Dodajmy Shreka do killfile'a

Data: 2020-02-21 21:03:43
Autor: kk
Dodajmy Shreka do killfile'a
Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

Data: 2020-02-22 05:06:52
Autor: Zenek Kapelinder
Dodajmy Shreka do killfile'a
Budzika bym tam wsadzil bez zastanawiania się. On z tych że nie pytany "uprzejmie donosi".

Data: 2020-02-22 19:28:48
Autor: Budzik
Dodajmy Shreka do killfile'a
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Budzika bym tam wsadzil bez zastanawiania się. On z tych że nie
pytany "uprzejmie donosi".

Ale przeciez nie krepuj sie.
Juz i tak pod błachym powodem zrejterowałes w dyskusji nie majac sensownych argumentów wiec strady zadnej nie bedzie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2020-02-22 12:49:23
Autor: Zenek Kapelinder
Dodajmy Shreka do killfile'a
Nie zrejterowalem. Zwyczajnie nie miałem ochoty gadać z kimś kto uprzejmie donosi.

Data: 2020-02-23 08:53:10
Autor: Budzik
Dodajmy Shreka do killfile'a
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie zrejterowalem. Zwyczajnie nie miałem ochoty gadać z kimś kto
uprzejmie donosi.
Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2020-02-23 03:42:24
Autor: Kris
Dodajmy Shreka do killfile'a
Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

Sprawdziłeś czy masz/nie masz Zenka z Bałut w dowodzie?

Data: 2020-02-23 12:59:59
Autor: Budzik
Dodajmy Shreka do killfile'a
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

Sprawdziłeś czy masz/nie masz Zenka z Bałut w dowodzie?

:)))

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-02-23 11:18:35
Autor: Shrek
W dniu 23.02.2020 o 09:53, Budzik pisze:

Nie zrejterowalem. Zwyczajnie nie miałem ochoty gadać z kimś kto
uprzejmie donosi.

Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

Po co z nimi gadasz? Jakby nie ty, to nawet bym nie wiedział, że mój kaef chce mnie wrzucić do kafa;)

--
Shrek

Data: 2020-02-22 11:59:45
Autor: Budzik
Dodajmy Shreka do killfile'a
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

sio trollu :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2020-02-22 18:11:15
Autor: Tom N
kk w <news:r2pd34$6p5$3news.icm.edu.pl>:

Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

Błąd,
tego kmiota zielonego trzeba pilnować, bo jego tezy mogą doprowadzić miliony
niewinnych do śmierci.

--
'Tom N'

Data: 2020-02-23 12:32:16
Autor: kk
On 2020-02-22 18:11, Tom N wrote:
kk w

Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

Błąd,
tego kmiota zielonego trzeba pilnować, bo jego tezy mogą doprowadzić miliony
niewinnych do śmierci.

No mówiąc szczerze, nikogo nie mam zamiaru wsadzać do killfile'a z powodów przeróżnych choćby właśnie takiego, że niepilnowany będzie sobie pisał co chce i nikt tego nie wyprostuje.

Dodajmy Shreka do killfile'a