Doczekaliśmy...

Data: 2010-11-22 10:17:25
Autor: Marek
Doczekaliśmy...
Gorąco polecam film "Wojna światów Następne stulecie" Piotra Szulkina oglądany przeze mnie bodaj w 1981 i przyznaję nie zrozumiany. Pasuje jak ulał do dzisiejszego czasu. Wizja bezmyślnego świata rządzonego przez telewizję wypełnia się po 30 latach od powstania filmu.

http://www.youtube.com/watch?v=JiLPrC7_CUU&feature=related

--
Marek

Data: 2010-11-22 10:20:26
Autor: Panslavista
Doczekali¶my...

"Marek" <vvv@uu.pl> wrote in message news:icdcp3$2um$1mx1.internetia.pl...
Gor±co polecam film "Wojna ¶wiatów Następne stulecie" Piotra Szulkina ogl±dany przeze mnie bodaj w 1981 i przyznaję nie zrozumiany. Pasuje jak ulał do dzisiejszego czasu. Wizja bezmy¶lnego ¶wiata rz±dzonego przez telewizję wypełnia się po 30 latach od powstania filmu.

http://www.youtube.com/watch?v=JiLPrC7_CUU&feature=related

Personifikujesz. TV to narzędzie w rękach parchactwa. I to nie tylko TVN, POLSAT czy Dwójka. Wszystkie!

Doczekaliśmy...