Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]

Data: 2017-06-12 21:28:37
Autor: LEPEK
Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]
W dniu 12.06.2017 o 21:01, Tomek pisze:
Witam serdecznie,

Poszukuję dobrego samochodu, który by pozwolił mi na komfortowe pokonywanie długich tras. Lista wymagań jest dosyć długa, ale dosyć konretna, więc mam nadzieję, że pomożecie znaleźć coś interesującego :) Wymagane:

1. Dostosowany do dużych przebiegów, około 50.000 km rocznie, głównie po autostradach w Niemczech.
2. Duże wnętrze i bardzo pojemny bagażnik dostosowany do przewożenia kilku naprawdę dużych walizek, najlepiej głęboki, by walizki udało się umieścic warstwowo. Dla porównania - bagażnik w posiadanym obecnie Volvo V40 (kombi) oceniam jako o wiele za mały. W samochodzie oczywiście musi się również zmieścić rodzina + psy
[...]
5. Benzyna i doskonała współpraca z instalacją gazową. Nie wymagam by instalacja była obecna w chwili zakupu - mogę założyć ją sam. Ale ze względu na liczbę pokonywanych kilometrów, chciałbym by samochód pracował na gazie.
[...]
  butla na gaz w miejscu koła zapasowego

No tu mam pewien dysonans, bo długie trasy i butla w kole = wizyty na stacjach co 400 km przynajmniej. Ale z kolei butla luzem w bagażniku oznacza potrzebę jeszcze większego bagażnika :)

- najlepiej by spalanie na gazie nie przekraczało 8l/100 km

Tak to tylko w erze :) Benzyna, a już na gazie na pewno na autostradzie przy autostradowej prędkości spali więcej. Szczególnie, że szukasz czegoś o dużym rozstawie osi (stabilność) i długiego (duży bagażnik).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]