Docieranie chińczyka

Data: 2012-03-29 21:24:20
Autor: ErgoSum
Docieranie chińczyka

Użytkownik "tomekx" <tomekx@sp.pl> napisał w wiadomoœci news:jl1r2e$eo4$1node2.news.atman.pl...

Kupiłem olej do silników motorowych (..)

a co to "silnik motorowy" ?

erg

Data: 2012-03-29 23:23:11
Autor: tomekx
Docieranie chińczyka
Kupiłem olej do silników motorowych (..)

a co to "silnik motorowy" ?

Silników motocyklowych miałęm na myśli. Niby są oleje z naklejkami "specjalnie do motocyklów", ale nie wiem czy to nie zwykła ściema, więc pytam czy mogę zalać 15W40 zwykłym do silników samochodów osobowych.

Data: 2012-03-30 01:22:01
Autor: Drzewo
Docieranie chińczyka

Użytkownik "tomekx" <tomekx@sp.pl> napisał w wiadomości news:jl2k2b$apq$1node2.news.atman.pl...
Silników motocyklowych miałęm na myśli. Niby są oleje z naklejkami "specjalnie do motocyklów", ale nie wiem czy to nie zwykła ściema, więc pytam czy mogę zalać 15W40 zwykłym do silników samochodów osobowych.

To nie jest ściema. Oleje do motocykli zawierają dodatki przeciw ślizganiu się sprzęgła.

Na dotarcie możesz wlać samochodowy.

--
Drzewo
www.moto-opinie.info

Data: 2012-03-30 08:20:39
Autor: Kuczu
Docieranie chi�czyka
W dniu 2012-03-30 01:22, Drzewo pisze:

To nie jest �ciema. Oleje do motocykli zawieraj� dodatki przeciw �lizganiu
si� sprz�g�a.

WOW. Ale mozna wlac olej samochodowy i, zamiast powyzszych dodatkow, dosypac lyzeczke drobno zmielonych trocin lub piasku kwarcowego.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-03-30 08:53:08
Autor: AZ
Docieranie chińczyka
On 03/30/2012 01:22 AM, Drzewo wrote:

To nie jest ściema. Oleje do motocykli zawierają dodatki przeciw ślizganiu
się sprzęgła.

Odwrotnie. Motocyklowe a ściślej te z JASO MA/MA2 nie zawierają dodatków do
lepszego poślizgu stosowanych w samochodach i olejach typu energy saving.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-30 19:16:58
Autor: Glub
Docieranie chi?czyka
On Thu, 29 Mar 2012 21:24:20 +0200, "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> wrote:
Użytkownik "tomekx" <tomekx@sp.pl> napisał w wiadomoœci news:jl1r2e$eo4$1node2.news.atman.pl...

> Kupiłem olej do silników motorowych (..)

a co to "silnik motorowy" ?

Do motorówki:-P

--
Glub