[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1

Data: 2011-11-19 14:06:31
Autor: Japowaty
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
Witam wszystkich.
Przepraszam za OT ale rzecz stała się pilna.
Poszukuję b.pilnie licencji dostępowych do Novell Netware 5.1. Gdyby kto¶ miał, to proszę o info na japowaty na gmail.
Pozdrawiam

Data: 2011-11-22 19:58:59
Autor: DooMiniK
On 19/11/2011 22:42, Jerzy Dombczak wrote:
[...]

Może ZUS, całkiem nie tak dawno przetarg na dyskietki był.

Data: 2011-11-22 22:56:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
Dnia 2011-11-22, o godz. 19:58:59
DooMiniK <bachus@bachus> napisał(a):

> Muzeum powiekszasz?

Może ZUS, całkiem nie tak dawno przetarg na dyskietki był.

To "nie tak dawno" to listopad 2008 ;-)
A licencje mog± być potrzebne bo na Novellu stoi jaki¶ specyficzny soft
który nie ma nowszej wersji. Np. wykorzystuj±cy Novellowsk± bazę Tree
View bodajże. A że chce być legalny to się nie dziwię że szuka czego¶
co już nie jest oferowane.

Zdrówko

Data: 2011-11-22 23:18:53
Autor: Przemek
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
Maciek Babcia Dobosz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
View bodajże. A że chce być legalny to się nie dziwię że szuka czego¶
co już nie jest oferowane.

a 3 lata temu wywalałem jakie¶ 120 licencji...
Przem

Data: 2011-11-22 23:29:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
Dnia 2011-11-22, o godz. 23:18:53
"Przemek" <raz@onet.pl> napisał(a):

Maciek Babcia Dobosz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> View bodajże. A że chce być legalny to się nie dziwię że szuka
> czego¶ co już nie jest oferowane.

a 3 lata temu wywalałem jakie¶ 120 licencji...

Ja tam parę pakietów NT 4.0, Win 95 czy 3.11 i DOS-a 5.0, 6.20 i 6.22
czy Corela 3.0 albo Word for Windows 2.0 trzymam w szafie. ;-) Swoj±
szos± to DOS akurat się przydaje dla programów księgowych na ten
przykład. Mam parę wirtualek gdzie chodzi soft pod DOS-a.

Zdrówko

Data: 2011-11-23 10:39:52
Autor: Przemek
[...]

Ja w tym czasie zmieniałem pracę i byłem zmuszony robić porz±dki. Wywalałem też to co Ty, wielki kubeł tego był...
BTW to były czasy... Do zainstalowania porz±dnego systemu księgowego dwie dyskietki wystarczyły. I komu to panie przeszkadzało ;)
Przem

Data: 2011-11-23 13:47:59
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 23.11.2011 Przemek <raz@onet.pl> napisał/a:
Maciek Babcia Dobosz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ja tam parÄ™ pakietĂłw NT 4.0, Win 95 czy 3.11 i DOS-a 5.0, 6.20 i 6.22
czy Corela 3.0 albo Word for Windows 2.0 trzymam w szafie. ;-) SwojÄ…
szosą to DOS akurat się przydaje dla programów księgowych na ten
przykład. Mam parę wirtualek gdzie chodzi soft pod DOS-a.

Ja w tym czasie zmieniałem pracę i byłem zmuszony robić porządki. Wywalałem też to co Ty, wielki kubeł tego był...
BTW to były czasy... Do zainstalowania porządnego systemu księgowego dwie dyskietki wystarczyły. I komu to panie przeszkadzało ;)

A teraz nie trzeba ani jednej! :)

Data: 2011-11-23 18:27:55
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
Dnia 2011-11-23, o godz. 10:39:52
> [...]

Ja w tym czasie zmieniałem pracę i byłem zmuszony robić porz±dki.
Wywalałem też to co Ty, wielki kubeł tego był...

A trza było sprzedać na Alledrogo ;-)

Zdrówko

Data: 2011-11-23 07:09:17
Autor: jureq
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:56:11 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

To "nie tak dawno" to listopad 2008 ;-) A licencje mogą być potrzebne bo
na Novellu stoi jakiĹ› specyficzny soft ktĂłry nie ma nowszej wersji. Np.
wykorzystujący Novellowską bazę Tree View bodajże. A że chce być legalny
to siÄ™ nie dziwiÄ™ ĹĽe szuka czegoĹ› co juĹĽ nie jest oferowane.

Legalny? Według treści tej licencji jej transfer wymaga zgody firmy Novell. Podobno od wielu lat nie została wydana żadna taka zgoda.

Data: 2011-11-23 08:37:41
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1

napisał(a):

> [...]
> nowszej wersji. Np. wykorzystuj±cy Novellowsk± bazę Tree View
> bodajże. A że chce być legalny to się nie dziwię że szuka czego¶ co

Legalny? Według tre¶ci tej licencji jej transfer wymaga zgody firmy Novell. Podobno od wielu lat nie została wydana żadna taka zgoda.

Nie musi być transfer. Może być zakup nieużywanych licencji.

Zdrówko

[OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1