Dodatkowe gniazdo zapalniczki

Data: 2009-04-10 21:00:29
Autor: Bastion
Dodatkowe gniazdo zapalniczki

Użytkownik "macko" <kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl> napisał w wiadomości news:grld54$967$1inews.gazeta.pl...
Witam,

z racji powoli zbliżającego się okresu wyjazdowo-wakacyjnego wymyśliłem
sobie że chciałbym zamontować dodatkowe gniazdo zapalniczki niezależne od
stacyjki (tzn. jest w nim napięcie nawet gdy wyciągnę kluczyk ze stacyjki).
Może Ktoś z Was przerabiał ten temat i poda mi jakąś fajną małoinwazyjną
drogę podłączenia takiego gniazda?

Witam

Nie wiem czy brales pod uwage kupienie rozdzielacza, widzialem cos takiego
na stacji Lotosu, kosztowalo jakies grosze 30-50 zl.
To wyglada tak ze masz z jednej strony wtyk do zwyklej zapalniczki i 3 gniazda
wyjsciowe zapalniczy, czyli dziala to tak jak zwykla zlodziejka.

Chyba lepiej wozic cos takiego w schowku i urzywac w razie potrzeby nie montowac
dodatkowe gniazdko?

Pozdrawiam

Data: 2009-04-10 22:30:29
Autor: macko

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:gro5l0$s0e$1mx1.internetia.pl...

[...]

Rozdzielcz mam. Ale gniazda zapalniczki w którym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest zasilanie nie mam. To jest mój problem dlatego chce ciągnąć kabelek od akumulatora. Wiem że jest późno ale proszę przeczytaj mój pierwszy post uważnie. Ważniejszą cześć już Ci nawet podkreśliłem :)

Świątecznie pozdrawiam
macko

Data: 2009-04-10 22:53:31
Autor: Bastion

Użytkownik "macko" <kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl> napisał w wiadomości news:groa95$7e8$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości

Rozdzielcz mam. Ale gniazda zapalniczki w którym po wyjęciu kluczyka ze
stacyjki jest zasilanie nie mam.

Kumam, niedzoczytalem;)

Dodatkowe gniazdo zapalniczki