Dobrze że pic już nigdy nie wróci do władzy!

Data: 2010-06-12 03:10:47
Autor: awe
Dobrze że pic już nigdy nie wróci do władzy!
Czyli ze jednak wiecie juz towarzyszu ze wroci a ze sobie cos skrobniecie to tyle wasze. ja was rozumiem
awe

Data: 2010-06-12 03:17:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 12 Jun 2010 03:10:47 +0200, awe napisał(a):

Czyli ze jednak wiecie juz towarzyszu ze wroci a ze sobie cos skrobniecie to tyle wasze. ja was rozumiem

Rozumiem że wy wiecie coś przeciwnego - opieracie się w tym przekonaniu na
sondaszach publikowanych przez WSI24.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-12 14:00:53
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1eocnufou8up0.xjzq96vm1lc6$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ja nie jestem baran jak wy a wiec opieram sie owszem na tych sondazach i wielu innych. jednakze wyciagam prawidlowe wnioski. Miedzy bronkiem a JK jest 4% roznicy a to oznacza ze JK tak jak przypuszczalem zostanie prezydentem Polski
awe

Data: 2010-06-12 14:11:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 12 Jun 2010 14:00:53 +0200, awe napisał(a):

[...]

Ja się opieram tylko na wynikach wyborów. Więc jesteś baran.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-12 20:35:13
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:trutltgo626o.9pup8zekur13$.dlg40tude.net...
[...]

nie mozesz sie w sprawie dotyczacej przyszlych wyborow opierac na wyniku tych wyborow....baranie

Data: 2010-06-13 17:46:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 12 Jun 2010 20:35:13 +0200, awe napisał(a):

[...]

Gdzie napisałem coś na temat "przyszłych wyborów" ? --
Nasz bog to my i nasze idee.

Dobrze że pic już nigdy nie wróci do władzy!