Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą

Data: 2009-12-15 11:48:28
Autor: januszek
Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
GK napisał(a):

płaciłem na poczcie za usługę pocztową, bodajże wysłanie paczki kartą płatniczą. I moje zdziwienie, jak pobrano mi dodatkowo z karty prowizję jak za wypłatę w oddziale obcego banku. okazało się, że poczta traktuje płatności kartą jak wypłata w ich oddziale Banku Pocztowego.

W tej chwili jest to prowizja taka jak za wyplate z obcego bankomatu, wg stawki banku, ktory karte wydal.

j.

Data: 2009-12-16 13:25:31
Autor: Dominika Widawska
januszek pisze:

W tej chwili jest to prowizja taka jak za wyplate z obcego bankomatu, wg stawki banku, ktory karte wydal.

Nie, jest gorzej.
To usługa wypłaty w kasie obcego banku, ja mam wszystkie bankomaty za free i kiedyś dałam się naciąć. Bo nazywa się to to "Bankomat w okienku", z tym, że nazwa jest Poczty, a usługa Banku Pocztowego.

Wygooglałam podówczas:
> -Usługa wypłaty pieniędzy reklamowana jest pod nazwą handlową
> "Bankomat w okienku", więc klienci otrzymują informację, że należy
> traktować ją analogicznie do bankomatu" - tłumaczy gazecie Zbigniew
> Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.

Jak dla mnie, przegięcie i żenada.

D.

Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą