[PROBLEM] Dobry łańcuch IG/HG do kasety 8 rzędowej

Data: 2013-10-28 18:37:51
Autor: fojtek
[PROBLEM] Dobry łańcuch IG/HG do kasety 8 rzędowej
Od lat kupuję najlepszy (na jaki mnie stać) łańcuch i kiepską (np. alivio) kasetę. W mieście przy całorocznej jeździe zestaw wytrzymuje 8-9 kkm. Blatów w korbach nie udało mi się zajeździć.
Początkowo używałem SACHSa (z małą przerwą kiedy udało mi się zdobyć dzięki grupie SEDISy 90-tki) potem krótko SRAMa, teraz Connexa.
Łańcuchy kupuję po 2-3 naraz a okazyjnego zakupu zaczynam szukać gdy założę ostatni.
Na Connexach jeszcze się nie zawiodłem. Na Shimano i SRAMie owszem.
Brał bym 808 ewentualnie jak b. krucho z kasą to 800.

fojtek

Data: 2013-10-29 02:23:59
Autor: tadeklodz
W dniu poniedziałek, 28 października 2013 18:37:51 UTC+1 użytkownik fojtek napisał:
[...]

Ach Sedis i Brantom to były łańcuchy. Łezka się w oku kręci. Fakt miałem wtedy około 20 lat

Data: 2013-10-30 09:31:46
Autor:

Użytkownik "fojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:526ea0ef$0$2290$65785112@news.neostrada.pl...

Od lat kupuję najlepszy (na jaki mnie stać) łańcuch i kiepską (np.
alivio) kasetę.

Robię dokładnie tak samo, z tym że profilaktycznie wymieniam zestaw "kaseta + łańcuch" każdej wiosny... Tak na wszelki wypadek :)

Pzdr
BB

[PROBLEM] Dobry łańcuch IG/HG do kasety 8 rzędowej