Dobry serwis GSM w Szczecinie

Data: 2015-09-26 12:23:45
Autor: pkmail000
Dobry serwis GSM w Szczecinie
Witam,
Czy ktos z Panstwa moze polecic sprawdzony, godny zaufania serwis telefonow komorkowych w Szczecinie? Moja zona otrzymala w prezencie smartphone 4,5 cali Omna Roxy (chinczyk) jednak po 6 miesiacach uzytkowania upadl na beton, matryca jest zbita i dotyk nie dziala. Nowy telefon kosztuje w granicach 400 zl. Czy naprawa ma sens? Pozdrawiam.

Piotrek

Data: 2015-09-27 08:21:13
Autor: P03
[...]

To zalezy jak sie rozumie slowo "oplacalne". W szerokim zrozumieniu to jest tak ze sie nie oplaci,
bo trzeba bedzie zabulic troche, a malo kto zrobi naprawe tak solidnie i fachowo jak orginal chinczycy.
Zwlaszcza kiedy nowy sprawny orginal lub jego nowszy klon moze kosztowac 300-400 pln.
No i jeszcze druga kwestia która musze podniesc - otóz sa ludzie których telefony ulegaja czestszym awariom,
znam przypadek mlodej kobiety która swój pierwszy tel. uprala dwukrotnie i nawet jszcze po tym dzialal,
kolejne aparaty tez nie mialy wiecej szczescia. To przypadek szczególny, skrajny, ale wiem ze sa takowe.
Moze i zona miec zblizone "szczescie" do elektroniki. Czego oczywiscie nie zycze w zadnym razie.
Polecam za to wówczas kupowanie mocniejszych i odporniejszych modeli dla budowlanców i nie tylko!
U mnie jest dla przykladu odwrotnie, nawet pierwsza Motorola D520, NOKIA 6510, Ericcson T65 nadal dzialaja.
Taka Karma. Albo przyklad na nieskuteczne wdrozenie dyrektywy o ograniczonym czasie zycia elektroniki.
:-)

--
P03

Data: 2015-09-27 20:17:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dobry serwis GSM w Szczecinie

"P03" mu81p2$8g4$1@dont-email.me

Polecam za to wówczas kupowanie mocniejszych i odporniejszych modeli dla budowlanców i nie tylko!

Dawne komórki spadały mi wielokrotnie na różne ,,podłoża'' -- czasami
kosztem obudowy, ale nigdy funkcjonalności. Znam inne osoby, którym
wypadały komórki -- z podobnym skutkiem.

Monster spadł wielokrotnie na beton, raz został rozjechany kołem
roweru (jechałem wtedy tym rowerem) i stracił jedynie na swym
wizerunku, nie na funkcjonalności. Overmax spadł wielokrotnie na
terakotę i trawę/ziemię -- są widoczne ślady, w tym głęboka
dziura na ekranie... Na funkcjonowanie tabletu to nie wpłynęło...

Ani Overmaxa nie polecam, ani Monstera.

Co do prania... Wyprałem w pralce penflaszkę -- zero problemów.
(1 GB)

Ale są i straty! ;) Zgubiłem inną penflaszkę -- nie wróciła do mnie. ;)
(bodajże 512 MB -- powoli zaliczać można ją do eksponatów muzealnych)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-27 19:36:08
Autor: HubertO
Dobry serwis GSM w Szczecinie
Uzytkownik <pkmail000@gmail.com> napisal w wiadomosci

Czy ktos z Panstwa moze polecic sprawdzony, godny zaufania serwis telefonow
komorkowych w Szczecinie?
Piotrek
Wypróbuj SIMLOCK Szczecin, ul. Slaska 31
http://simlock.com.pl/
W moim chinczyku dali rade z oprogramowaniem.

Dobry serwis GSM w Szczecinie