Doda apeluje do nas, czyli do narodu polskiego...

Data: 2009-03-25 17:50:39
Autor: Tzva Adonai
Doda apeluje do nas, czyli do narodu polskiego...
Doda stanęła w obronie polskich żołnierzy oskarżonych o zabicie cywili w
afgańskiej wiosce Nangar Khel. "Jestem przekonana, że żaden z nich nie pojechał na misję do Afganistanu z
zamiarem zabicia niewinnych ludzi. Znam tych żołnierzy nie tylko z gazet i
telewizji, ale miałam okazję osobiście poznać ich oraz całą prawdę. Żołnierze
Ci, przepełnieni są odwagą i honorem jak mało kto, oddaliby życie za ojczyznę i
drugiego człowieka. To dobrzy ludzie i świetni żołnierze! Wielokrotnie
odznaczani za swoją służbę, nie tylko w kraju, ale i na innych misjach poza jego
granicami. Jednym słowem Bohaterowie! (...) Jestem zbulwersowana sposobem
zatrzymania żołnierzy, zakłucia ich w kajdany jak pospolitych bandytów na oczach
ich własnych dzieci i całego świata. Hańba dla munduru, wielka szrama na obliczu
armii!!! Żadna armia na świecie nie traktuje tak swoich żołnierzy, nigdy nie
staje przeciwko nim!"

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,6424913,Doda_broni_zolnierzy_z_Nangar_Khel.html

Data: 2009-03-25 18:07:34
Autor: Nero

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:76c7.0000000f.49ca60dfnewsgate.onet.pl...
Doda stanęła w obronie polskich żołnierzy oskarżonych o zabicie cywili w
afgańskiej wiosce Nangar Khel.

To ta sama Doda?

http://muzyka.onet.pl/0,1666091,newsy.html

"Super Express" dotarł do tajnej umowy piosenkarki z Ministerstwem
Obrony. Piosenkarka odmówiła występu  przed wojskiem w Iraku.
Nikt nie był w stanie zaspokoić jej zachcianek."

Data: 2009-03-25 18:21:32
Autor: boukun
[...]

A co ten potwór może mądrego powiedzieć http://www.youtube.com/watch?v=uTCVWk-wges

boukun

Data: 2009-03-25 19:47:57
Autor: ColgatesBilly

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> wrote in message news:76c7.0000000f.49ca60dfnewsgate.onet.pl...
[...]

No i mamy nowa... Matke Polke na sokoly!

Ko

Doda apeluje do nas, czyli do narodu polskiego...