Dobry szewc do butów górskich w Krakowie

Data: 2013-02-16 23:11:08
Autor: Wojo
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie
Witam,
Szukam dobrego szewca do butów górskich najchętniej w Krakowie. Konkretnie chodzi o model Lowa Ranger GTX. Perfidnie mi szew poszedł. Mam nadzieje, że są do uratowania.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2013-02-17 08:53:12
Autor: Maciek

Użytkownik "Wojo" <wbijok@wp.pl> napisał w wiadomości news:kfp05v$c2e$1speranza.aioe.org...
Witam,
Szukam dobrego szewca do butów górskich najchętniej w Krakowie.

Ja kiedyś skorzystałem z usług faceta na Krowoderskiej (po południowej stronie ulicy, niedaleko Alei), ale nie wiem czy nadal tam pracuje. Z tym że nie wiem czy zrobi taką sztuczkę żeby membrana została w całości. W moich obecnych butach też mam taki problem i sam bym takiego "magika" potrzebował...

Maciek

Data: 2013-02-17 18:19:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie
Wojo, Sat, 16 Feb 2013 23:11:08 +0100, pl.rec.gory:
Witam,
Szukam dobrego szewca do butów górskich najchêtniej w Krakowie. Konkretnie chodzi o model Lowa Ranger GTX. Perfidnie mi szew poszed³. Mam nadzieje, ¿e s± do uratowania.

O ile dobrze pamiêtam, oddawa³em kiedy¶ buty do szewca na Karmelickiej,
gdzie¶ do¶æ blisko szpitala... Aczkolwiek buty górskie nie by³y (choæ mia³y
membranê).

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2013-02-18 22:32:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie
Marek 'marcus075' Karweta, Sun, 17 Feb 2013 18:19:00 +0100, pl.rec.gory:
O ile dobrze pamiêtam, oddawa³em kiedy¶ buty do szewca na Karmelickiej,

KRUPNICZEJ!
Matko i córko, nigdy siê nie nauczê, która jest która!

Data: 2013-02-19 09:17:30
Autor: Dziobak
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie
U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"

O ile dobrze pamiêtam, oddawa³em kiedy¶ buty do szewca na Karmelickiej,

KRUPNICZEJ!
Matko i córko, nigdy siê nie nauczê, która jest która!

Jest nadzieja, ¿e nie jestes z Krakowa  ;)
Chocia¿ bior±c pod uwagê  ostatni numer, czyli student okrada bank i ucieka komunikacj± miejsk± to nudno nie jest.
No i do gór blisko ; buuuu !

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-02-19 18:23:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie
Dziobak, Tue, 19 Feb 2013 09:17:30 +0100, pl.rec.gory:
[...]

Ale rok w Krakowie mieszka³em, przez albo ko³o Krupniczej i Karmelickiej
przechodzi³em, a wiecznie je mylê. Tak jak Brack± i Szewsk±, przynajmniej
jak t³umaczê która jest która... ;-)

Data: 2013-02-19 10:15:49
Autor: Stefan
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:rvvnjkn2evy0$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

jak wchodzisz na Krupnicz± od Teatru to ¶mierdzi browarem i kebabem:))) a jak od Alej to spirytusem i formalin± ze Szpitala...
pozdr
Stefan

Data: 2013-03-07 05:36:19
Autor: loocek
Dobry szewc do butów górskich w Krakowie
W dniu sobota, 16 lutego 2013 23:11:08 UTC+1 u¿ytkownik Wojo napisa³:
[...]

Udaj siê na Kazimierza Wielkiego. Tam ch³opaki s± obrotne, jest i szewc i kaletnik, ró¿ne czary czyni±. A je¶li nie dadz± rady to mog± wiedzieæ kto da radê w mie¶cie Królów i prezydentów. Tutaj adres ich strony: http://www.dobryszewc.eu

Dobry szewc do butów górskich w Krakowie