Dobry serwis rowerowy na Śląsku

Data: 2011-01-25 17:49:41
Autor: Wooyek
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Może ktoś z grupowiczów polecić jakiś dobry serwis rowerowy na
śląsku ? Najlepiej w okolicach Rudy Śląskiej ale nie koniecznie.
Chciałbym oddać rower żeby ktoś mi go dobrze przygotował do sezonu. Na
pewno trzeba wycentrować przednie koło i wykonać smarowanie. Co
myślicie o serwisach w dużych sklepach sportowych typu Inter Sport lub
Decathlon ? Ja osobiście kupowałem rower w Activie w Rudzie Śląskiej i
podobno tez tam jest serwis ale chciałbym oddać mój rowerek w dobre
ręce.

Marketów bym unikał - tak jak już napisano, nie wiadomo na kogo trafisz, a ceny zwykle wysokie. Poza tym w takich sklepach zwykle mają mocno ograniczony zasób części, które mogą być potrzebne - a jak mają, to drogie.

Ja od siebie gorąco polecam mBike.pl w Katowicach (skrzyżowanie Powstańców i Francuskiej) - cała załoga to rowerowi pasjonaci i fachowcy bardzo pozytywnie nastawieni do klienta, a sklep jest spoko wyposażony, więc jak coś będzie potrzebne (typu linki, pancerze, klocki hamulcowe itd.), to masz wybór.

Data: 2011-01-26 01:46:44
Autor: Michał Kieś
Dobry serwis rowerowy na Śląsku
Se przyspamuję ;-) jeśli ktoś z P.T. listowiczów ma profil na FB, to
zapraszam na
http://www.facebook.com/pages/Rowerowa-Metropolia-Gornoslaska/104557362952264?ref=ts

;)

Dobry serwis rowerowy na Śląsku