Dobry program do budzetu domowego

Data: 2010-02-18 13:39:22
Autor: Rafal M
Dobry program do budzetu domowego
Witam

Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
domowym? :)

W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
naszych realiow :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-19 00:47:38
Autor: Moorek
On 18 Lut, 22:39, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
domowym? :)
W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
naszych realiow :)

ja używam kontomierz.pl

moorek.

Data: 2010-02-19 23:38:11
Autor: LEPEK
Dobry program do budzetu domowego
Moorek pisze:

ja używam kontomierz.pl

Przeczytałem opis programu. Nie jestem specjalistą. Ale niech mnie ktoś poprawi - OK, może i usługodawcy programu nie maja dostępu do haseł (?), ale taki ficzer ułatwia wyjęcie hasła z komputera dla osoby postronnej z zewnątrz (czy to przy okazji dostępu do tegoż komputera, czy też poprzez sieć). Byłbym ostrożny przy przekazywaniu haseł do konta (i nie mówię tu o jednorazowych dot. pojedynczych przelewów!) osobom postronnym...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-02-22 04:09:12
Autor: Moorek
On 19 Lut, 23:38, LEPEK <gdzies@wsi> wrote:
Moorek pisze:

> [...]

sieć). Byłbym ostrożny przy przekazywaniu haseł do konta (i nie mówię tu
o jednorazowych dot. pojedynczych przelewów!) osobom postronnym...

Hasła trzymane są w pliku szyfrowane 128 bitowym kluczem na hasło -
jest też opcja wpisywania haseł za każdym razem jak ciągniesz dane z
banku.
Jeżeli tobie to mało - możesz sam ciągnąć exporty z banku i wrzucać
tak ściągnięte pliki do konta na stronie.
Ale ostatnie opcja jest najmniej wygodna - choć najbezpieczniejsza -
niby. :-)
Natomiast jeżeli twój komp nie ma antywirusów i harcują na nim
dzieciaki  to na pewno wygląda jak śmietnik i jest zoombie wtedy już
żadne bezpieczeństwo ze strony banku czy usługodawcy o którym mówimy
nie pomoże.

pozdrowienia
moorek.

Data: 2010-02-22 14:48:40
Autor: Dominik & Co
Dobry program do budzetu domowego
Moorek rzecze:

[...]

Wypraszam sobie :-) Mój domowy komputer nie ma żadnych antywirusów,
fajerłoli ani antyspajłerów, harcuje na nim dziecko a nie wygląda
jak śmietnik ani nie jest zombie :-)

Ale to może dlatego, że zainstalowany jest na nim Debian :-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-22 06:36:45
Autor: ZbyszekZ
Dobry program do budzetu domowego
On Feb 22, 2:48 pm, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinagma...@invalid.com> wrote:
Moorek rzecze:

> [...]

jak śmietnik ani nie jest zombie :-)

Ale to może dlatego, że zainstalowany jest na nim Debian :-)

To można pomyśleć że śmietnik zombie dobrze wygląda i można by ich
używać z pożytkiem, w odróżnieniu od komputera z Debianem;-P

--
ZZ@private

Data: 2010-02-23 07:08:23
Autor: Dominik & Co
Dobry program do budzetu domowego
ZbyszekZ rzecze:

To można pomyśleć że śmietnik zombie dobrze wygląda i można by ich
używać z pożytkiem, w odróżnieniu od komputera z Debianem;-P

Pomyśleć można, a nawet należy, przed napisaniem czegoś,
tak aby to coś było zrozumiałe :-P

Data: 2010-02-19 07:21:23
Autor: Kane
Dobry program do budzetu domowego
W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
naszych realiow :)

open office, arkusz kalkulacyjny. Bardziej elastycznego i darmowego produktu nie ma ;) (do zastosowania jak w temacie)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-02-19 13:16:06
Autor: Dominik & Co
Dobry program do budzetu domowego
Rafal M rzecze:

http://www.gnucash.org/

Data: 2010-02-20 00:01:15
Autor: kogutek
[...]

Najlepszy program to jak Ty zarobisz piątkę netto i żona drugą piątkę netto.
Kupisz sobie wtedy program do wydawania pieniędzy na pierdoły. --

Data: 2010-02-22 04:45:25
Autor: Kudlaty
[...]

open office, gmail spreadsheet, zoho spreadsheet, excel i
najwazniejsza wlasna cierpliwosc i systematycznosc.

Data: 2010-02-22 06:39:05
Autor: ZbyszekZ
On Feb 18, 10:39 pm, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
[...]

Zona 1.0, tylko z tą bezpłatnością nie najlepiej, ale dostosowany do
realiów idealnie.

--
ZZ@private

Dobry program do budzetu domowego