Doda pije krew kotów,

Data: 2009-08-11 13:32:48
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
soli z urny ( chyba nie wyborczej hahaha) i śpi w trumnie ze swoim
partnerem do góry nogami...Niezły kit wciska ta różowa kłamczucha :D

Antenka

Data: 2009-08-12 07:41:16
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
soli z urny ( chyba nie wyborczej hahaha) i śpi w trumnie ze swoim
partnerem do góry nogami...Niezły kit wciska ta różowa kłamczucha :D

Antenka

Może i kłamczucha, ale jaka urodziwa..

Data: 2009-08-11 23:17:17
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
O gustach się nie dyskutuje, ale jej wypowiedzi zaprzeczają posiadaniu
wysokiego IQ - szczególnie ta ostatnia. Nie wspomnę już o słynnych
wywodach Doduni, dlaczego Biblia milczy na temat dinozaurów... D.
Dziecko ze SP,  nie będące członkiem MENS-y, wie, że Biblia to nie
atlas zwierząt, ani inny podręcznik przyrody.

Antenka

P.s. Dodusia ze swoją "inteligencją" wymiękka przy Garou :-p

Data: 2009-08-12 09:06:06
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
[...]

A tak właściwie to czym jest Biblia? Zlepkiem teorii pisanych palcem na wodzie? Przecież tam nic nie ma o faktach..
Tylko nie mów że żabojad jest inteligentny.. I w ogóle nie rozumiem tej Twojej fascynacji Nim - facet owszem, śpiewa nieźle, ale poza tym jego śpiewem to kompletne zero - ani urody, ani wzrostu, o jego ptaszku nawet nie będę wspominał..

Data: 2009-08-12 00:16:33
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 09:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Twojej fascynacji Nim - facet owszem, śpiewa nieźle, ale poza tym jego
śpiewem to kompletne zero - ani urody, ani wzrostu, o jego ptaszku nawet

Taak? A skąd wiesz no...o jego...no wiesz...Pokazywał ci?
błuhahaha :D  Wzorst? Przecież on jest bardzo wysoki! Ma lekko licząc
jakieś 187 cm wzrostu - to mały jest? Eeee chyba zazdrość przez ciebie
przemawia, Malutki hihi  ;-).  Do Romcia Giertycha faktycznie
kurdupel, bo ten ma 206 cm ;-). Bo widzisz Jadrysie, facet nie musi
być śliczny, żeby podobać się kobiecie. Modele odpadają w przedbiegach
- model to nie jest facet, tylko taka męska lala. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-12 12:41:27
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,

Antenka pisze:

[...]

Wiedzą to wszyscy, poza jego zagorzałymi fankami.. :-P

 Wzorst? Przecież on jest bardzo wysoki! Ma lekko licząc
jakieś 187 cm wzrostu - to mały jest?

Co najwyżej 170 cm. :-)

 Bo widzisz Jadrysie, facet nie musi
być śliczny, żeby podobać się kobiecie. Modele odpadają w przedbiegach
- model to nie jest facet, tylko taka męska lala. ;-)

Antenka

To jaki ma być ten Twój ideał? Bo z tego co widzę to Tobie wystarczają niebieskie oczy... :-(

Data: 2009-08-12 04:06:04
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 12:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

To jaki ma być ten Twój ideał? Bo z tego co widzę to Tobie wystarczają

Uwaga zaczynam opis mojego ideału:

Wysoki  czyli  180-190 cm wzrostu (ja mam prawie 170cm) , brunet, oczy
niebieskie, czarne, brązowe lub piwne - nie lubię zielonych; tors,
ręce, nogi owłosione ( i nie tylko hihi);  atletyczna budowa, może być
lekko misiowaty, broń Boże chudy! Raczej nie gustuję w blondynach ;-);
Aha absolutnie wykluczony zadarty nos lub taki jak kartofel :D; To
tyle jeśli chodzi o powierzchowność. Prawda, że niezbyt duże
wymagania? :DDD

Antenka

P.s. Musi mieć charakter, nie jakiś tam mięczak synuś mamusi,
twardziel...inteligetny, elokwentny, mądry, może być też chociaż
odrobinę romantykiem :D, no i koniecznie głos zbliżony do Garou :-P
haha

Data: 2009-08-12 15:18:37
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:

[...]

To ja - poza głosem Garou i misiowatością, spełniam Twoje kryteria co do ideału..

Data: 2009-08-12 07:07:31
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 15:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> haha

To ja - poza głosem Garou i misiowatością, spełniam Twoje kryteria co do

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tak myślałam, w końcu jesteś rasy Wielkopolskiej hihi ;-)

Data: 2009-08-12 16:27:02
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,

Antenka pisze:

[...]

Oj nie jestem rasy wielkopolskiej.. Starzy pochodzą ze wschodu.

Data: 2009-08-12 15:19:59
Autor: Bohun
Doda pije krew kotów,
On Wed, 12 Aug 2009 04:06:04 -0700 (PDT)
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

twardziel...inteligetny, elokwentny, mądry, może być też chociaż
odrobinę romantykiem :D, no i koniecznie głos zbliżony do Garou :-P

Poza tym romantykiem i atletyczną budową to prawie wypisz wymaluj ja.
Niestety, ja lubię wysokie (powyżej 180) i młode. :D

--
"Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie skupienia."

Albert Einstein

Data: 2009-08-12 09:23:13
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
Poza tym romantykiem i atletyczną budową to prawie wypisz wymaluj ja.
Niestety, ja lubię wysokie (powyżej 180) i młode. :D

A ja nie lubię starych nudziarzy, zarozumiałych tetryków :-P

Antenka

P.s. Aha Albert Einstein to było kawał g _ _ _ ka! :)

Data: 2009-08-12 18:52:08
Autor: Bohun
Doda pije krew kotów,
On Wed, 12 Aug 2009 09:23:13 -0700 (PDT)
> [...]

Antenka

P.s. Aha Albert Einstein to było kawał g _ _ _ ka! :)

No toś teraz dopiero przesadziła. Tak znieważać jednego z najwybitniejszych ludzi nauki to tylko postpereelowskie nieuki z demencją starczą potrafią!

Data: 2009-08-12 10:37:16
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
Był potworem. Widać, że jesteś niedouczony, chłoptysiu hihi. Aha,
prawdopodobnie dopuścił się plagiatu na niwie naukowej. :)

Antenka

P.s. Moja nim fascynacja skończyła się, kiedy przeczytałam o tym,
jakim gnojkiem był w życiu prywatnym :)

Data: 2009-08-12 19:43:45
Autor: Bohun
Doda pije krew kotów,
On Wed, 12 Aug 2009 10:37:16 -0700 (PDT)
[...]

Słyszałem o jego pomysłach wobec płci pięknej i wiem, że jego żona to miała ciężkie życie, ale ja oceniam go jako naukowca i tyle. Chociaż jego niektóre "wynalazki" i teorie były idiotyczne i seksistowskie :D

Data: 2009-08-12 19:57:56
Autor: Panslavista
Doda pije krew kotów,

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ferdek? Ma Justysię!  Jaki znów gnojek - zwyczajnie wymienił na nowszy
model. I rozmnaża się...

Data: 2009-08-12 11:37:02
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,

Ferdek? Ma Justysię!  Jaki znów gnojek - zwyczajnie wymienił na nowszy
model. I rozmnaża się...

Nieeeeeeee!  Jaki Ferdek, dywagacje dotyczą Albercika Ajnsztajna,
który też zmieniał modele, ale oprócz tego było z niego kawał .......no
tego hihihi bydlaka, chciałam powiedzieć Panie Slavisto :)

Antenka

Data: 2009-08-13 08:48:16
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
[...]

Ty masz go podziwiać za to czego dokonał w dziedzinie nauki, a nie za to jaki był w życiu osobistym.

Data: 2009-08-12 15:31:43
Autor: plazoVic
Doda pije krew kotów,
Antenka wrote:
[...]

Wiesz, spelniam wszystkie te kryteria :)
Moze za wyjatkiem tego "romantyzmu" - nie jestem buntownikiem, nie targaja mna wielkie namietnosci, nie walcze z normami spolecznymi, nie walcze w obronie ojczyzny, nie mam za soba tragicznych i nieszczesliwych milosci, rewolucje mam w dupie, pierdziele: mesjanizm, werteryzm, wallenrodyzm i romantyczna frenezje.

Milo wiedziec, ze jestem zgodny z twoim idealem :) Ale uroczyscie rezygnuje z ubiegania sie o twoje wzgledy :) Nie placz.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-12 07:10:44
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
Trudno jakoś przeżyję :((

Antenka

P.s. Szukanie znajomości w wirtualu jest szczytem głupoty ;-)

Data: 2009-08-12 16:26:54
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:

Antenka

P.s. Szukanie znajomości w wirtualu jest szczytem głupoty ;-)

A dlaczego głupoty? Nawet sobie nie zdajesz sprawy jakich ciekawych ludzi można poznać w necie.

Data: 2009-08-12 09:20:02
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
A dlaczego głupoty? Nawet sobie nie zdajesz sprawy jakich ciekawych
ludzi można poznać w necie.

Jędrek, musimy się umówić pod "Starym Marychem", no wiesz na
neutralnym gruncie - nie na Wildzie ani nie na Łazarz. Oczywiście
tylko po to, by porozmawiać. Ty jesteś ciekawym reliktem przeszłości
hihi, więc wybrałam ciebie. Niedaleko jest "PROLETARIAT" - tam
wypijemy kawę. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-12 19:28:18
Autor: raff
Doda pije krew kotów,
[...]

Tam da da dam, tam tam da dammm... [Marsz weselny mendelsohna]

Ktos tu leci na kogos ;]

Antenka, masz brzydkie mysli o jadrysiu ? ;)

R.

Data: 2009-08-12 12:11:54
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 19:28, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]

Tam da da dam, tam tam da dammm... [Marsz weselny mendelsohna]

Ktos tu leci na kogos ;]

Antenka, masz brzydkie mysli o jadrysiu ? ;)

On mi chce coś powiedzieć na ucho, więc musimy się spotkać, żeby
porozmamwiać jak pyra z pyrą hihi. Czy rozmowa to coś zdrożnego?
Eee Nie przesadzaj...Myślisz, że zaraz się na mnie rzuci? :DD

Antenka

Data: 2009-08-12 21:16:57
Autor: raff
Doda pije krew kotów,
[...]

a masz nadzieje ? ;p

R.

Data: 2009-08-12 12:28:15
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 21:16, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> porozmamwiać jak pyra z pyrą hihi. Czy rozmowa to coś zdrożnego?
> Eee Nie przesadzaj...Myślisz, że zaraz się na mnie rzuci? :DD

Na co, że się rzuci? Eee tam w centrum miasta na oczach wszystkich?
Chyba nie będzie ryzykować..Wiesz ja nie jestem zbytnio bojźliwa :-)

Antenka

Data: 2009-08-12 21:45:23
Autor: raff
Doda pije krew kotów,
[...]

No i masz brzydkie mysli ? ;p

R.

Data: 2009-08-12 12:54:27
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 21:45, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Na co, że się rzuci? Eee tam w centrum miasta na oczach wszystkich?
> Chyba nie będzie ryzykować..Wiesz ja nie jestem zbytnio bojźliwa :-)

No i masz brzydkie mysli ? ;p

R.

No właśnie, że nie mam - zupełnie niewinne hihi Co ty stale z tymi
brzydkimi myślami? Nie jestem Tzvelkiem ;-) . Wiesz my tutatj w tej
Wielkopolsce jesteśmy rasą zimnokrwistą ;-)

Antenka

Data: 2009-08-12 21:59:56
Autor: raff
Doda pije krew kotów,
[...]

Zalezy co to sa te niewinne ;]

R.

Data: 2009-08-12 21:30:26
Autor: Panslavista
Doda pije krew kotów,

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> porozmamwiać jak pyra z pyrą hihi. Czy rozmowa to coś zdrożnego?
> Eee Nie przesadzaj...Myślisz, że zaraz się na mnie rzuci? :DD

Może mieć...

Data: 2009-08-13 08:49:08
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
[...]

Spokojnie - na nikogo się nie będę rzucał..

Data: 2009-08-13 00:51:47
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,

Spokojnie - na nikogo się nie będę rzucał..

Mam nadzieję, że poskromisz w sobie niechęć do sąsiadów zza miedzy, a
konkretnie względem sąsiadki z Łazarza :D. Będzie to wiekopomne
wydarzenie : "Stary MArych" rozjemcą dwóch  poznańskich zwaśnionych
dzielnic. :)

Antenka

Data: 2009-08-13 12:05:55
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
[...]

A wiesz że za takie coś mogą nam postawić pomnik, staniemy obok "starego marycha".. Na tablicy będzie napis - >rozjemcom wdzięczni mieszkańcy grodu Przemysława<..

Data: 2009-08-13 10:33:53
Autor: Panslavista
Doda pije krew kotów,

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Spokojnie - na nikogo się nie będę rzucał..

Na mnie chciałeś - pod bele pretekstem...

Data: 2009-08-13 12:06:55
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Panslavista pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Spokojnie - na nikogo się nie będę rzucał..

Na mnie chciałeś - pod bele pretekstem...

Oj sprowokowałeś mnie.. i to dość mocno...

Data: 2009-08-12 12:14:43
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,

> [...]

Tam da da dam, tam tam da dammm... [Marsz weselny mendelsohna]

Ktos tu leci na kogos ;]

Antenka, masz brzydkie mysli o jadrysiu ? ;)

Pisał, że wszystkie kobiety wokół są pod wrażeniem jego urody, że jest
taki śliczniusi. On sam twierdzi, że jest przystojniejszy od Garou ;-)
Ciekawe czy to prawda...

Antenka

Data: 2009-08-13 08:48:36
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
[...]

Znakomity pomysł, a więc kiedy?

PS. nie jestem "reliktem przeszłości" a raczej przyszłością..

Data: 2009-08-13 11:57:19
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
Muszę się zastanowić :-)

Antenka

Data: 2009-08-13 21:34:24
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
Muszę się zastanowić :-)

Antenka

A nad czym? Przecież nie jest to decyzja o locie na księżyc. :-)

Data: 2009-08-13 12:42:41
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,

A nad czym? Przecież nie jest to decyzja o locie na księżyc. :-)

Jesteś podobno na emeryturze, to masz dużo czasu ;-)

Antenka

P.s.Spokojnie, przecież się nie pali, no niee?! :DDD

Data: 2009-08-13 22:12:46
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
A nad czym? Przecież nie jest to decyzja o locie na księżyc. :-)

Jesteś podobno na emeryturze, to masz dużo czasu ;-)

Antenka

P.s.Spokojnie, przecież się nie pali, no niee?! :DDD

Oczywiście.. Co sie odwlecze to nie uciecze.. A tak w ogóle to żałuj że nie przyjęłaś tego zaproszenia na żaglówkę..

Data: 2009-08-12 16:02:32
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
plazoVic pisze:

Milo wiedziec, ze jestem zgodny z twoim idealem :) Ale uroczyscie rezygnuje z ubiegania sie o twoje wzgledy :) Nie placz.

Tak z ciekawości Vic - dlaczego rezygnujesz?  Przecież Antenka pisze że jest ładną babką.. Wolisz facetów czy co???

Data: 2009-08-12 04:10:47
Autor: Grzegorz Z.
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 07:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> soli z urny ( chyba nie wyborczej hahaha) i śpi w trumnie ze swoim
> partnerem do góry nogami...Niezły kit wciska ta różowa kłamczucha :D

> Antenka

Może i kłamczucha, ale jaka urodziwa..

Właśnie.

Nie wystarczy jak kobieta pisze i wypowiada tony głupot. Trzeba
jeszcze odpowiednio wyglądać, by facetów uwagę przyciągnąć, a to już
wzbudza zawiść u tych którym łaskawa Matka Natura urody poskąpiła.

Data: 2009-08-12 05:36:33
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
Mówisz o sobie, kreaturo pokrzywdzona przez los, z zapadniętą klatą,
głupowym wyglądem hmm?  :D

Antenka

Data: 2009-08-12 08:32:21
Autor: Grzegorz Z.
Doda pije krew kotów,

Antenka napisał(a):
Mówisz o sobie, kreaturo pokrzywdzona przez los, z zapadniętą klatą,
głupowym wyglądem hmm?  :D

Znowu coś na mnie wyprojektowywujesz? Tym razem - że jestem kobietą
przebierającą się za mężczyznę?

Nie każdy jest "twojego urywku", chłopcze!

Data: 2009-08-13 11:52:49
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
On 12 Sie, 17:32, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]

przebierającą się za mężczyznę?

Nie każdy jest "twojego urywku", chłopcze!

Nieee, tylko tyle, że ty mierzysz wszystkich  swoją miarką, biedny
zakompleksiony, pokrzywdzony przez los chłoptysiu! Twoje teksty
świadczą najlepiej o tym, kim jesteś, a jesteś ofiarą
losu...niestety :D

Antenka

P.s. Nic na to nie poradzę, że ojciec pił i bił ciebie i matkę, a
potem was zostawił bez środków do życia ...:(  Co nie znaczy, biedny
Grzesiu, że wszyscy mieli takich rodziców jak ty.

Data: 2009-08-15 14:59:35
Autor: Grzegorz Z.
Doda pije krew kotów,

Antenka napisał(a):

[...]

Nieee, tylko tyle, Ĺźe ty mierzysz wszystkich  swoją miarką, biedny
zakompleksiony, pokrzywdzony przez los chłoptysiu! Twoje teksty
świadczą najlepiej o tym, kim jesteś, a jesteś ofiarą
losu...niestety :D

Piszącą w Internecie o swoich damskich ciuszkach w które się przebiera?

Nie, to akurat też nie moja "działka".

===============

Projekcja (od łac. proicere, wyrzucać przed siebie) — w psychologii jeden z
narcystycznych mechanizmów obronnych; przypisywanie innym własnych
poglądów, zachowań lub cech, najczęściej negatywnych. Przyczyną jest
większa dostępność tych poglądów, zachowań i cech u osoby, która je
posiada, a tym samym łatwiejsze podciąganie pod daną kategorię.

Przykład: Matka krzyczy na dziecko. Sądzi, że dziecko jest wyjątkowo
agresywne. W rzeczywistości sama jest agresywna.

Jak zwykle w przypadku mechanizmĂłw obronnych mamy tu dwa aspekty:
uniknięcie frustracji (matka nie musi się czuć winna za niesłuszne
skarcenie dziecka) i zniekształcenie rzeczywistości (dziecko cierpi i nie
rozumie, czemu jest karcone).

Badania wykazały, że ludzie nie projektują swoich cech ani na osoby zbyt
podobne do nich (mogłoby to utrudnić udowadnianie, że samemu się tych cech
nie posiada), ani na osoby zbyt odmienne (wówczas teza projekcji wydawałaby
się niewiarygodna).

Projekcja często uzasadnia agresywne zachowania poprzez podbudowywanie
wiary w agresywne nastawienie całego świata i konieczność samoobrony. Staje
się to wówczas typowym symptomem paranoi. (...)

===============

http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_%28psychologia%29

Data: 2009-08-15 07:23:32
Autor: Antenka
Doda pije krew kotów,
Ty mi tutaj  nie rób wywodów z psychologii malutki, bo  nie musisz.
Sęk w tym, że czytając twoje tekst, twoją nieustanną pogoń za
"sensacyjnymi doniesieniami" mediów o molestowanych, bitych,
gwałconych, prześladowanych dzieciach, także bitych żonach, która
przyjęła już postać obsesji, nietrudno się domyślić, że sam jesteś
taką ofiarą losu. I wszystko w tym temacie. Mnie,w przeciwieństwie do
ciebie, nikt nie katował ani nie molestował. Poddaj się lepiej
psychoterapii, zanim  będzie za późno.

Antenka

Data: 2009-08-15 16:35:31
Autor: Grzegorz Z.
Doda pije krew kotów,
Dnia Sat, 15 Aug 2009 07:23:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Widzisz Piotrze? Nie jest zły. Pod warunkiem że "wasz" a nie "ich".

Data: 2009-08-12 08:49:41
Autor: ColgatesBilly
Doda pije krew kotów,
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h5tklv$66v$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
soli z urny ( chyba nie wyborczej hahaha) i śpi w trumnie ze swoim
partnerem do góry nogami...Niezły kit wciska ta różowa kłamczucha :D

Antenka

Może i kłamczucha, ale jaka urodziwa..

Pogadamy jak wyjdzie za... Kasprzika! ;)

Kol

Data: 2009-08-12 09:06:30
Autor: jadrys
Doda pije krew kotów,
Antenka pisze:
[...]

Kasprzik jest chyba żonaty.. A poza tym jest chyba dla niego za stara.

Doda pije krew kotów,