Docenia jego pijackie wyczyny?

Data: 2011-09-20 01:33:00
Autor: stevep
Docenia jego pijackie wyczyny?
# Na ulicach Warszawy pojawiły się już ulotki wyborcze PiS. Wynika z nich,  pisze "Wprost", że głos na Karola Karskiego, czyli czwartego numeru  warszawskiej listy partii,  odda sam Jarosław Kaczyński. "Nigdy nie  głosowałem na siebie. Zależy mi na mądrych współpracownikach.. Tak jak ja,  glosujcie na Karola Karskiego" - można przeczytać na materiałach  wyborczych.

Co na to poseł? Nie chce zdradzić, jak przekonał Jarosława Kaczyńskiego.  "Jest mi bardzo miło, że prezes docenia moją pracę i kompetencje.. Ale,  szczerze mówiąc, jestem tą sytuacją troszkę speszony" - mówi "Wprost"  polityk. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1qq5

--
stevep