"Dobrze, że Kaczyński zwariował pięć mi nut po wyborach, a nie po dwóch latach"

Data: 2015-12-12 16:37:45
Autor: stevep
"Dobrze, że Kaczyński zwariował pięć mi nut po wyborach, a nie po dwóch latach"
# W wywiadzie udzielonym ”Gazecie Wyborczej” Władysław Frasyniuk odniósł  się do ostatnich poczynań Jarosława Kaczyńskiego i zamieszania wokół  trybunału Konstytucyjnego. Wygląda na to, że dawnemu liderowi Unii  Wolności obecna sytuacja zaczyna przypominać czasy demokratycznej opozycji  w PRL-u. W rozmowie wspomina on o anty-PiS-owskich ulotkach w zakładzie, w  którym wymieniał opony i ludzi podchodzących do niego na stacjach  benzynowych z pytaniem o to czy demokracja jest zagrożona.

Jak twierdzi Frasyniuk tego typu sytuacje są miernikiem tego, co o  poczynaniach Kaczyńskiego uważa społeczeństwo. Jego zdaniem byli  opozycjoniści popełnili grzech zaniechania, myśląc, że ustanowionej po  1989 roku demokracji nic nie zagrozi. Nie zauważyli jak w kraju zaczął  królować populizm i "mordowane" były kolejne autorytety (także przez  nich). Ma on nadzieję, że społeczeństwo manifestujące na ulicy będzie  stanowić efektywną grupę nacisku na władzę i właściwy głos ludzi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/gg8h6

A swoją drogą trudno się dziwić bo móglby nie zdążyć przed emeryturą.
--
stevep
-- -- -

"Dobrze, że Kaczyński zwariował pięć mi nut po wyborach, a nie po dwóch latach"