Dobry pojemny samochód na długie trasy [ko nkretna lista wymagań]

Data: 2017-06-12 21:13:52
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dobry pojemny samochód na długie trasy [ko nkretna lista wymagań]
W dniu .06.2017 o 21:01 Tomek <tomasz@bujlow.com> pisze:

Jaką markę / model polecacie?

Citroen C4GP, 2.0 HDI, AM6
Bez dwumasy, sprzęgła. Duży komfortowy minivan.
Na autostradzie przy 140-160km/h 7,5-8l ON/100km
10 poduszek, nie myszkuje - jedzie jak po sznurku. Nie wiem co się tak  czepiłeś tego gazu...

TG

Data: 2017-06-12 21:16:14
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .06.2017 o 21:13 Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> pisze:

W dniu .06.2017 o 21:01 Tomek <tomasz@bujlow.com> pisze:

Jaką markę / model polecacie?

Citroen C4GP, 2.0 HDI, AM6

zapomniałem dopisać - 163KM.

TG

Data: 2017-06-13 01:01:23
Autor: MaciekP
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 21:13:54 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
W dniu .06.2017 o 21:01 Tomek .... pisze:

> [...]

Na autostradzie przy 140-160km/h 7,5-8l ON/100km
10 poduszek, nie myszkuje - jedzie jak po sznurku. Nie wiem co się tak  czepiłeś tego gazu...

Klatki kenelowe dla psów, rodzina i walizki w C4GP chyba się nie zmieści. Dla wygody i bezpieczeństwa psów i rodziny poszukaj czegoś wielkości Vito a nie wśród minivanów.
Pozdrawiam

Data: 2017-06-16 12:16:10
Autor: Marek
On Tue, 13 Jun 2017 01:01:23 -0700 (PDT), MaciekP <fotopp.com.pl@gmail.com> wrote:
Klatki kenelowe dla psów, rodzina i walizki w C4GP chyba się nie zmieści. Dla wygody i bezpieczeństwa psów i rodziny poszukaj
 czegoś wielkości Vito a nie wśród minivanów.

Dla psów tylko ford turneo custom. Uwielbiają go.

--
Marek

Data: 2017-06-13 13:29:40
Autor: Maciek
Dobry pojemny samochód na długie trasy [ko nkretna lista wymagań]
Dnia Mon, 12 Jun 2017 21:13:52 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Citroen C4GP,

Duży miał być.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-13 19:06:21
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dobry pojemny samochód na długie trasy [ko nkretna lista wymagań]
W dniu .06.2017 o 13:29 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:

Citroen C4GP,

Duży miał być.

"Duży" to pojęcie względne.
Bagażnik:
Grand: 576 - 1951 l
V40: 413 - 1421 l

Większa wartość to po złożeniu siedzeń. Grand posiada roletę bagażową (jak  kratka w autach z kratką).
Po jej rozłożeniu możemy załadować bagażnik pod sufit. Umożliwia to  otwierana szyba bagażnika, przez którą można zapełnić bagażnik w całej  objętości. Dokładając do tego tylne zawieszenie pneumatyczne mamy woła  roboczego, który ma ponad 700kg ładowności bez choćby minimalnego ugięcia  zawieszenia.
Mój nowofundland ma w tym bagażniku wystarczająco dużo miejsca (może łazić  w kółko). Dwa psy postury owczarka niemieckiego lub labradora zmieszczą  się bez problemu - roleta zapewnia bezpieczeństwo psom i pasażerom.

TG

Data: 2017-06-13 19:22:52
Autor: Maciek
Dnia Tue, 13 Jun 2017 19:06:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Dwa psy postury owczarka niemieckiego lub labradora zmieszczą  się bez problemu - roleta zapewnia bezpieczeństwo psom i pasażerom.

Psy w klatkach, duże walizki, rodzina... Znam te auta, ale ja tego nie
widzę.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-13 19:31:48
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .06.2017 o 19:22 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Większy od V40 i spokojnie zmieści się w budżecie, ot kolejna opcja do  rozważenia.

TG

Data: 2017-06-24 10:00:38
Autor: Budzik
Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...

[...]

Pewnie dlatego ze:
50.000 km przy spalaniu 8 l gazu vs 8l ON = ponad 9000 oszczednosci... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2017-06-24 19:28:51
Autor: mk4
On 2017-06-24 12:00, Budzik wrote:
[...]

Ta, ale przy wymaganych osiagach, predkosciach oraz rozmiarach jaki samochod spali 8 litrow gazu?? No chyba, ze mialo byc 18 ;)

--
mk4

Data: 2017-06-24 18:33:51
Autor: Budzik
Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]
Użytkownik mk4 mk4@dev.null ...

[...]

Jasne.
Ja ci tylko odpowiadam, skad jego zafiksowanie na gazie.
A ze warunki nierealne to juz mu inni odpowiedzieli.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Dobry pojemny samochód na długie trasy [ko nkretna lista wymagań]