Dodatkowa praca dla kobiety (Warszawa) - pytanie

Data: 2010-05-26 22:57:02
Autor: Feromon
Dodatkowa praca dla kobiety (Warszawa) - pytanie

Użytkownik "hiphophurra" <hiphophurra@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htk09d$ko6$1inews.gazeta.pl...
Cześć,
Moja koleżanka (29 lat) szuka dodatkowej pracy.
Mam umowę o pracę na czas nieokreślony w
administracji państwowej ale ma trochę wolnego
czasu. Interesuje ją umowa o dzieło / zlecenie,
jakieś proste prace chałupnicze (składanie długopisów,
adresowanie kopert, przepisywanie i korekta tekstów
itp.). Czy orientujecie się może gdzie można
znaleźć WIARYGODNYCH i UCZCIWYCH
pracodawców tego typu.

To ja się podłączę o to pytanie, ale WROCŁAW....

Feromon

Dodatkowa praca dla kobiety (Warszawa) - pytanie