Doczekaliśmy się POwskiego papieża

Data: 2010-08-27 05:31:44
Autor: Pistacjusz
Doczekaliśmy się POwskiego papieża
http://wiadomosci.onet.pl/2214803,11,gowin_krytykuje_biskupow_ws_krzyza_to_gest_pilata,item.html

Gowin teraz w imieniu PO będzie ogłaszał ekskomuniki, mianował
biskupów, rozgrzeszał, święcił POwskie relikwie itd.
Myślę, że skoro Gowin został już POpapieżem to kanonizacja świętej
Blidy i uznanie niepokalanegop dziewictwa Sawickiej nastąpi już
wkrótce.

Data: 2010-08-27 14:40:14
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1bd0406-92e8-47cb-9b66-
28abf25d49fc@s9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Czyli JP II byl Papiezem PZPR i SLD?

Data: 2010-08-27 15:47:26
Autor: u2
W dniu 2010-08-27 14:31, Pistacjusz pisze:
[...]

Niby to odłam PO przeciwny Donkowi, ale dla mnie to ta sama klika, może
nawet jeszcze gorsza.

Data: 2010-08-27 17:30:25
Autor: =heÂŽsk=
Doczekaliśmy się POwskiego papieża
On Fri, 27 Aug 2010 05:31:44 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

 zaraz po oloszeniu s.p. lecha swietym...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 15:37:24
Autor: b0niek
=he?sk= <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 zaraz po oloszeniu s.p. lecha swietym...

To on jeszcze nie jest świętym?? Bo męczennikiem to już jest na pewno, bo
pisiaki cały czas mówią, że "poległ śmiercią męczeńską"...

Data: 2010-08-27 17:39:41
Autor: u2
W dniu 2010-08-27 17:37, b0niek pisze:
[...]

Kaczka tak raz powiedział, a usłużne pachołki jak ty dorabiają mu do
tego gębę :)

Data: 2010-08-27 20:09:24
Autor: pluton
Doczekaliśmy się POwskiego papieża
>  zaraz po oloszeniu s.p. lecha swietym...

To on jeszcze nie jest świętym?? Bo męczennikiem to już jest na pewno, bo
pisiaki cały czas mówią, że "poległ śmiercią męczeńską"...

Zle mowią. Powinni mówić "bestialsko zamordowany przez reżim wnuka
wermachtowca"...

Nullification

Doczekaliśmy się POwskiego papieża