 00:41:58 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

IMO nie ma. Oczywiście możesz mieć inne kryteria dobroci niz ja.

W benzynowo-gazowym Fordzie od ponad dwoch lat mam ZAP-a. Nigdy nie
musialem go doladowywac, chociaz przez 2 minione zimy samochod jezdzil po
10-20 km co kilka dni, a roczny przebieg w tamtych latach wynosil 8-10 tys.
i byly to trasy po miescie. Nie bylo problemow z odpaleniem. To czego
chciec wiecej od akumulatora?

--
Maciek

Data: 2010-12-20 11:06:56
Autor: J.F.
Dobry i tani - szukam aku ok. 90 Ah
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w
[...]

Ja mam w dieslu,  pare razy rozladowalem z mojej/auta winy, jezdzi czesto krotkie dystanse, a teraz sobie trzecia zime radzi, a poprzednia byla prawdziwa - czego chciec wiecej ..

J.

Data: 2010-12-20 11:43:31
Autor: Maciek
Dnia Mon, 20 Dec 2010 11:06:56 +0100, J.F. napisał(a):

Ja mam w dieslu,  pare razy rozladowalem z mojej/auta winy, jezdzi czesto krotkie dystanse, a teraz sobie trzecia zime radzi, a poprzednia byla prawdziwa - czego chciec wiecej ..

Prundy ma male, jak na diesla. Poza tym Twoj jest pewnie zalany rzadszym
olejem :)

--
Maciek

Data: 2010-12-20 12:34:48
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-20 08:46, Maciek pisze:

[...]

Tego samego - przez następne 4-6 lat.

A gdy już wyzionie ducha podzielić jego cenę przez lata pracy,
i dopiero wtedy wyjdzie, czy był tani...

Data: 2010-12-20 15:15:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:ienf0o$dk8$1news2.ipartners.pl...
[...]

No tak, ale czy ten drozszy ma 4 lata gwarancji ?
Bo co - zaplacic z gory, on sie popsuje, i zostajemy z reka w nocniku :-P

J.

Data: 2010-12-20 02:42:50
Autor: Adam Adamaszek
On 19 Gru, 15:26, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 19 Dec 2010 15:12:42 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

> No dobrze, ale po co Ci aż dwa akumulatory? Sam dobry nie wystarczy?

Uwazasz, ze wsrod tanich - powiedzmy do 350 zl - nie ma dobrych?

Wymienilem ostatnio 5-letni akumulator Autocrafta na nowy, taki sam -
mimo, ze ten poprzedni byl jeszcze calkiem ok, to auto pradozerne i
wolalem miec pewnosc.

95Ah kosztuje 270PLN. Polecam.

pozdr
AA

Data: 2010-12-19 15:35:25
Autor: J.F.
On Sun, 19 Dec 2010 15:12:42 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Skoro nie ma roznicy to po co przeplacac :-P

J.

Dobry i tani - szukam aku ok. 90 Ah