Dodatkowe dźwięki podczas połączenia

Data: 2015-04-10 12:10:48
Autor: rageofhonor
Dodatkowe dźwięki podczas połączenia
Połączenie komórkowe. Komórka dzwoni na drugą lub stacjonarny w tle słychać dźwięk jakby sygnału wolności w telefonie stacjonarnym. Co to może być?
Jak ja dzwonię na stacjonarny w celu sprawdzenia mojej komórki to takiego efektu nie ma. Czyli to nie moja komórka jest winna.
Co może być przyczyną że druga komórka daje takie objawy?
Nadajnik w miejscu przebywania czy coś innego?

Data: 2015-04-13 16:04:35
Autor: rageofhonor

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:5527a023$0$15670$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Włożyłem moją kartę SIM do tego telefonu i jest to samo Czyli prawdopodobnie to wina telefonu. Co może być przyczyną że telefon komórkowy ma szumy i inne sygnały dodatkowe podczas połączenia jeśli nie jest to wina nadajnika w okolicy?

Dodatkowe dźwięki podczas połączenia