Dobrze, że Polska to nie Kuba.

Data: 2009-11-12 11:15:20
Autor: cirrus
Dobrze, że Polska to nie Kuba.
# - Bicie boli, następnego dnia nawet bardziej. Ale oni mnie nie powstrzymaj± przed pisaniem mojego bloga - o¶wiadczyła Yoani Sanchez
Sanchez oraz jej przyjaciele Claudia Cadelo i Orlando Luis Pardo szli w pi±tek na uliczny happening przeciw przemocy w dzielnicy Vedado w Hawanie. Nagle drogę zajechało im czarne auto, wysiadło z niego trzech osiłków po cywilnemu i rozkazało: - Wsiadać!
Yoani i Orlando odmówili i zaż±dali nakazu aresztowania. Ubecy zaczęli ich szarpać, w końcu sił± wepchnęli do auta. W nim tłukli blogerkę pię¶ciami po nerkach i głowie. - Doigrała¶ się. Koniec twoich błazeństw, Yoani! - wrzeszczał jeden z ubeków.
Po kilkunastu minutach tajniacy wyrzucili Sanchez i Pardo na ulicy. Następnego dnia lekarz w Hawanie uprzedzony telefonem od bezpieki odmówił obdukcji.
"Pomy¶lałam o moim synku Teo. Boże mój, jak mu wytłumaczę te sińce - napisała Sanchez w swoim blogu Generacion Y, na którym od półtora roku opisuje codzienne życie na Kubie, za co dostała wiele nagród na ¶wiecie. - Ale przypomniałam sobie co¶ jeszcze, co zobaczyłam: przestrach napastników na widok czego¶ nowego, czego nie rozumiej±. Strach zmieniony w wyzywaj±c± odwagę tych, którzy s±dz±, że ich dni s± policzone". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx75t

--
stevep

Data: 2009-11-12 13:53:22
Autor: :he®sk:
Dobrze, że Polska to nie Kuba.
On Thu, 12 Nov 2009 11:15:20 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

[...]

 proponuje by kilku dreczonych przez peo geniuszy wyslac na kube
 by na wlasnej skorce odczuli jak wyglada raj na ziemi.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 17:07:47
Autor: Jadrys
Dobrze, że Polska to nie Kuba.
cirrus pisze:
[...]

Wszystko pięknie i ładnie.. Ale sk±d wiadomo kto to był - te osiłki? Mieli na czołach wypisane - "ubek"?

Data: 2009-11-12 17:20:40
Autor: Andrzej Adam Filip
Dobrze, ĹĽe Polska to nie Kuba.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
# - Bicie boli, następnego dnia nawet bardziej. Ale oni mnie nie powstrzymają przed pisaniem mojego bloga - oświadczyła Yoani Sanchez
Sanchez oraz jej przyjaciele Claudia Cadelo i Orlando Luis Pardo szli w piątek na uliczny happening przeciw przemocy w dzielnicy Vedado w Hawanie. Nagle drogę zajechało im czarne auto, wysiadło z niego trzech osiłków po cywilnemu i rozkazało: - Wsiadać!
Yoani i Orlando odmówili i zażądali nakazu aresztowania. Ubecy zaczęli ich szarpać, w końcu siłą wepchnęli do auta. W nim tłukli blogerkę pięściami po nerkach i głowie. - Doigrałaś się. Koniec twoich błazeństw, Yoani! - wrzeszczał jeden z ubeków.
Po kilkunastu minutach tajniacy wyrzucili Sanchez i Pardo na ulicy. Następnego dnia lekarz w Hawanie uprzedzony telefonem od bezpieki odmówił obdukcji.
"Pomyślałam o moim synku Teo. Boże mój, jak mu wytłumaczę te sińce - napisała Sanchez w swoim blogu Generacion Y, na którym od półtora roku opisuje codzienne życie na Kubie, za co dostała wiele nagród na świecie. - Ale przypomniałam sobie coś jeszcze, co zobaczyłam: przestrach napastników na widok czegoś nowego, czego nie rozumieją. Strach zmieniony w wyzywającą odwagę tych, którzy sądzą, że ich dni są policzone". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx75t

Czyli to ĹĽe w "dobrym RP3/4" to ĹĽe na badania psychiatryczne dowozi  aĹĽ sama Agencja BezpieczeĹ„stwa WewnÄ™trznego to po prostu "czysta ĹĽyczliwość"? :-)
  http://wyborcza.pl/1,76842,3779621.html

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Śmierć, gdy się opóźnia, wydaje się możliwa do uniknięcia.

Dobrze, że Polska to nie Kuba.