Dobry serwis rowerowy na Śląsku

Data: 2011-01-24 13:16:27
Autor: grucha
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Witam,

Może ktoś z grupowiczów polecić jakiś dobry serwis rowerowy na
śląsku ? Najlepiej w okolicach Rudy Śląskiej ale nie koniecznie.
Chciałbym oddać rower żeby ktoś mi go dobrze przygotował do sezonu. Na
pewno trzeba wycentrować przednie koło i wykonać smarowanie. Co
myślicie o serwisach w dużych sklepach sportowych typu Inter Sport lub
Decathlon ? Ja osobiście kupowałem rower w Activie w Rudzie Śląskiej i
podobno tez tam jest serwis ale chciałbym oddać mój rowerek w dobre
ręce.

PS. Proszę nie odpowiadajcie że najlepiej sobie to samem zrobić bo jak
bym chciał to bym nie pytał na grupie -- > piszę to z przezorności
przed niektórymi trollami.

Pozdrawiam
Grucha

Data: 2011-01-24 16:09:08
Autor: Michał Kieś
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Smarowanie i centrowanie  to żadna filozofia, praktycznie w każdym
serwisie to zrobią jak należy. A jeśli koniecznie chcesz z
rekomendacji, to np. chorzowski Twomark na ul. Gałeczki albo również
chorzowski Uni-Sport ul. Rynek 13 (bądź oddział w Katowicach przy
Chorzowskie 9).
pzdr
mk

Data: 2011-01-24 21:28:03
Autor:
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Data: 2011-01-24 22:28:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
grucha, Mon, 24 Jan 2011 13:16:27 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
[...]

Wiem, że to nie na Śląsku, ale zaryzykuję: w sosnowieckim MK Bike'u jest
zacny serwis i serwisant Kazek. Szukaj w okolicy Ronda Gierka.
PS. Proszę nie odpowiadajcie że najlepiej sobie to samem zrobić bo jak
bym chciał to bym nie pytał na grupie -- > piszę to z przezorności
przed niektórymi trollami.

Ponieważ wyżej masz odpowiedź, to pozwolę sobie i na ten temat, że czasami
się takie umiejętności przydają, a trudne to nie jest.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-24 22:47:08
Autor: szaman
On 01/24/2011 10:28 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::
[...]

Ha ha!
To Kazek dostał i od Ciebie rekomendację:)

sz

Data: 2011-01-24 22:45:53
Autor: szaman
On 01/24/2011 10:16 PM, grucha wrote::
[...]

Intersport, czy decathlon - ceny z reguły z kosmosu, jakość - nie próbowałem tam nic oddawać, ale jakoś nie mam zaufania do marketów...

Co do serwisu.
Nie jest to Śląsk, ale blisko.
Z całą odpowiedzialnością polecam MK-bike w Sosnowcu (przy Ostrogórskiej, tam gdzie kiedyś Czarny Diament był, przy rondzie tow. Gierka).

Dość specyficzne podejście do klienta mają, ale serwis pierwsza klasa, w sumie zawsze zadowolony jestem z usług. A 'stołuję się tam' od chyba 2005.

Aaaa... i lubią skutecznie namawiać do niezaplanowanych zakupów, zatem ostrożnie:)

Bartek Piekaruś

P.S.
Odwaliłem taką reklamę, jakby to mój serwis był:P

Data: 2011-01-25 07:58:47
Autor: bans
W dniu 2011-01-24 22:45, szaman pisze:

Intersport, czy decathlon - ceny z reguły z kosmosu, jakość - nie
próbowałem tam nic oddawać, ale jakoś nie mam zaufania do marketów...

To nie tak. Jeśli chcesz cos w tych sklepach kupić, to musisz wiedzieć konkretnie czego potrzebujesz - bo 90% to tani chłam, ale czasem można tam trafić niezłe perełki (np. bardzo przyzwoite ciuchy do biegania czy porządny łańcuch rowerowy leżący wśród najtańszej tandety).

--
bans

Data: 2011-01-25 10:36:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
bans, Tue, 25 Jan 2011 07:58:47 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Z markowym sprzętem w takich miejscach mam doświadczenia tylko
odrzucająco-cenowe, ale matę samopompującą z Intersportu sobie chwalę,
podobnie jak z Decathlonowymi ciuchami nie tylko rowerowymi. W najbliższym
czasie zamierzam kolejny sprzęt marki Quechua sprawdzić, zobaczymy czy się
nie rozpadnie po chwili. ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-25 02:04:23
Autor: Michał Kieś
[...]

W Decathlonie i Go- sporcie bywam rzadziej, ale w Intersporcie nie ma
marek marketowych przecież, więc nic dziwnego, że z maty jesteś
zadowolony :)
mk

Data: 2011-01-25 12:13:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Michał Kieś, Tue, 25 Jan 2011 02:04:23 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
ale w Intersporcie nie ma
marek marketowych przecież,

Em... A McKinley? --
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-25 13:36:19
Autor: szaman
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
On 01/25/2011 12:13 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

Em... A McKinley?

Mam plecak i nigdy więcej!

sz

Data: 2011-01-25 13:58:09
Autor: bans
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
W dniu 2011-01-25 13:36, szaman pisze:

Em... A McKinley?

Mam plecak i nigdy więcej!

Dwa się znajomym podarły. Na szczęście, bo nosić się tego nie dało.

Ale napisałeś posta ni z gruchy, ni z pietruchy, nie wiadomo, czy się z Marcusem zgadzasz, czy nie ;)

Nie przeczytałeś czasem "markowych" zamiast "marketowych"?

--
bans

Data: 2011-01-25 14:09:15
Autor: szaman
On 01/25/2011 01:58 PM, bans wrote::

Nie przeczytałeś czasem "markowych" zamiast "marketowych"?

Nie wiem do której grupy zaliczać McKinleya - na pewno jednak nie do markowych.
Z marką miałem jeden kontakt i tak jak napisałem, jestem wybitnie nizadowolony.

sz

Data: 2011-01-25 14:46:04
Autor: bans
W dniu 2011-01-25 14:09, szaman pisze:

Z marką miałem jeden kontakt i tak jak napisałem, jestem wybitnie
nizadowolony.

Takoż i ja, na szczęście nauczyłem się na cudzych błędach.

--
bans

Data: 2011-01-25 14:55:01
Autor: Fabian
W dniu 25.01.2011 14:09, szaman pisze:
[...]

Kupiłem chyba 2 lata temu 2 pary butów, stosunkowo tanio, jakaś
promocja, ostatnie sztuki itp. Do dziś mi służą, wysokie - zimowe to
pewnie spokojnie 2 zimy jeszcze wytrzymają, krótkie umrą niedługo
śmiercią naturalną, podeszwa to już prawie 0. Info tak dla równowagi ;)

Fabian.

Data: 2011-01-25 15:03:03
Autor: bans
W dniu 2011-01-25 14:55, Fabian pisze:

krótkie umrą niedługo
śmiercią naturalną, podeszwa to już prawie 0. Info tak dla równowagi ;)

Łysa podeszwa po 2 latach to nie jest "info dla równowagi", tylko gwóźdź do trumny ;)

--
bans

Data: 2011-01-25 15:36:41
Autor: Fabian
W dniu 25.01.2011 15:03, bans pisze:
[...]

Mógłbyś rozwinąć? Uważasz, że ile powinien wytrzymać podeszwa buta przy
założeniu, że jest codziennie używany? Całe życie żyłem w
przeświadczeniu, że podeszwy buta się zużywają i jest to normalne zjawisko.

Fabian.

Data: 2011-01-25 15:49:20
Autor: bans
W dniu 2011-01-25 15:36, Fabian pisze:

Mógłbyś rozwinąć? Uważasz, że ile powinien wytrzymać podeszwa buta przy
założeniu, że jest codziennie używany? Całe życie żyłem w
przeświadczeniu, że podeszwy buta się zużywają i jest to normalne zjawisko.

Scarpa Vento po 4 latach - ciągle całkiem sporo podeszwy, 3 letnie Scarpy Cinque Terre - ledwo zdarta trochę na pięcie (chyba krzywo zacząłem chodzić;). Buty noszone hm... często. Własciwie to moje takie buty na co dzień.

Ale np. Asolo jakieś niskie to mi po 2 latach podeszwę straciły (ale w tych z kolei w ogóle nie chodziłem zimą, wiec to jest mniej niż 2 lata)

--
bans

Data: 2011-01-25 14:32:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
szaman, Tue, 25 Jan 2011 13:36:19 +0100, pl.rec.rowery:
On 01/25/2011 12:13 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

Em... A McKinley?

Mam plecak i nigdy więcej!

A ja mam samopompę i jestem zadowolony. W końcu udało mi się ją pokleić i
jest wypas :-P

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-25 13:38:16
Autor: szaman
On 01/25/2011 07:58 AM, bans wrote::
[...]

Chodziło mi o ceny serwisu.
Sam często zaopatruję się w Deca, chociażby namiot quechuechuechuechueowy posiadam (drugi identyczny) i bardzo sobie chwalę.

Ubrania też bywają ciekawe, etc.

Jednak nie jest to w żadnym wypadku sklep specjalistyczny.

Go sportu z kolei wybitnie nie lubię. No i dośc drogi jest.

sz

Data: 2011-01-25 05:12:46
Autor: DK
On 24 Sty, 22:16, grucha <bialydel...@gmail.com> wrote:
Witam,

Może ktoś z grupowiczów polecić jakiś dobry serwis rowerowy na
śląsku ? Najlepiej w okolicach Rudy Śląskiej ale nie koniecznie.

Katowice, Mikołowska (Tomar?)

Data: 2011-01-25 16:09:18
Autor: szaman
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
On 01/25/2011 02:12 PM, DK wrote::

Katowice, Mikołowska (Tomar?)

Odpada jeśli masz klaustrofobię:P

sz

Data: 2011-01-25 17:45:56
Autor: Wooyek
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
> Katowice, Mikołowska (Tomar?)

Odpada jeśli masz klaustrofobię:P

I jeśli jesteś mało odporny na absurdalne traktowanie (wynikające głównie z powyższego) - bywało, że właściciel nie pozwalał wejść do sklepu z rowerem, a i zostawienie roweru w serwisie bywa problemem, bo nie ma miejsca... Jakość usług faktycznie raczej wysoka, ale nie jest to miejsce dla każdego.

Data: 2011-01-25 22:01:43
Autor: szaman
On 01/25/2011 05:45 PM, Wooyek wrote::
> [...]

I jeśli jesteś mało odporny na absurdalne traktowanie (wynikające
głównie z powyższego) - bywało, że właściciel nie pozwalał wejść do

Żartujesz?
Ja raz z dwoma innymi klientami wtaszczyliśmy do środka 3 rowery. Nie wiem jak się to udało, ale się udało:)

Teraz bywam tam naprawdę sporadycznie.

sz

Data: 2011-01-25 07:56:59
Autor: Mario
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Co myślicie o serwisach w dużych sklepach sportowych typu Inter
Sport lub Decathlon ?

loteria, jednego dnia trafisz tam na pasjonata, ktory akurat dorabia sobie tam do studiow.... drugiego dnia na "humaniste", ktorego wzieli tam z lapanki... w takich sklepach liczy sie obrot, a nie wyszkolenie i jakosc :)

proste rzeczy: czemu nie, bardziej zlozone to zostawilbym dla siebie... ewentualnie serwisu typowo rowerowego z doswiadczeniem....

Pozdro!

Data: 2011-01-25 17:49:41
Autor: Wooyek
[...]

Marketów bym unikał - tak jak już napisano, nie wiadomo na kogo trafisz, a ceny zwykle wysokie. Poza tym w takich sklepach zwykle mają mocno ograniczony zasób części, które mogą być potrzebne - a jak mają, to drogie.

Ja od siebie gorąco polecam mBike.pl w Katowicach (skrzyżowanie Powstańców i Francuskiej) - cała załoga to rowerowi pasjonaci i fachowcy bardzo pozytywnie nastawieni do klienta, a sklep jest spoko wyposażony, więc jak coś będzie potrzebne (typu linki, pancerze, klocki hamulcowe itd.), to masz wybór.

Data: 2011-01-26 01:46:44
Autor: Michał Kieś
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Se przyspamuję ;-) jeśli ktoś z P.T. listowiczów ma profil na FB, to
zapraszam na
http://www.facebook.com/pages/Rowerowa-Metropolia-Gornoslaska/104557362952264?ref=ts

;)

Data: 2011-01-25 21:38:03
Autor: sufa
[...]

Z zamkniętymi oczami Activa w Rudzie Śląskiej:

http://rower.com.pl/

Sklep i obok serwis.

Jacek

Dobry serwis rowerowy na Śląsku