Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika

Data: 2009-03-24 14:09:14
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Witam
Co ciekawego mo¿ecie poleciæ co mo¿na by³o by wlaæ do dozownika po mydle w p³ynie? Z racji tego ¿e wszystkie naprawy mam w domu i czê¶æ wykonujê bez rêkawiczek to z czasem przychodzi pora na mycie r±k. A ³apanie za p³yn do mycia, mleczko i czasem pastê pozostawia ¶lady które potem trzeba czy¶ciæ. Mo¿e ewentualnie jaki¶ mix?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-24 09:45:35
Autor: tadeklodz
On 24 Mar, 15:09, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
[...]

http://www.ekozet.pl/sklep/product_info.php?products_id=3597
Ja to stsujê równie¿ do urz±dzenia do czyszczenia ³añcucha

Data: 2009-03-24 17:34:07
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:45:35 -0700, tadeklodz napisa³(a):

http://www.ekozet.pl/sklep/product_info.php?products_id=3597 Ja to
stsujê równie¿ do urz±dzenia do czyszczenia ³añcucha
Urz±dzonko bêdê musia³ sobie kupiæ na dniach bo stare siê sypie aczkolwiek coraz czê¶ciej po prostu 'shejkujê'.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-24 15:34:01
Autor: jacyn
piecia aka dracorp pisze:
[...]

P³yn domycia silników ARVA. Trochê ¶mierdzi, ale jest skuteczny. Oczywi¶cie po nim nale¿a³oby umyæ rêce np. myd³em :)

--
jacyn

Data: 2009-03-24 16:33:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Panie piecia aka dracorp, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:gqapia$qvm$1news.wp.pl> przy ul....

[...]

Ja polecam... Proszek do prania. Serio, serio. Smarzysko z r±k schodzi w
sekundê. Polecam metodê wymy¶lon± przez mojego ojca: zachomikuj proszek w
umytym s³oiczku z musztardy, zostaw w takim miejscu, ¿eby¶ za du¿o po
drodze nie pobrudzi³. Et viola. (zawsze mo¿esz te¿ wsadzaæ ³apska do
pojemnika z proszkiem, je¿eli masz pralkê w ³azience, ale osoba robi±ca
pranie mo¿e nie byæ do koñca zadowolona)
Aaa... Pamiêtaj, ¿eby potem ³apy umyæ jeszcze myd³em normalnym, bo proszek
ma nieprzyjemny zapach.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2009-03-25 09:20:44
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Dnia Tue, 24 Mar 2009 16:33:46 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
napisa³(a):

[...]

Schodzi ale nie wszystko, to co wci¶nie siê w linie papilarne trudno wyci±gn±æ. Trochê siê zdziwi³em jak na proszek na rêce pola³em wod± i zaczê³o byæ gor±co. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-25 16:36:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Panie piecia aka dracorp, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:gqct1c$75f$3news.wp.pl> przy ul....

Schodzi ale nie wszystko, to co wci¶nie siê w linie papilarne trudno wyci±gn±æ.

Kwestia determinacji i odpowiedniego pumeksu.

Data: 2009-03-26 11:35:33
Autor: jakuboff

Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Ja polecam... Proszek do prania. Serio, serio. Smarzysko z r±k schodzi w
sekundê.

Proszek jest dobry, tak samo jak detergenty pior±ce w p³ynie(lepsze ni¿ specjalne pasty przeznaczone do tego celu). Problem jest taki, ¿e wysuszaj± i podra¿niaj± skórê, wiêc nie sprawdz± siê, je¶li trzeba ich u¿ywaæ np. codziennie.

Data: 2009-03-26 15:40:39
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:35:33 -0400, jakuboff napisa³(a):

[...]

Codziennie nie pichcê przy rowerze a po za tym zawsze mo¿na potem u¿yæ jakie¶ ma¶ci z witamin± A.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-26 21:10:09
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Dobry p³yn do usuwania smaru do d ozownika
Dnia 26.03.2009 16:40 u¿ytkownik piecia aka dracorp napisa³ :
[...]

Przy takim podej¶ciu proponujê myæ rêce nitro.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-27 07:15:15
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Dnia Thu, 26 Mar 2009 21:10:09 +0100, Miko³aj \"Miki\" Menke napisa³(a):

Przy takim podej¶ciu proponujê myæ rêce nitro.

No co ty a kwestia zapachowa itp?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-27 10:40:05
Autor: Coaster
piecia aka dracorp wrote:
Dnia Thu, 26 Mar 2009 21:10:09 +0100, Miko³aj \"Miki\" Menke napisa³(a):

Przy takim podej¶ciu proponujê myæ rêce nitro.

No co ty a kwestia zapachowa itp?

Nitro to oczywiscie przegiecie. W warsztatach samochodowych zawsze uzywano ropy do 'pierwszego' mycia rak mocno uswinionych samarami. Sam kiedys stosowalem z powodzeniem ten sysytem.

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-27 23:12:43
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Dobry p³yn do usuwania smaru do d ozownika
Dnia 27.03.2009 08:15 u¿ytkownik piecia aka dracorp napisa³ :
Dnia Thu, 26 Mar 2009 21:10:09 +0100, Miko³aj \"Miki\" Menke napisa³(a):

Przy takim podej¶ciu proponujê myæ rêce nitro.

No co ty a kwestia zapachowa itp?

Pry¶niesz sobie Brise i bêdzie git.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-30 11:10:06
Autor: Jan Cytawa
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
piecia aka dracorp napisa³:

> [...]
> u¿ywaæ np. codziennie.

Codziennie nie pichcê przy rowerze a po za tym zawsze mo¿na potem u¿yæ jakie¶ ma¶ci z witamin± A.

Do biezacego usuwania brudu z rak uzywam od wielu lat sprawdzonego
Ludwika. Nie nieszczy rak i dosyc dobrze radzi sobie z tluszczem.
Natomiast do dokladnego umycia rak kiedys uzywalem proszku do prania i
szczotki. Ale obecnie zona kupila mi jakas doskonala paste do mycia rak.
 Rece myje rewelacyjnie. Nazwy tak z glowy nie pamietam ale moge
sprawdzic. Po umyciu pozostawia wrazenie tlustosci. Oczywiscie zawsze smaruje rece na koniec jakims kremem glicerynowym.
Takim tanim ale rewelacyjnym. Jan Cytawa

Data: 2009-03-30 12:39:18
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Dobry p³yn do usuwania smaru do d ozownika
Dnia 30.03.2009 11:10 u¿ytkownik Jan Cytawa napisa³ :
piecia aka dracorp napisa³:

[...]

Ja mam bardzo delikatn± skórê ;-) i Ludwik jej szkodzi, znaczy zostawia such±, ale te¿ czasem u¿ywam. Chocia¿ teraz mam ju¿ specjaln± pastê, wiêc na jaki¶ czas spokój.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-24 19:59:10
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Dobry p³yn do usuwania smaru do d ozownika
Dnia 24.03.2009 15:09 u¿ytkownik piecia aka dracorp napisa³ :
[...]

http://merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_category_id=102
Niestety nie pamiêtam której konkretnie pasty u¿ywa³em, ale by³a _rewelacyjna_. Zmywa³a wszystkie zabrudzenia z r±k, mia³a ¶cierne w³a¶ciwo¶ci, nie niszczy³a i wysusza³a skóry, mia³a ³adny zapach. OIDP to by³a ta PA32.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 09:18:13
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:59:10 +0100, Miko³aj \"Miki\" Menke napisa³(a):

Merida? Przypadek czy ta sama firma?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-25 15:27:34
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Dobry p³yn do usuwania smaru do d ozownika
Dnia 25.03.2009 10:18 u¿ytkownik piecia aka dracorp napisa³ :
[...]

Nie wiesz? To¿ to jedna z bardziej znanych kolizji marek w naszym ¶wiatku. ;-) OIDP kiedy¶ merida.pl i merida.com.pl prowadzi³o do producenta mydelniczek, ale chyba firmy siê dogada³y, bo teraz merida.pl prowadzi do rowerymerida.com.pl

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 13:24:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-24, Miko³aj "Miki" Menke <miki@menek.one.pl> wrote:
[...]

Hm. A czy kto¶ z Krakowa pisa³by siê na zamówienie hurtowe? Na sieci
nigdzie indziej tego nie widzê, p³aciæ 20z³ tego czego¶ to lekka kpina..
;)

Data: 2009-03-25 16:06:19
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Dobry p³yn do usuwania smaru do d ozownika
Dnia 25.03.2009 14:24 u¿ytkownik Jan Srzednicki napisa³ :
On 2009-03-24, Miko³aj "Miki" Menke <miki@menek.one.pl> wrote:
[...]

20 z³? Kupi³em dzi¶ 500 g za 8,17 z³. Przy okazji ju¿ wiem, ¿e to jest ta pasta, któr± chcia³em - PA32.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 16:42:25
Autor: piecia aka dracorp
Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika
Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:06:19 +0100, Miko³aj \"Miki\" Menke napisa³(a):

20 z³? Kupi³em dzi¶ 500 g za 8,17 z³. Przy okazji ju¿ wiem, ¿e to jest
ta pasta, któr± chcia³em - PA32.

Dzisiaj sprawdzê w tesco mo¿e bêd± mieli

--
piecia aka dracorp

Dobry p³yn do usuwania smaru do dozownika