Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?

Data: 2009-04-03 03:30:09
Autor: cpt. Nemo
Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?

Uzytkownik "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> napisal w
wiadomosci news:gqq5mo$n49$1news.onet.pl...

Witam,

przy jego zuzyciu paliwa
(6L/100km) i 16 litrowym zbiorniku (w tym 3L rezerwy) jego zasieg max
260km do suchego.
Troche lipa, bo juz po 2h jazdy trzeba sie rozgladac za tankowaniem.

Wlasnei po to potrajaja w tym roku liczbe przydroznych punktow
fotograficznych zebys mogl dolewac beznynki co trzy godzinki :) To i
dobrze, akurat pora nogi rozprostowac :)

Pierwsze wersje Virago mialy dwa zbiorniki - czy ktos moze mi
podpowiedziec
jak to tam bylo zrobione?

Pierwsze wersje Virago mialy jeden zbiornik :)
Wiem bo taka mam. Na gorze byla atrapa, u mnie jest dolozony dodatkowy
piekny zbiornik dwulufowy i jest git :)

Pozdrawiam, leszek

Dodac drugi zbiornik paliwa: ktos widzial/wie jak?