Dobry widelec sztywny MTB 1" a-head. Poszukuje.

Data: 2010-09-24 11:13:14
Autor: tadek
Dobry widelec sztywny MTB 1" a-head. Poszukuje.
On 24 Wrz, 16:10, Karolsos <karol...@o2.pl> wrote:
Witam.

Probuje znalezc jakis dobry widelec 1calowy w standardzie a-head,
Jesli ktos wie gdzie moge cos takiego dostac to prosze o info. W necie
wszedzie byly oferty na gwintowane a ja chcialbym zmienic na ahead.
Bede wdzieczny za pomoc.

Najlepiej jakis sklepik w warszawie.

Pozdrawiam.

mogę tobie dać za darmo pokryjesz koszty wysyłki. mam 1' używany
stalowy od mojego górala. Waży ok. 1,1 kg dł rury ok.20cm/ musiałbym
zmierzyć

Dobry widelec sztywny MTB 1" a-head. Poszukuje.