Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.

Data: 2010-03-01 17:10:54
Autor: radxcell
Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
*BUNIEK* wrote in <news:hmekvd$ao3$1news.onet.pl>:
Wciąga strasznie dużo oleju,

ile dokladnie tego oleju wciaga?

pozdr, rdx

Data: 2010-03-02 00:18:25
Autor: BUNIEK
Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.

Data: 2010-03-02 10:39:20
Autor: krzysiek82
Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
BUNIEK pisze:
Ja wiem z litra na 1000 km.

to mała szansa żeby to było przez uszczelniacze zaworowe moim zdaniem, ale sprawdzić kompresję warto to niewielki koszt.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-04 19:18:32
Autor: radxcell
*BUNIEK* wrote in <news:hmhi04$ja0$1news.onet.pl>:
Wciąga strasznie dużo oleju,
ile dokladnie tego oleju wciaga?
Ja wiem z litra na 1000 km.

mnie Fiesta wciaga 0,7-0,9 zaleznie od pogody, i tak od 60 tysiecy kilometrow..
:)

pozdr, rdx

Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.