Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !

Data: 2012-09-04 10:03:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !

Propozycja obywatelska dla WSZYSTKICH partii.

http://nathanel.nowyekran.pl/post/73037,media-pub-l-iczne

*Nie tylko nie może być mowy o finansowanie publicznym groszem tych
którzy realizują politykę różnych grup interesów , bo nie tylko partii
przecież. Przede wszystkim należy ZLIKWIDOWAĆ abonament. Żadnych
haraczy bo i tak podatków jest nadmiar.*

Data: 2012-09-04 19:53:59
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 19:03:

[...]

Co Ty z tym burzeniem i oraniem? Rewolucyjne zamiary były "w modzie" dwadzieścia lat temu. Teraz jak ktoś chce to nie nie burzy, a buduje konkurencję. Oczywiście jak mu się oferta na rynku nie podoba.

Data: 2012-09-04 11:21:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
On 4 Wrz, 13:54, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
emailstuffn...@gmail.com pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień
2012 19:03:

> [...]

dwadzieścia lat temu. Teraz jak ktoś chce to nie nie burzy, a buduje
konkurencję. Oczywiście jak mu się oferta na rynku nie podoba.

rewolucja POKOJOWA dopiero bedzie. Zalozylem dzisiaj na ten temat az
DWA watki. Trza czytac ze zrozumieniem. Ten tekst ktory podalem
rowniez !

Autor wlasnie podkleil komentarz w j. angielskim w ktorym tlumaczy jak
media dzialaja w panstwie demokratycznym. Generalnie: media publiczne
nie rowna sie panstwowe. Tak bylo wlasnie za PRL-u. Trzeba z tym
skonczyc nieodwolalnie i przede wszytkim sprywatyzowac media panswowe.

Data: 2012-09-04 20:29:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:21. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

rewolucja POKOJOWA dopiero bedzie. Zalozylem dzisiaj na ten temat az
DWA watki.

Tylko żeby nie okazało się, jak po '89 że będzie potrzebna po tej rewolucji jeszcze jedna rewolucja... i tak w kólko macieju:
http://www.youtube.com/watch?v=3-RRJjV6tiw --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 11:38:22
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 4 Wrz, 14:29, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 4 września 2012 20:21. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> [...]
> DWA watki.

Tylko żeby nie okazało się, jak po '89 że będzie potrzebna po tej rewolucji

a jakaz to rewolucja byla po 89 w Polsce? Dogadala sie komuna z
koncesjowana, agenturalna opozycja, a  agentura K.K poblogoslawila ten
biznes? W wyniku tej rzekomej *rewolucji* wyszedl erzac udajacy
*demokracje*:)

POSTKOMUNISTYCZNY REZIM przebrany w szaty *demokracji*:)

http://niezalezna.pl/32515-czuje-sie-zagrozona

Data: 2012-09-04 20:46:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:38. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

> [...]

> DWA watki.

Tylko żeby nie okazało się, jak po '89 że będzie potrzebna po tej
rewolucji jeszcze jedna rewolucja... i tak w kĂłlko
[...]

No właśnie o tym mówię.
Może się okazać, że taki reżim zostanie zastąpiony przez jakiegoś innego post- czy neofaszystowskiego potworka.

Wiesz Obserwatorze, kto zastąpił nieludzki reżim szacha Rezy w Persji?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 11:53:41
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 4 Wrz, 14:46, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 4 września 2012 20:38. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> [...]

post- czy neofaszystowskiego potworka.

Wiesz Obserwatorze, kto zastąpił nieludzki reżim szacha Rezy w Persji?

tak moze sie stac wlasnie w neosowieckiej Rosji. Obejrzeliscie do
KONCA ten film:

The Soviet Story (Sowiecka Historia) ??

http://www.youtube.com/watch?v=Qu4P8Fu9tLo

W Polsce to na szczescie malo prawdopodobne. Polska jest jeszcze w
NATO i UE.

Data: 2012-09-04 11:56:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
On 4 Wrz, 14:53, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:

W Polsce to na szczescie malo prawdopodobne. Polska jest jeszcze w
NATO i UE.

dorzuce jeszcze tylko, ze gdyby Polska nie podpiela sie pod UE i nie
przystapila do NATO, to duzo wczesniej mielibysmy na terytorium
panstwa - neosowietow i bylo by tylko bezdyskusyjne: *ruki pa szwam*:)

Data: 2012-09-04 21:01:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:53. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Widział. Ale nie słyszał głosów, żeby Polskę z tego miejsca wyrzucić.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 12:04:22
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 4 Wrz, 15:01, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 4 września 2012 20:53. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> [...]

> NATO i UE.

Widział. Ale nie słyszał głosów, żeby Polskę z tego miejsca wyrzucić.

malo czytacie. Polityka trza sie interesowac, bo jesli tego nie
robicie to polityka wami sie zainteresuje:))

Data: 2012-09-04 20:00:41
Autor: Marek Czaplicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 19:57:

wtorek, 4 września 2012 19:53. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

Co Ty z tym burzeniem i oraniem? Rewolucyjne zamiary były "w modzie"
dwadzieścia lat temu. Teraz jak ktoś chce to nie nie burzy, a buduje
konkurencję. Oczywiście jak mu się oferta na rynku nie podoba.

Z czego k***a konkurencję?
Znam gościa, który budował media lokalne (radio), ale duże sieci, grube
ryby go wyparły.

A ja znam jedno takie radyjko, które dzięki pasji i pracy powstało, rozwinęło się i istnieje. Wszystko na dobrowolnych datkach. I nie jest to RM.

Data: 2012-09-04 20:05:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:00. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

A ja znam jedno takie radyjko, które dzięki pasji i pracy powstało,
rozwinęło się i istnieje. Wszystko na dobrowolnych datkach. I nie jest to
RM.

No to mieli szczęście. A ja znam mnóstwo byłych radiowców, których stacje poszły się kochać, a na to miejsce mainstream wepchał komercyjny kicz.
Nie liczą się gusta odbiorców, a gusta paru nadzianych kretynów. Jestem ciekawy, czy tu jeszcze ktoś pamięta jak uczciwszy uszy spierdolono Radiostację.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 20:08:18
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 20:05:

[...]

Nie wiem, nie słuchałem. Mam swój rodzaj muzyki. Radyjka słucham i wspomagam od czasu założenia, kiedy leciała sama muzyka. Teraz to jest full wypas. Audycje na żywo. Można pogadać z prowadzącymi. Podoba mi się.

Data: 2012-09-04 20:00:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
[...]

PS. I nie ma "jak się nie podoba". Części publiczności może podobać się co innego, ae zaraz mainstream to ukręca i nachalnie narzuca swoje bezguście.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 20:03:32
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 20:00:

[...]

To co? Chcesz DYSKUTOWAĆ o gustach? O nich się nie dyskutuje. Ja na przykład bym chciał aby wszyscy mieli domy w różowym kolorze, takim jakim ja tylko dysponuję. A co?

Data: 2012-09-04 20:09:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:03. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

To co? Chcesz DYSKUTOWAĆ o gustach? O nich się nie dyskutuje. Ja na
przykład bym chciał aby wszyscy mieli domy w różowym kolorze, takim jakim
ja tylko dysponuję. A co?

No właśnie o to. Nie liczą się gusta wcale niebagatelnj części bo powiedzmy 20% odbiorców a liczy się to co 80 procentom wepcha paru nadzianuych kretynów.

PS. Jeśli się buduje na ich oczach, kształtuje i rośnie jakieś środowisko niszowe, to zaraz jadą tę niszę buldożerazmi zaorać.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 20:23:06
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k25g4a$rjh$6node1.news.atman.pl...
[...]

kretynĂłw.

PS. Jeśli się buduje na ich oczach, kształtuje i rośnie jakieś środowisko
niszowe, to zaraz jadą tę niszę buldożerazmi zaorać.

Pierwsze i naprawdę świetne łódzkie radyjko, to "Manhattan".
http://pl.wikipedia.org/wiki/Radio_Eska_Łódź

No ale żeby żyć w tym interesie, to trzeba mieć reklamodawców. A reklamodawcy ogłaszają się (ci najwięksi) tam, gdzie trzeba. I tak udupiono to radio, inne radia, wiele gazet na polskim rynku. Wyobraźcie sobie, że jesteście szefami takiej stacji. Jakoś wiążecie koniec z końcem. Skąd wziąć kasę? Z reklam. A jak zwabić reklamodawców? No- zgadnijcie, jak zrobić, żeby np KGH "Miedź" czy inny "Orlen" wykupił u was ramówkę? Ktoś wie?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-04 20:10:13
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 20:07:

[...]

Te dwadzieścia procent to i tak znajdzie swoje radia. Nie zapominaj, że istnieje internet. Większością bym się nie przejmował. Dla większości dobre jest jak leci sieczka i ktoś od czasu do czasu powie "kurwa". :)

Data: 2012-09-04 20:22:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:10. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Te dwadzieścia procent to i tak znajdzie swoje radia. Nie zapominaj, że
istnieje internet. Większością bym się nie przejmował. Dla większości
dobre jest jak leci sieczka i ktoś od czasu do czasu powie "kurwa". :)

Mowię nie tylko o radiu, ale w pozostałych dziedzinach to samo.
Na pewnym konwencie fantastyki byłem na spotkaniu ze "znanym pisarzem powieści grozy" którego nazwiska przez grzeczność nie wymienię, jako że raczył mi podpisać własnym autografem książkę którą sprzedawał. "Literatura" tworzona przez tegoż autora niestety nie straszy, wypełniona jest natomiast w 90% podobną sieczką.

Dlatego juĹź nie ma kultury tylko... kulturwa.

Wyprorokował to już Jacek Pałucha w końcu lat 80-tych śpiewając:
"Pewnej nocy tak się stanie
Sztuka skończy się, smród zostanie"
http://www.youtube.com/watch?v=HQUXmJX0KJA

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 20:34:56
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 20:22:

[...]

Dlatego już nie ma kultury tylko... kulturwa.

Przejmujesz się? Nikt Ci nie karze "cierpieć za miliony". Po pierwsze: że to nie ma sensu. Po drugie: że owe miliony o tym się nawet nie dowiedzą. :)

Data: 2012-09-04 20:43:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !
wtorek, 4 września 2012 20:34. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Przejmujesz się? Nikt Ci nie karze "cierpieć za miliony". Po pierwsze: że
to nie ma sensu. Po drugie: że owe miliony o tym się nawet nie dowiedzą.
:)

Tylko co z tego, że wydam np. tomik poezji chwalony przez jakiegoś krytyka i paru innych znajomych autorów, jak ten tomik niewielu poza tym środowiskiem czyta. Bo takie jest rozpoznanie sztuki przez ogół, liczy się tylko to co instytucje, wcale nie tak neutralne ideologicznie i światopoglądowo, wypromują. Nie ten wypłynie, kto dobrze pisze, tylko ten, kto potrafi się do klamek instytucjonalnych dobijać. Nawet prywatni mecenasi się nie liczą którzy chcieliby przepchać jakiś kompletny off, bo tylko takim się pozwala działać, którzy promują twórców tworzących po linii instytucji.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-04 20:45:56
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 04 wrzesień 2012 20:43:

[...]

Czytałem Twojego bloga. Nie znam się na poezji i nie chcę się wypowiadać, ale wydaje mi się jedno. Kultura wpadła w taką samą pułapkę jak współczesna nauka. Coraz więcej badań, wyników, tez, hipotez itp... Teraz pisać każdy może, ale czy znajdzie się konsumentów owego dobra?

Dobry pomysl: z obecnymi mediami - trzeba zrobić właśnie tak: zburzyć , teren zaorać. !