Doceniają Michnika.

Data: 2009-11-14 05:27:56
Autor: cirrus
Doceniają Michnika.
# Adam Michnik otrzymał wczoraj tytuł doktora honoris causa Uniwersytetu Karola w Pradze, najstarszej uczelni w Europie Środkowej.
W uroczystości w liczącej sobie 500 lat auli uczestniczył nie tylko były prezydent Czech Vaclav Havel, ale także wielu byłych ministrów, ambasadorów i dyplomatów. Nie zabrakło też przyjaciół redaktora "Gazety Wyborczej" z czasów Solidarności Polsko-Czesko-Słowackiej z lat 80. oraz rektorów i profesorów czeskich oraz słowackich uniwersytetów. Ceremonia była częścią praskich obchodów 20-lecia czesko-słowackiej aksamitnej rewolucji 17 listopada 1989 r.
- Vaclav Havel i Adam Michnik to dwa symbole pokojowego przełomu od komunizmu do demokracji - mówił do zebranych rektor Uniwersytetu Karola Vaclav Hampl. - Obaj byli przykładem bohaterstwa obywatelskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxrf5

--
stevep

Data: 2009-11-14 04:39:56
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
[...]

ROTFL ....jeszcze Walka tam brakowalo i Urbana:) Michnik to wyjatkowo
przewrotna kryptokomusza q***a, podstawiona przez esbecje. --

Data: 2009-11-13 22:09:03
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
On 14 Lis, 05:39, "Karol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

ROTFL ....jeszcze Walka tam brakowalo i Urbana:) Michnik to wyjatkowo
przewrotna kryptokomusza q***a, podstawiona przez esbecje.

No to my chyba znamy dwóch różnych Michników, bo ten Michnik, którego
ja znam, to wybitny polski opozycjonista demokratyczny i
antykomunistyczny...

Data: 2009-11-14 11:07:41
Autor: HaMMeR
Doceniają Michnika.
Tzva Adonai wrote:
[...]

...i antypolski! Racja!

Data: 2009-11-14 07:53:59
Autor: pluton
Doceniają Michnika.
ROTFL ....jeszcze Walka tam brakowalo i Urbana:) Michnik to wyjatkowo
przewrotna kryptokomusza q***a, podstawiona przez esbecje.

Lec im zrobic laske. Jakby go nie podstawili, to do dzis
bys stal w kolejce po Trybune Ludu i 10 deko kaszanki na kartki.

Nullification

Data: 2009-11-14 09:06:35
Autor: Jadrys
Doceniają Michnika.
pluton pisze:
[...]

Z tego co wiem to kaszanka była w "wolnej" sprzedaży.

Data: 2009-11-14 11:10:21
Autor: HaMMeR
Doceniają Michnika.
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ciebie tez podstawili?
Tanio cie wzieli.., kaszanka i TL.., same plewy, rozumiem.., ale bez kolejki!

Data: 2009-11-14 12:54:53
Autor: pluton
Doceniają Michnika.

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ciebie tez podstawili?
Tanio cie wzieli.., kaszanka i TL.., same plewy, rozumiem.., ale bez

No widzisz ? Jakby mnie nie podstawili,
to dzisiaj bys siedzial pod budka z piwem i bawil sie wlasnym nabialem.
A tak to masz piwko, komputer i pornolki w sieci.

Nullification

Data: 2009-11-14 14:50:21
Autor: HaMMeR
Doceniają Michnika.
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No, to tobie i Michnikowi 'lud' doprawdy duzo zawdziecza!;)))
No coz, widocznie na tyle was stac  alienowskie cienkie bolki...

Data: 2009-11-14 14:06:40
Autor: KArol
Doceniają Michnika.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (ciach plugawy jezyk sbeckiego prowokatora)

idioto, takie brednie o kryptokomuchu Michniku, to mozesz opowiadac takim
umyslowo niedorozwinietym jak ty frajerom.

W Niemczech jakos ani Walesy, ani Michnika, ani okraglego grata nie bylo, ale
za to byla solidna dekomunizacja i ze szwabami liczy sie caly swiat.
A pieprzony Michnik zdeprawowal i wynarodowil swoimi bzdzinami w tej gownianej
gazetce, ktora nota bene UKRADL polskiej opozycji - m.innymi takich jak ty.
Widac to po twoim jezyku, ze masz we lbie nasrane, tumoku. Jestes dzieki niemu
NIKIM i jako obywatela Polski, kopia cie w doope na swiecie dowoli.

Podziekuj twojemu idolowi, jakale i pijaczynie Michnikowi.

Data: 2009-11-14 06:21:38
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
On 14 Lis, 15:06, "KArol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

W Niemczech jakos ani Walesy, ani Michnika, ani okraglego grata nie bylo

Niemcy bardzo chcieliby mieć kogoś takiego jak Michnik... Wielokrotnie
go odznaczali i nagradzali za szczególne zasługi w krzewieniu
europejskiego ducha w Środkowej i Wschodniej Europie.. Przyznali mu
nawet najwyższe państwowe odznaczenie jakie może otrzymać
obcokrajowiec - Großes Verdienstkreuz, Wielki Krzyż Zasługi...Krzyż
niższego stopnia (Verdienstkreuz I. Klasse) otrzymał również prezydent
Kwaśniewski...

Data: 2009-11-14 14:32:13
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
On 14 Lis, 15:06, "KArol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> W Niemczech jakos ani Walesy, ani Michnika, ani okraglego grata nie bylo

Niemcy bardzo chcieliby mie=E6 kogo=B6 takiego jak Michnik... Wielokrotnie
go odznaczali i nagradzali za szczeg=F3lne zas=B3ugi w krzewieniu
europejskiego ducha w =A6rodkowej i Wschodniej Europie.. Przyznali mu
nawet najwy=BFsze pa=F1stwowe odznaczenie jakie mo=BFe otrzyma=E6
obcokrajowiec - Gro=DFes Verdienstkreuz, Wielki Krzy=BF Zas=B3ugi...Krzy=BF
ni=BFszego stopnia (Verdienstkreuz I. Klasse) otrzyma=B3 r=F3wnie=BF prezyd=
ent
Kwa=B6niewski...

alez ty glupi cvelku. No wlasnie, wlasnie dostaje medale od szwabow:)
Reszte ci Hammer wystarczajaco objasnil.

Data: 2009-11-14 06:37:31
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
On 14 Lis, 15:32, "Karol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

No wlasnie, wlasnie dostaje medale od szwabow:)

To źle, że dostaje?.. A do kogo wolałbyś, żeby dostawał? - od Ruskich,
jak Lepper i Giertych?... Dajmy na to takiego Kaczyńskiego nikt nie
chce odznaczyć, nawet Amerykanie, którym wchodzi bez mydła z takim
zapałem, że nawet jego partyjni koledzy mają z tego spory ubaw...

Data: 2009-11-14 14:43:04
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
On 14 Lis, 15:32, "Karol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> No wlasnie, wlasnie dostaje medale od szwabow:)

To =BCle, =BFe dostaje?.. A do kogo wola=B3by=B6, =BFeby dostawa=B3? - od R=
uskich,
jak Lepper i Giertych?... Dajmy na to takiego Kaczy=F1skiego nikt nie
chce odznaczy=E6, nawet Amerykanie, kt=F3rym wchodzi bez myd=B3a z takim
zapa=B3em, =BFe nawet jego partyjni koledzy maj=B1 z tego spory ubaw...

niech go odznaczaja jako mieszkanca i obywatela Izraela. On nie czuje sie
Polakiem, bo to kryptokomuch, geszewciarz i internacjonalista.
Ciekawe swoja droga co by z nim zrobili Zydzi w Izraelu, gdyby tak im sral w
papiery , jak on to robi Polakom i jakie i od kogo dostalby wowoczas
odznaczenia, ten umyslowo chory degenerat?

Data: 2009-11-14 06:49:40
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
On 14 Lis, 15:43, " Karol" <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

niech go odznaczaja jako mieszkanca i obywatela Izraela. On nie czuje sie
Polakiem, bo to kryptokomuch, geszewciarz i internacjonalista.

A kim ty jesteś, żeby odbierać mu prawo do polskości?.. Adam
niejednokrotnie mówił o sobie jako o Polaku żydowskiego pochodzenia,
raz nawet powiedział, że czuje się wyłącznie Polakiem, a Żydem jest
tylko dla antysemitów... Każdy ma prawo do tego kraju, nawet ci,
którzy w twoim uznaniu na to nie zasługują.. Przykład z tej grupy:
narodowiec-patriota boukun lubi tworzyć mało korzystny obraz Polaków,
wiele razy pluł na Polskę i jej symbole narodowe, i jakoś nikt nie
odbiera mu prawa do polskości, tylko i wyłącznie dlatego, że jego
poglądy wpisują się w szablon tej grupy dyskusyjnej: są antysemickie,
propeerelowskie i rusofilskie.. Myślę, że to niesprawiedliwie mierzyć
ludzie różną miarą... Ty też zapewne jesteś pseudopatriotą
postpeerelowskim i jakoś nikt nie apeluje, żeby z tego powodu pozbawić
cię prawa do czucia się Polakiem...

Data: 2009-11-14 14:58:09
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
> [...]

> niech go odznaczaja jako mieszkanca i obywatela Izraela. On nie czuje sie
> Polakiem, bo to kryptokomuch, geszewciarz i internacjonalista.

A kim ty jeste=B6, =BFeby odbiera=E6 mu prawo do polsko=B6ci?.. Adam
niejednokrotnie m=F3wi=B3 o sobie jako o Polaku =BFydowskiego pochodzenia,
raz nawet powiedzia=B3, =BFe czuje si=EA wy=B3=B1cznie Polakiem, a =AFydem =
jest
tylko dla antysemit=F3w... Ka=BFdy ma prawo do tego kraju, nawet ci,
kt=F3rzy w twoim uznaniu na to nie zas=B3uguj=B1.. Przyk=B3ad z tej grupy:
narodowiec-patriota boukun lubi tworzy=E6 ma=B3o korzystny obraz Polak=F3w,
wiele razy plu=B3 na Polsk=EA i jej symbole narodowe, i jako=B6 nikt nie
odbiera mu prawa do polsko=B6ci, tylko i wy=B3=B1cznie dlatego, =BFe jego
pogl=B1dy wpisuj=B1 si=EA w szablon tej grupy dyskusyjnej: s=B1 antysemicki=
e,
propeerelowskie i rusofilskie.. My=B6l=EA, =BFe to niesprawiedliwie mierzy=
=E6
ludzie r=F3=BFn=B1 miar=B1... Ty te=BF zapewne jeste=B6 pseudopatriot=B1
postpeerelowskim i jako=B6 nikt nie apeluje, =BFeby z tego powodu pozbawi=
=E6
ci=EA prawa do czucia si=EA Polakiem...

kim ja jestem to ty doskonale wiesz. Kim jestes ty, to wszyscy ktorzy czytaja
ta grupe, tez wiedza. W kazdym razie, ja wiem co z kims takim jak ty zrobili
by Zydzi w Izraeelu. Ty w bezczelny sposob naduzywasz tolerancji Polakow.

Nie odpowiedziales mi na moje pytanie, wiec powtarzam:
co z Michnikiem zrobili by Zydzi w Izraelu, gdyby jako redaktor ukradzionej opozycji, duzej gazety, rozpierdalal im kraj od srodka i zadawal sie
np.Arabami dybiacymi na Izrael ?

Data: 2009-11-14 07:28:43
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
On 14 Lis, 15:58, "Karol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

kim ja jestem to ty doskonale wiesz. Kim jestes ty, to wszyscy ktorzy czytaja
ta grupe, tez wiedza.

Facet, skąd mam wiedzieć, kim ty jesteś, skoro podpisujesz się tylko
imieniem?.. Możesz być każdym - wielkim patriot_ą_ albo antypolskim
prowokatorem... O mnie też tak naprawdę wiesz niewiele...

opozycji, duzej gazety, rozpierdalal im kraj od srodka i zadawal sie
np.Arabami dybiacymi na Izrael ?

W Izraelu aż roi się od takich proarabskich dziennikarzy spod znaku
'hjumyn rajts", nikt ich tak nie zabija, większość z nich pracuje w
największej obecnie pod względem nakładu gazecie "Haaretz"... Moim
zdaniem to bardzo niebezpieczne zjawisko, bo Izrael znajduje się w
stanie totalnej wojny ze światem islamu, a jego istnienie jest
autentycznie zagrożone przez ekspansję islamu.. Polska o ile mi
wiadomo nie znajduje się z nikim w stanie wojny, no może do czasu, aż
Ruscy w końcu nie wytrzymają nerwowo prowokacji Kaczyńskich i
prewencyjnie przyjebią 'niukiem' w większe polskie miasta...

Data: 2009-11-14 16:05:39
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
> [...]
On 14 Lis, 15:58, "Karol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> kim ja jestem to ty doskonale wiesz. Kim jestes ty, to wszyscy ktorzy czy=

Facet, sk=B1d mam wiedzie=E6, kim ty jeste=B6, skoro podpisujesz si=EA tylk=
imieniem?.. Mo=BFesz by=E6 ka=BFdym - wielkim patriot_=B1_ albo antypolskim
prowokatorem... O mnie te=BF tak naprawd=EA wiesz niewiele...

nie p***ol, ty doskonale wiesz kto jest na tej grupie Polakiem, a kto nie.
To, ze jestes platnym prowokatorem ktorego zadaniem jest osmieszanie i
ponizanie Polakow, przez ciagle wmawianie im jak nic nie sa warci ( stara
(sprawdzona metoda goebbelsowska, z wielkim sukcesem stosowana przez Michnika
i jego przydupasdow)- to chyba jest oczywiste. Ty sam doskonale o tym wiesz, dlatego zabezpieczyles swoje IP dosc dobrze, w razie gdyby ktos chcial z toba *porozmawiac* osobiscie, bo jestes po prostu
tchorzliwym zerem.

> opozycji, duzej gazety, rozpierdalal im kraj od srodka i zadawal sie
> np.Arabami dybiacymi na Izrael ?

W Izraelu a=BF roi si=EA od takich proarabskich dziennikarzy spod znaku
'hjumyn rajts", nikt ich tak nie zabija, wi=EAkszo=B6=E6 z nich pracuje w
najwi=EAkszej obecnie pod wzgl=EAdem nak=B3adu gazecie "Haaretz"...

podaj mi chociaz jedno nazwisko takiego dziennikarza izraelskiego oraz tytul
gazety o takim zasiegu w Izraelu ktora prowadzi antyizraelska i antyzydowska
indoktrynacje w tym kraju, taka jak antypolska GW w Polsce.

Napisz rowniez, jak Zydzi traktuja tych dziennikarzy i te gazety, ktore wysmiewaja i krytykuja judaizm oraz ich przywodcow duchowych.

 Moim
zdaniem to bardzo niebezpieczne zjawisko, bo Izrael znajduje si=EA w
stanie totalnej wojny ze =B6wiatem islamu, a jego istnienie jest
autentycznie zagro=BFone przez ekspansj=EA islamu.. Polska o ile mi
wiadomo nie znajduje si=EA z nikim w stanie wojny, no mo=BFe do czasu, a=BF
Ruscy w ko=F1cu nie wytrzymaj=B1 nerwowo prowokacji Kaczy=F1skich i
prewencyjnie przyjebi=B1 'niukiem' w wi=EAksze polskie miasta...

Tak, zgoda. Dla izraela to niebezpieczna sytuacja. Polska jest w sytuacji podobnej. Roznica polega na tym, ze Izrael wie dokladnie kto jest jego
smiertelnym wrogiem, a Polacy maja takiego wroga w swoim kraju i wielu nie
zdaje sobie z tego smiertelengo zagrozenia sprawy. Zreszta nawet tego wroga systematycznie podkarmiaja, zamiast kopnac Goowno w doope.

Polska jest niszczona systematycznie od srodka, przez m.innymi tube
propagandowa postkomuszych specsluzb, ktora utworzyl Michnik rzekomy
opozycjonista antykomunistyczny. Kim jest Michnik i jego swita(tzw. cyngle z GW - czytaj: oficerowie
propagandowi), to wie w tej chwili kazdy Polak, ktory interesuje sie polska
polityka.

Kaczynscy nikogo nie prowokuja, tylko zachowuja sie tak jak na Polakow
przystalo. Moim zdaniem ( i nie tylko moim) i tak zbyt anemicznie dzialaja,
dlatego z Polska i Polakami, nikt sie na swiecie nie liczy.

Data: 2009-11-14 17:19:08
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
To, ze jestes platnym prowokatorem ktorego zadaniem jest osmieszanie i
ponizanie Polakow, przez ciagle wmawianie im jak nic nie sa warci

To już jest publiczne pomówienie i osobista zniewaga!... Nie mam zamiaru
kontynuować tej bezcelowej dyskusji nastawionej na celowe uwłaczanie mojej
osobie i poddawanie w wątpliwość mojej głębokiej miłości do Polski i narodu
polskiego...

Data: 2009-11-14 16:26:06
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
Tzva Adonai <tzva_adonai@vp.pl> napisał(a):
> [...]
osobie i poddawanie w wątpliwość mojej głębokiej miłości do Polski i narodu

podaj mnie do sadu, jesli masz odrobine godnosci osobistej(ja nie ukrywam
mojego konta i IP).
Albo daj mi twoje namiary jesli nie jestes tchorzem i zerem, a ja to zrobie.
No, pokaz kim jestes, cwelu. Udowodnij, ze nie jestes antypolskim prowokatorem
i nie zaslugujesz na miano *kupy* internetowej.

Daje ci szanse, abys pokazal tutaj wszystkim ze jestes czlowiekiem, a nie ludzka *kupa*.

Data: 2009-11-14 17:31:37
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
podaj mnie do sadu, jesli masz odrobine godnosci osobistej(ja nie ukrywam

Tym bezprecedensowym oskarżeniem mnie o antypolonizm zraniłeś moje najgłębsze
uczucia... Czuję się tak zdruzgotany, że na chwilę obecną nie mam nawet sił, by
bronić swego dobrego imienia w trybie sądowym... Nie myśl sobie jednak, że o tym
zapomnę.. O takich zniewagach pamięta się przez całe życie...

Data: 2009-11-14 16:37:23
Autor: Karol
Doceniają Michnika.
> [...]

bronić swego dobrego imienia w trybie sądowym... Nie myśl sobie jednak, że o ty
zapomnę.. O takich zniewagach pamięta się przez całe życie...

no i widzisz, jaki z ciebie *inteligentny* pajac. Pastowac tendencyjnie, to
nawet debil potrafi. Gorzej jak trzeba uruchomic mozgownice i dyskutowac na
argumenty. Prawie taki sam z ciebie *medrzec*, jak Michnik i Walek razem wzieci:)

Data: 2009-11-14 17:29:20
Autor: HaMMeR
Doceniają Michnika.
Tzva Adonai wrote:
[...]

Nadal kpisz antypolska mendo!
Piluj dalej..,piluj...

Data: 2009-11-14 15:26:28
Autor: HaMMeR
Doceniają Michnika.
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Alez calkiem racjonalnie przyznali niemcy te medale,
bowiem takich zaslug dla Niemiec, jak ci dwaj 'polacy', to nawet
pluton niemieckich agentow nie bylby w stanie osiagnac!
A tutaj mila piosneczka z prostym i uczciwym tekstem..:

http://www.youtube.com/watch?v=6TPw61kvPLA&feature=related

milego sluchania, antypolskie lajzy!

Data: 2009-11-14 06:32:39
Autor: Tzva Adonai
Doceniają Michnika.
On 14 Lis, 15:26, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

milego sluchania, antypolskie lajzy!

Debilna piosenka złożona z samych bezpodstawnych, obleśnych
inwektyw...

Data: 2009-11-14 15:11:26
Autor: White Power
Doceniają Michnika.
> [...]

Lec im zrobic laske. Jakby go nie podstawili, to do dzis
bys stal w kolejce po Trybune Ludu i 10 deko kaszanki na kartki.

O kurwa! pojawił sie nam nowy kaszpirowski.

Data: 2009-11-14 05:42:14
Autor: awe
Doceniają Michnika.
Ale wy steve jestescie zepsuci. W czasach solidarnosci pluliscie na niego i mieliscie go za najwieksza kurwe w miescie, a teraz lizecie mu jajca. Nie wstyd wam?
awe

Data: 2009-11-14 06:55:46
Autor: cytryna
Doceniają Michnika.
Ale wy steve jestescie zepsuci. W czasach solidarnosci pluliscie na niego i mieliscie go za najwieksza koorwe w miescie, a teraz lizecie mu jajca. Nie wstyd wam?
awe

A w kolejce czeka ze swoim doktoratem h.c. Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN
w Krakowie. Radość zapanowała tamże wielka, głównie wśród straszej generacji
uczonych, którzy nawet wysmażyli stosowny protest. Pozazdrościł Aaron pełnej
wanny doktoratów Walizie i rozpoczął się wyścig o palmę pierwszeństwa,najpierw
w pozycji na liście 100 najbogatszych Polaków (?), a teraz w doktoratach h.c.
Kolejny etap wspólzawodnictwa obejmuje wyścig na ołtarze masonerii i honorowy laur Klubu Bilderberg &#8211; nieformalnego międzynarodowego stowarzyszenia osób wpływowych ze świata polityki, biznesu i przemysłu. Santo Subito!

Data: 2009-11-14 07:52:38
Autor: Jadrys
Doceniają Michnika.
AIM120D pisze:
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:1e8e.00000271.4afe4662newsgate.onet.pl...
[...]

UBeckie rzydlactwo i ruslactwo takie jak ty powinni
powywieszać na latarniach pod koniec stanu wojennego!
To był wielki błąd, że pozwolili żyć takim skurwysynom.

A kto niby im pozwolił żyć?

Data: 2009-11-14 09:01:11
Autor: jadrys
Doceniają Michnika.
AIM120D pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdlk40$bbn$1news.onet.pl...
UBeckie rzydlactwo i ruslactwo takie jak ty powinni
powywieszać na latarniach pod koniec stanu wojennego!
To był wielki błąd, że pozwolili żyć takim skurwysynom.

A kto niby im pozwolił żyć?

Ekipa Wałęsy potem SLD-KGB a w końcu PiSuary.
Powinni tych komunistycznych morderców, oprawców
i prześladowców społeczeństwa polskiego
powywieszać na drzewach i latarniach,
zostawić dyndającą padlinę dla ptaków.
SBeki nie mieli skrupułów i nie mają do dzisiaj
nie zawahali się zrobić to samo z każdym,
kto chciał poprawy warunków życia w Polsce
i zmiany korupcyjno-mafijnych układów partyjnych.
Wystarczyło że odważył się o tym mówić głośno
lub napisać gdzieś publicznie.

Ojejku, Jakich komunistycznych morderców masz na myśli?  ZOMO-wców?

Data: 2009-11-14 07:54:56
Autor: pluton
Doceniają Michnika.
A w kolejce czeka ze swoim doktoratem h.c. Uniwersytet Pedagogiczny im.
KEN
w Krakowie.

No i moze jakies honorowe obywatelstwo Pierdziszewa Podlesnego.

Nullification

Doceniają Michnika.