Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?

Data: 2009-03-30 11:07:47
Autor: michal
Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?
Witam,

Wam pytanie jak w temacie:
Mam problem z zasiegiem mojego SilverWing 600: przy jego zuzyciu paliwa (6L/100km) i 16 litrowym zbiorniku (w tym 3L rezerwy) jego zasieg max to 260km do suchego.
Troche lipa, bo juz po 2h jazdy trzeba sie rozgladac za tankowaniem.

Moj cel to wydluzyc zasig o 100km (dodatkowe 12L).

Wozenie dodatkowego paliwa w bance mija sie z celem, bo i tak musze sie zatrzymac.

Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi podpowiedziec jak to tam bylo zrobione?

Z gory dzieki za wszelkie sugestie...

Aha - proste rozwiazanie takie jak zamiana na ST1100 albo FJR na razie odpada :-D

Michal
FJS 600

Data: 2009-03-30 04:01:05
Autor: jeszua
On 30 Mar, 12:07, "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:
Moj cel to wydluzyc zasig o 100km (dodatkowe 12L).

chyba 6l. albo zasieg +200...

Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi podpowiedziec
jak to tam bylo zrobione?

mowisz o 535? pierwsze mialy jeden pod siodlem 8,5l, dopiero po 1
modernizacji drugi we wlasciwym miejscu +5l (albo 4,5). o ile mnie
pamiec nie myli paliwo sciekalo z gornego silami grawitacji do
dolnego, skad pompa podawala je dalej, czyli z powrotem na gore

BTW 16-19l to w wielu maszynach standard, nawet tych palacych znacznie
wiecej niz 6l... pytanie w tym kontekscie czy operacja ma sens. bo
gdzies (w schowku) musisz upchnac ten dodatkowy baniak
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-03-30 13:13:11
Autor: Kuczu
michal pisze:
[...]

Masz schowek na kask pod siedzeniem ? To wypelnij go balonikiem z benzyna i podlacz do pompki paliwa.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-30 14:19:42
Autor: Leszek Karlik
Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?
On Mon, 30 Mar 2009 13:13:11 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>  wrote:

[...]
 Wozenie dodatkowego paliwa w bance mija sie z celem, bo i tak musze  sie zatrzymac.

Masz schowek na kask pod siedzeniem ? To wypelnij go balonikiem z  benzyna i podlacz do pompki paliwa.

Sugerowałbym raczej pęcherz z mylaru, bo jak balonik pęknie to w najlepszym
wypadku wszystko się rozleje. A w najgorszym zapali pod siedzeniem jak
się wyleje na gorący silnik. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-04-03 03:30:09
Autor: cpt. Nemo
Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?

Uzytkownik "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> napisal w
wiadomosci news:gqq5mo$n49$1news.onet.pl...

Witam,

przy jego zuzyciu paliwa
(6L/100km) i 16 litrowym zbiorniku (w tym 3L rezerwy) jego zasieg max
260km do suchego.
Troche lipa, bo juz po 2h jazdy trzeba sie rozgladac za tankowaniem.

Wlasnei po to potrajaja w tym roku liczbe przydroznych punktow
fotograficznych zebys mogl dolewac beznynki co trzy godzinki :) To i
dobrze, akurat pora nogi rozprostowac :)

Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi
podpowiedziec
jak to tam bylo zrobione?

Pierwsze wersje Virago mialy jeden zbiornik :)
Wiem bo taka mam. Na gorze byla atrapa, u mnie jest dolozony dodatkowy
piekny zbiornik dwulufowy i jest git :)

Pozdrawiam, leszek

Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?