Dobry mechanik w Poznaniu - Seicento cieknie olej z silnika

Data: 2011-04-07 19:45:51
Autor: Tomasz Stiller
Dobry mechanik w Poznaniu - Seicento cieknie olej z silnika
Witam wszystkich serdecznie.

Czy ktoś może mi polecić dobrego mechanika w poznaniu, który zajmie się cieknącym silnikiem seicento 1.1 mpi? Ten, który mnie leczy zazwyczaj chyba traci ochotę na zajmowanie się moim pojazdem :\ Do tej pory został wymieniony uszczelniacz na wale po stronie paska rozrządu, oraz uszczelniona miska olejowa. Niestety leci dalej najwyraźniej z wału od strony skrzyni biegów. Wiem, że seja to niby każdy robi, ale szukam kogoś kto się tym zajmie porządnie za nie koniecznie najmniejsze pieniądze. Po prostu chciałbym mieć to już z głowy.

Z góry dziękuję za pomoc.

Dobry mechanik w Poznaniu - Seicento cieknie olej z silnika