Dobry manager połączeń do Noki E52

Data: 2010-05-29 23:42:53
Autor: Piotr \( Maximus \)
Dobry manager połączeń do Noki E52
Witam
Do tej pory korzystałem na E51 z Phone Pilot.
Teraz mam E52 - czy ktoś mógłby polecić soft
Profile połączeń ( odbieranie wszystkich, tylko z listy, odrzucanie z poza listy\książki, itp ) podobnie z SMS, ale niekoniecznie
możliwość zdefiniowania list
możliwość nagrania zapowiedzi
sheduler sterujący profilami

Czy ktoś użwa Totall Recall do nagrywania rozmów ? jak z dźwiękiem BEEP ?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-05-31 16:32:55
Autor: Amir
Dobry manager połączeń do Noki E52

Czy ktoś użwa Totall Recall do nagrywania rozmów ? jak z dźwiękiem BEEP ?

działa ale...
ty słyszysz, ale druga strona nie słyszy beep-a, ale wersja najnowsza tylko

o co chodzi z tą zapowiedzią? i jej nagraniem?
mozesz opisac szczegóły?

Data: 2010-05-31 20:41:13
Autor: Piotr \( Maximus \)
Dobry manager połączeń do Noki E52

o co chodzi z tą zapowiedzią? i jej nagraniem?
mozesz opisac szczegóły?

w Phone Pilot jest tak, że można ustawić dni tygodnia i godziny w których działają profile ( nie są to standartowe proflie telefonu - o nich póxniej ), które można sobie skonfigurować, np. profil odbieraj wszystkie lub odbieraj z listy albo odbieraj tylko z książki i wtedy dzwoniący nie będący w książce dostają nagranie lub SMS lub sygnał zajętości.

używasz może programu do zmiany profili - ogólny, offline, itp ? w E51 używałem Best Profiles, ale w E52 mimo, że włączony to nie przełącza

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-06-01 14:23:06
Autor: Amir
[...]

nie uzywam profili w zasadzie, ale ciekawy program to fakt
sporo programow nie chcialo mi dzialac po przejsciu na e52
e52 ma mniej ramu moze to w tym siedzi problem i system tez jednak nie ten sam

z aplikacji ktore uzywam
Guardian - swietny program do namierzania i jak ktos zwienie telefon
Fring - klient skype(video rozmowy dzialaj), voip
putty - klient ssh
VNC viever mi zrywa niestety, nie moge wejsc na pulpit pc a przydawalo mi sie to
palringo - klient gg
Garmin Mobile - nie działa, tzn wyłacza się i wolno działa, ale jest darmowa nawi z noki za to
NetMonitor
SkySPy - taka mozna powiedziec niana, zdwoni jak wykryje dzwiek
TotalRecall 4.02 - nagrywanie rozmow bez dzwiękowego sygnału

to wszystko co się mi przydaje
pozdrawiam

Dobry manager połączeń do Noki E52