Doc, why?

Data: 2009-04-19 13:45:01
Autor: Tomasz Radko
Doc, why?
Davis - WP48 -0.08  WS  3.6/1637 min
Powe          0.13      4.2/1227

We wczorajszym meczu Davis miał 3 zbiórki w 40 minut (i 6/15 z gry, 40%). Powe - 8 zbiórek w 17 minut (i 2/5 z gry, 40%).

To ja się pytam: Dlaczego Davis grał ponad dwa razy dłużej? Gdzie tu sens, gdzie logika?

pzdr

TRad

Data: 2009-04-19 15:45:24
Autor: wiLQ
Doc, why?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Davis - WP48 -0.08  WS  3.6/1637 min
Powe          0.13      4.2/1227

Net On Court/Off Court Powe -0,1
Davis -7,9

We wczorajszym meczu Davis miał 3 zbiórki w 40 minut (i 6/15 z gry, 40%). Powe - 8 zbiórek w 17 minut (i 2/5 z gry, 40%).

To ja się pytam: Dlaczego Davis grał ponad dwa razy dłużej? Gdzie tu sens, gdzie logika?

Moze myla Davisa z Shaqiem? ;-) A powazniej tez mam problemy w dostrzezeniu sensu tej decyzji, nie tylko
w tym meczu, ale i w calym sezonie. Tym bardziej, ze Powe uratowal im
tylek w G2 finalu 2008, wiec chyba nawet romantyczne kryteria spelnia?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-19 12:03:49
Autor: sooobi
Doc, why?
> [...]

> Gdzie tu sens, gdzie logika?

Moze myla Davisa z Shaqiem? ;-)
A powazniej tez mam problemy w dostrzezeniu sensu tej decyzji,

A ja nie mam. Rivers uznaje ze Davis jest lepszy niz Powe i nim
wlasnie gra.
Proste i logiczne.

pzdr

Data: 2009-04-21 13:36:30
Autor: wiLQ
Doc, why?
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> tez mam problemy w dostrzezeniu sensu tej decyzji,

Rivers uznaje ze Davis jest lepszy niz Powe i nim wlasnie gra.

I zgadzasz sie z ta opinia?

Proste i logiczne.

Tylko z najbanalniejszego punktu widzenia. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-21 05:37:53
Autor: sooobi
Doc, why?
On 21 Kwi, 13:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Rivers uznaje ze Davis jest lepszy niz Powe i nim wlasnie gra.

I zgadzasz sie z ta opinia?

Tak. Nie siedze na treningach Celtics i nie ogladam ich kazdego meczu
zeby oceniac ktory z nich bardziej zasluguje na gre. Uwazam ze obaj
prezentuja zblizony poziom, ale jesli Rivers stawia na Davisa to musi
miec ku temu powody i zadne dywagacje na prsk nam tego nie wyjasnia.

pzdr

Data: 2009-04-19 18:48:34
Autor: Tomasz Radko
Doc, why?
wiLQ pisze:

Davis - WP48 -0.08  WS  3.6/1637 min
Powe          0.13      4.2/1227

Net On Court/Off Court Powe -0,1
Davis -7,9

Właśnie takie zdarzenia doprowadziły kanclerza Oxenstiernę do słynnego westchnienia na łożu śmierci:
- Synu, gdybyś wiedział, jak niewielką mądrością ten świat jest rządzony.

pzdr

TRad

Doc, why?