Dobry niezawieszający sie router za rozsądną cenę?

Data: 2010-03-19 05:56:48
Autor: zen3x
Dobry niezawieszający sie router za rozsądną cenę?
On 16 Mar, 08:29, Oncek <cactu...@gmail.com> wrote:
Musze zmienic mojego Dlinka 524 na cos nowoczesniejszego. Ciagle sie
wiesza (przy odpaleniu wiecej niz jednej pozycji na torrencie), czasem
nawet gubi ustawienia itd itp. Zastanawiam sie czy jest sens
inwestować w standard n, obecnie na g mam do około 3MB/s. Dodatkowo
musialbym zmienic sieciowke w lapku. Co polecicie do 150-200zl ?

http://www.allegro.pl/item955076622_linksys_cisco_wrt310n_gigabit_router_wifi_dd_wrt.html

Data: 2010-03-19 13:23:22
Autor: Oncek
Dobry niezawieszający sie router za rozsądną cenę?

> musialbym zmienic sieciowke w lapku. Co polecicie do 150-200zl ?

http://www.allegro.pl/item955076622_linksys_cisco_wrt310n_gigabit_rou...

rzeczywiscie ceiakwa propozycja, chyba sie skusze.

Dobry niezawieszający sie router za rozsądną cenę?