[PROBLEM] Dobry łańcuch IG/HG do kasety 8 rzędowej

Data: 2013-10-20 22:44:01
Autor: PeJot
[PROBLEM] Dobry łańcuch IG/HG do kasety 8 rzędowej
W dniu 2013-10-20 20:37, Ghost pisze:
Witam!

Otóż dzisiaj na zjeździe z głównej na podporządkowaną strzelił mi łańcuch (chwała Bogu, że tam, a nie w górach). Zmieniałem przerzutkę, coś zatrzeszczało i tyle tego był. Fakt faktem, że swoje już przeszedł więc miał prawo się zużyć.

A przerzutka zmieniana z przodu czy z tyłu ? Tarcze z przodu stal czy alu ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

[PROBLEM] Dobry łańcuch IG/HG do kasety 8 rzędowej