Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3

Data: 2017-01-10 14:22:12
Autor: Pszemol
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
Witam po dłuższej przerwie :-)

Czy ktoś umie doradzić jak w prosty sposób dodać do amerykańskiej wersji
Galaxy S3 język polski?

Ku mojemu zaskoczeniu Android nie oferuje mi wszystkich języków do wyboru -
myślałem że wystarczy przestawić język w ustawieniach, jak w iPhone, a tu
zonk i kicha.

Ta słuchawka pracuje pod kontrolą Andka 4.4.2

Byłbym wdzięczny za pomoc...

Data: 2017-01-11 11:24:51
Autor: HugoNineLiamNineOscar
Dodac jezyk do dupy
PRUKVVA <Pszemol@PółBox.z
kupami.pl> Wrote in message:

myślałam że wystarczy przestawić pizdę wzdłuż

Prukvva z pizda w poprzek (jak u jevvki)
znalazla nastepny przytulek pod mostem
w zasiegu bezplatnego WiFi.

Dala dupy nafri i dostala za to SamSraj 3 i
znow bedzie pierdolc farmazony o srajfonach

--
99

Data: 2017-01-11 21:21:06
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o53fmk$tc1$1@dont-email.me...

Czy ktoś umie doradzić jak w prosty sposób dodać do amerykańskiej wersji
Galaxy S3 język polski?

Trzeba poczekać aż wizy zlikwidują

Ku mojemu zaskoczeniu Android nie oferuje mi wszystkich języków do wyboru

Uznał, że żaden z ciebie poliglota.

Data: 2017-01-12 11:51:23
Autor: Big Jack
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
W wiadomości
*Pszemol* napisał(-a):

[...]

Czy nie za trudne będzie wgranie ODIN-em wersji XEO firmware jeśli taka istnieje dla tego fona (brak szczegółów co to za smartfon)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-01-12 08:12:18
Autor: Pszemol
*Pszemol* napisał(-a):

[...]

Nic nie będzie za trudne :-)

(brak szczegółów co to za smartfon)

Jakie szczegóły są potrzebne? :-)

Model: SGH-i747
FCC ID: A3LSGHI747
Android: 4.4.2
Baseband: I747UCUFNJ2
Kernel: 3.4.0-1514807
dpi@SWHD7408 #1
Mon Aug 10 14:46:13 KST 2015
Build: KOT49H.I747UCUFNJ2

Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie... ;-)

Data: 2017-01-12 15:19:57
Autor: atm
[...]

Mozesz sam troche podrazyc temat:
https://www.google.pl/#q=SGH-i747+polish+language
Niestety ten model jest juz dosc leciwy i pewnie spora czesc linkow bedzie juz martwa.

Data: 2017-01-12 16:27:12
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Chyba cos znalazłem... Zainstalowalem appkę MoreLocale 2, dodałem
lokalizację z językiem pl i kodem państwa PL, po czym zmieniłem na nową
lokalizację...
Aby przyjął komendę, musiałem spod peceta wydać polecenie "adb shell pm
grant jp.co.c_lis.ccl.morelocale android.permission_change".

Teraz mam cos tam po polsku (wlasciwie tylko "czwartek" sie pojawil w
dacie) i apki Samsunga mowia do mnie po polsku (Samsung sie doprasza abym
zalozyl konto u Samsunga) po polsku jest w "Samsung Hub", np mam "Dotknij,
aby rozpoczac" ale generalnie reszte 90% telefonu jest wciaz po
angielsku...
Menu Settings, ikony programow (Phone, Contacts, itd) -
wszystko to po angielsku... :-(

Data: 2017-01-12 16:37:02
Autor: Pszemol
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Widze tez, ze apki Googla sa po polsku: mapy, książki play, gry play,
ustawienia google, Sklep Play itp...

Niezle, choc lokalizacja ta pozostawia wiele do życzenia :-)

Data: 2017-01-13 00:42:57
Autor: atm
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3

Widze tez, ze apki Googla sa po polsku: mapy, książki play, gry play,
ustawienia google, Sklep Play itp...

Niezle, choc lokalizacja ta pozostawia wiele do życzenia :-)

Nigdy tego nie robilem, wiec niestety nie pomoge z wlasnego doswiadczenia.
Restart po calej operacji zrobiles? Bo moze po ponownym starcie wiecej polskiego sie pojawi?

Data: 2017-01-12 18:10:18
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Tak czy inaczej dzięki za próby pomocy!

Restart po calej operacji zrobiles? Bo moze po ponownym starcie wiecej polskiego sie pojawi?

Restart robiłem wielokrotnie.
Nie pomaga.

Przypomina mi to "lokalizację" z czasow 16-bitowych MS Windows 3.11 :-(

Ten telefon byl pare razy "upgrejdowany" tu w Stanach bo był swego czasu
używany w sieci AT&T (jakies 3 lata). Być może Samsung im podrzucił jakąś
trefną, tylko-angielską wersję softu? Kto wie...

Pewnie bez podmiany ROMu lepiej już nie będzie. Tego ODINa co
podpowiadaliście mi próbowałem, ale w ogóle nie rozpoznaje podłączonego
telefonu przez USB: ani w trybie aparatu (PTP) ani jako multimedia (MTP).
Więc chyba jednak za trudne było :-) Puste pokazuje program formularze w
okienku... Jak ktoś potrafi cos doradzić z tym ODINem to zachęcam :-)

Data: 2017-01-13 01:45:02
Autor: atm
[...]

Poczytaj o ladowaniu ROMu przez ODINa. Robilem to juz dluzszy czas temu, ale z tego co mi sie kołacze to telefon musial byc w trybie download a nie we wspomnianych przez Ciebie. Do tego dochodza sterowniki.

Data: 2017-01-12 18:59:47
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ten telefon ma niestety tylko te dwa tryby USB do wyboru, ktore wymienilem
wczesniej. Chyba, ze te opcje się pojawiają w telefonie w zależnosci od
tego co jest zainstalowane na podłanczanym pececie?

ps czy na Waszych, polskich telefonach, po wypowiedzeniu "OK Google, pokaż
trasę na lotnisko Midway" dostajecie cos wiecej niz te słowa wstukane w
googla? Bo jak to samo powiem mu po angielsku ("OK Google, find the route
to the Midway Airport") to wskakuje grzecznie w nawigację... Nie wiem teraz
czy "nie rozumie" tych polskich fraz czy ja mam używać innych słow? :-))))

Data: 2017-01-13 02:05:21
Autor: atm
[...]

Trzeba wciasnac odpowiednia kombinacje klawiszy podczas startu.

[...]

Hehe, przerabialem to ostatnio. Trzeba powiedziac Ok Google, nawigacja (i tu adres). Gdy zrozumie o co nam chodzi po krotkiej chwili odpali nawigacje.

Data: 2017-01-12 21:43:03
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Na razie dam sobie spokój - może przy innej okazji się tym
rootowaniem/ROMowaniem pobawię... :-)

[...]
:-))))

Hehe, przerabialem to ostatnio. Trzeba powiedziac Ok Google, nawigacja (i
tu adres). Gdy zrozumie o co nam chodzi po krotkiej chwili odpali
nawigacje.

Po angielsku osiągnęli już zdolność rozumienia mowy naturalnej,
po polsku, jak widać, jeszcze trochę daleko... no ale jest już nieźle.

Data: 2017-01-13 08:13:13
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-01-13 o 04:43, Pszemol pisze:
Po angielsku osiągnęli już zdolność rozumienia mowy naturalnej,
po polsku, jak widać, jeszcze trochę daleko... no ale jest już nieźle.

Nie wiem na jakiej podstawie to mówisz, bo ja od dosyć dawna SMSy dyktuję i pomyłek nie zauważam nawet w dość skomplikowanych frazach.
Nexus 5x.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-01-13 07:09:42
Autor: Pszemol
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:58787e09$0$648$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyrazy rozpoznaje już bardzo dobrze...
Chodzi o brak rozumienia sensu w zdaniach.
Aby "zrozumieć" we frazie "pokaż drogę do..." sens szukania
drogi i aby uruchomić funkcję nawigacji samochodowej.

Data: 2017-01-13 09:57:05
Autor: atm
On 13.01.2017 08:13, Mirek Ptak wrote:
[...]

To chyba nie o to chodzi. Mnie trafilo, ze gdy mowilem do telefonu "nawiguj" pokazywal bodajze tylko wypowiedziana lokalizacje, ale juz komenda "nawigacja" robi to co powinna, czyli trzyeba sie nauczyc w jakims stopniu komend.

Data: 2017-01-13 06:21:10
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Tymczasem po angielsku dowolna kombinacja wyrażeń "polaz trase do...",
"znajdź drogę do..." skutkuje oczekiwanym wejściem w nawigację samochodową.
I o tym mówiliśmy wczoraj.

A jak sobie z tym radzi polska Siri? Polska Cortana czy też polskie Echo
Amazona?

Data: 2017-01-13 13:26:32
Autor: atm
[...]

Świetnie, o ile mowisz po angielsku/chinsku/francusku/itd.
Swoja droga to żenujące, ze w PL placimy zapewne ze 3x wiecej niz Amerykanie biorac pod uwage zarobki a dostajemy w zamian wybrakowane urzadzenie, ktore nie obsluguje u nas platnosci Apple czy wspomnianej przez Ciebie Siri. I nie dotyczy to jedynie Apple, zeby nie bylo tu za chwile zwyczajowej swietej wojny ;)

Data: 2017-01-13 06:34:33
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

No wlasnie przekonalem sie wczoraj jak wybrakowane jest polskie Google w
porownaniu do angielskiego. Po Siri oczekiwalem ciut więcej...

Data: 2017-01-13 13:38:42
Autor: atm
[...]

Mhm, najpierw Apple musi przy pomocy swoich map odkryc tą część Europy a wiesz, ze moze to troche zająć ;)

Data: 2017-01-13 07:11:32
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:5878ca54$0$663$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mapy Krakowa i okolic mają w Apple dobrze opanowane.
Przetestowane.

Data: 2017-01-13 16:36:03
Autor: J.F.
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5878c77a$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...
Świetnie, o ile mowisz po angielsku/chinsku/francusku/itd.
Swoja droga to żenujące, ze w PL placimy zapewne ze 3x wiecej niz Amerykanie biorac pod uwage zarobki a dostajemy w zamian wybrakowane

"biorac pod uwage" ... to mercedes ma miec jakas znizke na Afryke czy Bangladesz, bo tam niskie zarobki ?

Ale ... bywa, ze urzadzenie kosztuje w biednym kraju wiecej, a jak piszesz - wybrakowane.

Apple nas w miare uczciwie traktuje - iphone 7 128MB w applestore USA kosztuje $749, co dzis po kursie i z VAT daje 3786,
a w polskim applestore 3879zl.

Jak to w USA z podatkiem ? W sklepie to wiem, ze zazwyczaj cos dolicza do rachunku.

J.

Data: 2017-01-13 10:01:53
Autor: Pszemol
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Znając naszą zaradność, kupowalibyśmy wtedy nasze mercedesy w Bangladeshu
:-)))

[...]

Parę dni temu sprawdzałem tą cenę w Kanadzie przy okazji wycieczki na
narty, bo właśnie też mnie ciekawiło czy będzie tańszy u nich.
Mimo zaledwie 5%-wego podatku GST w Albercie, iPhone 7 128G jest o 18
dolarów droższy (brutto) niż u mnie w Chicagolandzie.

Jak to w USA z podatkiem ? W sklepie to wiem, ze zazwyczaj cos dolicza do rachunku.

W Chicagolandzie wychodzi jakies 9% podatku doliczane do tej kwoty co na
metce.

Data: 2017-01-13 20:21:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5atig$49d$1@dont-email.me...
[...]

To juz bylo, i nie tylko my - firmy w roznych krajach europy sprzedawaly w roznych cenach, nie wiadomo - promocja w danym kraju czy dopasowanie do zarobkow ... a sprytni europejczycy kupowali w tanszych krajach.

Az sie Unia musiala zabrac i zakazala producentom roznicowania cen, a i tak to robia :-)

Jak to w USA z podatkiem ? W sklepie to wiem, ze zazwyczaj cos dolicza
do rachunku.

W Chicagolandzie wychodzi jakies 9% podatku doliczane do tej kwoty co na
metce.

A jak kupuje w Appletore wysylkowo ?
W Chicago dolicza 9%, czy wysla z innego stanu i nic nie dolicza ?

Bo takie cuda zdaje sie w USA juz byly ... ale chyba tez uregulowali :-)

J.

Data: 2017-01-13 13:39:50
Autor: Pszemol
[...]

Tak, podatki te naliczane sa juz rowniez w transakcjach online.

Data: 2017-01-13 07:10:20
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:58789662$0$15199$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O ten problem właśnie chodzi. Dokładnie o to.

Data: 2017-01-13 10:04:44
Autor: J.F.
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58789662$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Google ma dobry mechanizm rozpoznawania mowy, w tym polskiej, ale u siebie na serwerze.
Korzystaja z tego programy korzystajace z klawiatury - np sms czy wprowadzanie adresu w nawigacji.

Natomiast wiele telefonow oferuje sterowanie glosem "prywatnie", i tam juz roznie jest.
Za to dziala szybko, bez internetu ... i w ograniczonym zakresie.

J.

Data: 2017-01-13 06:21:12
Autor: Pszemol
[...]

Zgadza się - rozpoznawanie wypowiedzianych wyrazów ma google dobrze
opanowane - nie widzę dużo błędów, nawet gdy w tle idzie telewizor albo
buczy odpieniacz w akwarium... Gorzej z rozumieniem kontekstu - jak ktos
mowi "pokaz trase na lotnisko" to chyba system powinien sie domyslic ze
chodzi o nawigacje a nie o wyszukanie stron www z wyrazami "pokaż", "trasę"
i "lotnisko" :-)

Siri chyba też na serwerze działa, tak jak ok Google.

Data: 2017-01-13 13:08:03
Autor: masti
Pszemol wrote:

Zgadza się - rozpoznawanie wypowiedzianych wyrazów ma google dobrze
opanowane - nie widzę dużo błędów, nawet gdy w tle idzie telewizor albo
buczy odpieniacz w akwarium...

chyba jednak nie do końca
<http://www.foxnews.com/tech/2017/01/06/tv-news-report-prompts-viewers-amazon-echo-devices-to-order-unwanted-dollhouses.html>

Data: 2017-01-13 07:42:19
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:o5ajfj$o8$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Czyżbyś mylił Alexę z urządzenia Echo firmy Amazon z OK Google Now?
To raz...
A dwa - jeśli skutecznie zostało zrobione zamówienie głosem z TV
gdy w pokoju nikt nic nie mówił to chyba jest to dowód na to, że
jednak system rozpoznawania wyrazów z usłyszanej mowy działa dobrze :-)

Data: 2017-01-13 13:55:53
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

a myślisz, że się dużo różnią?

Data: 2017-01-13 10:06:16
Autor: atm
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
Data: 2017-01-13 06:30:21
Autor: Pszemol
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
atm <_@vp.pl> wrote:
Lista komend:
https://mobirank.pl/2016/07/02/lista-komend-pytan-google-now/

Uczenie się konkretnych komend jakie system umie rozpoznawac bylo bolączką
systemów rozpoznawania mowy pierszej generacji.

Każdy z nas bawil sie chyba pilotem głosowym do MS Windows jeszcze w
czasach starych Windows. Mam takie sterowanie głosem w swoim samochodzie
Acura/Honda. Trzeba bylo powiedziec konkretnie "volume up" aby zglosnic
radio. Rowniez byl tzw "Voice Control" w iPhone 4 (przed Siri) z konkretna
(krotka) lista rozpoznawanych polecen.

Caly dowcip w nowej generacji systemow mial polegac wlasnie na tym ze nie
trzeba bylo sie juz uczyc listy rozpoznawalnych przez system komend. System
mial rozumiec frazy sklecone z rozpoznanych słów z mowy naturalnej i
akceptowac synonimy komend kluczowych jakos wykombinowac sprytnie o co nam
chodzi: "znajdz droge do", "pokaz trase do", "jak dojechac do" - wszystkie
trzy skutkuja w Ok Google po angielsku nawigacja, po polsku - jeszcze
nie...

Data: 2017-01-13 13:34:33
Autor: atm
[...]

Niedawno sporo sie mowilo o duzym postepie Googla w zakresie rozumienia mowy w ichnim translatorze. Byc moze te mechanizmy od pewnego czasu funkcjonuja w zakresie komend np w jezyku angielskim. U nas pewnie znow to potrwa krocej lub dluzej.

Data: 2017-01-15 17:16:46
Autor: Marek
W dniu 2017-01-13 o 08:13, Mirek Ptak pisze:

Nie wiem na jakiej podstawie to mówisz, bo ja od dosyć dawna SMSy
dyktuję i pomyłek nie zauważam nawet w dość skomplikowanych frazach.
Nexus 5x.

To mnie zainteresowało. Próbowałem wielokrotnie to uczynić lecz nie radzę sobie ze znakami interpunkcyjnymi. Za każdym razem muszę wywoływać klawiaturę, wprowadzić znak i ponownie wracać do wprowadzania głosowego. Wypowiedzenie "kropka" tworzy słowo... Jak Ci się to udaje?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-01-15 10:18:41
Autor: Pszemol
"Marek" <precz@spamowi.com> wrote in message news:o5g79h$f5e$1news.icm.edu.pl...
[...]

On pewnie dyktuje smsy a nie książkę czy e-maile...
A więc pewnie treść dyktowanych smsów wygląda tak:

lol
ok
no

Data: 2017-01-15 17:30:26
Autor: Big Jack
*Pszemol* napisał(-a):

On pewnie dyktuje smsy a nie książkę czy e-maile...
A więc pewnie treść dyktowanych smsów wygląda tak:

lol
ok
no

Z interpunkcją faktycznie jest problem, ale teksty:

"Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody"

"i cóż że ze Szwecji"

"stół z powyłamywanymi nogami"

przechodzą bez pudła :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-01-16 23:28:26
Autor: Marek
W dniu 2017-01-15 o 17:18, Pszemol pisze:

On pewnie dyktuje smsy a nie książkę czy e-maile...
A więc pewnie treść dyktowanych smsów wygląda tak:

lol
ok
no

hahaha

No tak, tego nie wziąłem pod uwagę :-D

Nie dorosłem do współczesności jeszcze więc moje SMSy zwykle są bardziej rozbudowane i zawierają tę przeklętą interpunkcję :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-01-17 09:41:15
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-01-16 o 23:28, Marek pisze:
No tak, tego nie wziąłem pod uwagę :-D

I słusznie, bo tak nie wyglądają :)

Nie dorosłem do współczesności jeszcze więc moje SMSy zwykle są bardziej
rozbudowane i zawierają tę przeklętą interpunkcję :-D

Podobnie jak moje, może z wyjątkiem niektórych przecinków :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-01-17 19:07:36
Autor: Big Jack
*Mirek Ptak* napisał(-a):

Podobnie jak moje, może z wyjątkiem niektórych przecinków :)

Oby nie tych, które sens zdania potrafią wywrócić o 180st ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-01-18 08:14:03
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-01-17 o 19:07, Big Jack pisze:

Podobnie jak moje, może z wyjątkiem niektórych przecinków :)

Oby nie tych, które sens zdania potrafią wywrócić o 180st ;)

Staram się :), ale dyktowanie zwykle jest w sytuacjach jak jadę samochodem, więc nie bardzo mam czas i ochotę na ryzykowanie sprawdzenia interpunkcji.
Skoro da się podyktować znaki interpunkcyjne w j. angielskim to pewnie się da i w polskim - oby jak najszybciej.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-01-16 09:15:00
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-01-15 o 17:16, Marek pisze:
[...]

Na interpunkcję nie zwracam uwagi. Zresztą SMS często są dosyć krótkie :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-01-13 09:51:36
Autor: Big Jack
*atm* napisał(-a):

[...]

Tryb download to pierwsze, sterwoniki USB do komputera to dwa, a trzy to odpowiedni ROM którego nie ma. Oprócz AT&T znalazłem tylko "Defalut (XXX)", ale co on znaczy, to chgw.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-01-13 07:12:35
Autor: Pszemol
*atm* napisał(-a):

[...]

No a ROM dla AT&T będzie miał w funkcjach telefonu
(SMSy, Dzwonienie, Ustawienia) tylko język angielski
i nie przestawimy tych części na język polski. I kicha.

Data: 2017-01-12 12:10:57
Autor: atm
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3

Czy nie za trudne będzie wgranie ODIN-em wersji XEO firmware jeśli taka
istnieje dla tego fona (brak szczegółów co to za smartfon)

Tez o tym myslalem, jednak to wersja amerykanska wiec niekoniecznie sie to uda.

Data: 2017-01-12 12:39:39
Autor: Big Jack
*atm* napisał(-a):

Tez o tym myslalem, jednak to wersja amerykanska wiec niekoniecznie
sie to uda.

Fakt, ryzyko niepowodzenia istnieje. Nie wiemy czy "amerykańskość" zaklęta jest w sprzęcie, czy tylko w sofcie. Jeśli miałby być to tylko soft, to ja problemu nie widzę. Tak czy owak, zapytałbym chyba kogoś kto lepiej siedzi w temacie, np. na http://forum.android.com.pl/ w odpowiednim dziale.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-01-12 13:21:33
Autor: atm
*atm* napisał(-a):

[...]

Spojrzalem tez na szybko w Googla, niby sa ukryte jezyki, ktore po zrootowaniu mozna uaktywnic, ale trzeba byloby wniknac w temat czy PL tez sie na to lapie.

Data: 2017-01-13 12:58:24
Autor: z
Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
Jak kto dobrze że znowu jesteś :-)

Nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej informacji co do tych nowych bezprzewodowych słuchawek Aplle.

Czy pod ich podłączeniu będę miał aktywne systemowe opcje equalizera?

Może coś wiesz? Masz? :-)

Data: 2017-01-13 06:21:13
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
Jak kto dobrze że znowu jesteś :-)

Nie na długo z Wami zabawię, jestem na odwyku ;-)

Nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej informacji co do tych nowych bezprzewodowych słuchawek Aplle.

Czy pod ich podłączeniu będę miał aktywne systemowe opcje equalizera?

Może coś wiesz? Masz? :-)

Niestety nie pomogę w tym bo nie używam.
Sklep Apla masz daleko od siebie?
Tam wszystko ładnie mogłem zawsze wypróbować...

Data: 2017-01-13 14:31:21
Autor: z
W dniu 2017-01-13 o 13:21, Pszemol pisze:
Tam wszystko ładnie mogłem zawsze wypróbować...

Byłem ale podobno mieli przez chwilę i nie potrafią mi pomóc :-)

Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3