Dodatki do LPG

Data: 2010-02-03 09:24:32
Autor: lleeoo
Dodatki do LPG
W dniu 2010-02-02 22:02, Maciek pisze:

Widuje w sprzedazy rozne dodatki do LPG - glownie czyszczace, ale tez
"uszlachetniajace", cokolwiek mialoby to znaczyc. Czy ktos testowal w
praniu takie specyfiki? Glownie mam na mysli funkcje czyszczaca i
regenerujaca.

Jest to coĹ› ala magnetyzery i inne ceramizery.
Wymieniaj co 10tys filtr fazy lotnej to nie będzie trzeba czyścic wtryskiwaczy.

Data: 2010-02-03 05:34:35
Autor: amos
Dodatki do LPG
On 3 Lut, 09:24, lleeoo <lle...@poczta.onet.pl> wrote:

Wymieniaj co 10tys filtr fazy lotnej to nie będzie trzeba czy¶cic
wtryskiwaczy.

Serwis mojej instalacji sekwencyjnej zaleca wymiane
- filtra fazy cieklej co 15tkm
- filtra fazy lotnej co 30tkm

Nie uwazasz, ze wymiana co 10tkm zamiast 30tkm to pewna nadgorliwosci?

amos

Data: 2010-02-04 08:47:59
Autor: lleeoo
Dodatki do LPG
W dniu 2010-02-03 14:34, amos pisze:
[...]

To nie działa na zasadzie zaleceń, zobacz przy kolejnej wymianie czy filtr jest bardzo zasyfiony jeśli jest a tankujesz z reguły na tych samych stacjach to lepiej wymienić częściej. Koszt kompletu filtrów nie przekracza 20zł więc chyba warto zrobić to częściej.

Dodatki do LPG