Doda - Polka nieprzeciętna...

Data: 2009-08-04 11:03:39
Autor: Tzva Adonai
Doda - Polka nieprzeciętna...
Doda o sobie:

***

- Uważasz, że jesteś ładna, zgrabna, utalentowana. Natomiast niedawno
Bogusław Linda powiedział ponoć w jednym z wywiadów: "Jestem małym,
przaśnym aktorem w małym przaśnym kraju". Czy ty potrafiłabyś zdobyć
się na podobny samokrytycyzm?

- Nie.

- A dlaczego?

- Ja po prostu oceniam sytuację rzeczywistą. Opisuję to, co widzę.
Jestem śliczna, zgrabna, niezwykle utalentowana, mam zajebistą
charyzmę. Dlaczego mam mówić, że jest zupełnie odwrotnie? Rozumiem
Lindę, że tak powiedział. Nie grzeszy urodą, w kapeluszu ma 1,6 m,

***

Doda o swoim stosunku do religii

***

- Jeżeli chodzi o Biblię, to są tam super, zajebiste przykazania,
jakieś historie, które budują w dzieciach system wartości, chęć bycia
dobrym człowiekiem, natomiast ciężko mi wierzyć w coś, co nie ma
przełożenia na rzeczywistość, bo gdzie w tej Biblii są dinozaury? Jest
siedem dni stworzenia świata i nie ma dinozaurów. To mi się kłóci

***

Cały wywiad w "Dzienniku"

Link: http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/gwiazdy-mowia/article423819/Doda_Nie_wierze_w_Biblie.html?page=4

Data: 2009-08-04 23:20:43
Autor: Adam
Doda - Polka nieprzeciętna...
O Boże! A ona podobno ma niezwykle wysokie IQ i jest w Stowarzyszeniu MENSA!
AC __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4306 (20090804) __________

Data: 2009-08-04 23:03:54
Autor: Antenka
Doda - Polka nieprzeciętna...
Jej wysokie IQ "powala" z nóg  wszystkich tych, którzy chociaż raz
słuchali  wywiadu z tą landrynkową gwiazdeczką.

Antenka

P.s. Pytanie z serii :"dlaczego w Biblii nie ma nic na temat
dinozaurów?" jest najlepsze.:DDD

Data: 2009-08-05 00:57:35
Autor: ColgatesBilly
Doda - Polka nieprzeciętna...
"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:h5a8rk$re1$1atlantis.news.neostrada.pl...
O Boże! A ona podobno ma niezwykle wysokie IQ i jest w Stowarzyszeniu MENSA!
AC

Tej Omeny?

Kol

Doda - Polka nieprzeciętna...