Dobry zasilacz

Data: 2013-04-08 17:18:26
Autor: nom
Dobry zasilacz

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w wiadomości news:kjmct1$vrb$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
Witam

Czy ktos uzywal moze zasilacza takiego, jak ten:
Chieftec Smart GPS-400A8 400W 80+
?

Wyczytalem na grupie, ze Chieftec'i sa dobre.

To zależy, u mnie w pracy padł Chieftec po 5 latach, a np. Modecomy działają od 10 lat bezawaryjnie. ;-)
Nikt Ci nie zagwarantuje, że zasilacz za 200zł będzie działać dłużej niż za 100zł.

Data: 2013-04-08 19:50:52
Autor: Mr. Misio
Dobry zasilacz
Użytkownik nom napisał:

[...]

Podobnie. Szybciej padly mi te powyzej 200 zł. Jeden dzialal rok, drugi rok po gwarancji padl. Zaden <200 nie padl przed koncem gwarancji ;)

Dobry zasilacz