Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pa sować?

Data: 2009-12-12 07:31:58
Autor: Janeo
Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pa sować?
Cześć, mam pytanie, bo się nie znam.
Mam w pececie 2 x dual channel DDR2 800 MHz, na parametrach
5-5-5-15-21, 1,9V.
Czy jak dodam następne 2 x dual channel DDR2 o tej samej pojemności i
też 800 MHz, 4-4-4-12, 2,1V - będzie chodzić na parametrach pierwszej
pary?
Pozdr. - J

Data: 2009-12-12 18:09:54
Autor: Piotrek

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:f2dc8f69-ccec-454f-baec-765966f252edd10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Jeśli w miare dobra plyta i pamieci to nie powinno byc problemow, najlepiej kupuj tam gdzie mozesz ew. sprawdzic i zwrocic jesli nie beda wspolpracowac prawidlowo.

Piotrek
--
Angielski Online | Angielski przez Skype
www.tef.edu.pl

Data: 2009-12-12 22:32:10
Autor: Wiesław
Dnia 12-12-2009 o 16:31 Janeo napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Tak. Bios zawsze ustawia niższe wartości.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-12-12 22:34:05
Autor: Feromon
[...]

Dwa razy miałem do czynienia z "wypaśnymi" pamięciami, czyli trochę droższe ale szybsze.
Kończyło sięto problemami z instalacją Windows i błędami w testach. Może miałem pecha,
ale teraz wolę wziąć markowe 5-5-5-15 niż markowe 4-4-4-12. Dotyczyło to firm OCZ
i GEIL. Więc MOIM ZDANIEM należy w miarę możliwości dokupić TAKIE SAME jak
poprzednie.

Feromon

Data: 2009-12-12 23:00:28
Autor: Michał
Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pa sować?
Dwa razy miałem do czynienia z "wypaśnymi" pamięciami, czyli trochę droższe ale szybsze.
Kończyło sięto problemami z instalacją Windows i błędami w testach.

"Wypaśne" pamięci zazwyczaj potrzebują wyższego napięcia.

Data: 2009-12-12 23:24:05
Autor: Janeo
On 12 Gru, 23:00, Michał <mbier...@wywalto.o2.pl> wrote:
> Dwa razy mia em do czynienia z "wypa nymi" pami ciami, czyli troch
> dro sze ale szybsze.
> Ko czy o si to problemami z instalacj Windows i b dami w testach.

"Wypasione" pamięci zazwyczaj potrzebuj wyższego napięcia.
GEIL na swoich standardowych paramatrach jakoś chodzi. Natomiast "nie
łyka" mi podkręcania PC, które jest na 5-5-5-15-21 pierwszej pary +
dodatkowe parametry jak HT Speed, TT Width - być może te ostatnie
parametry sa nie do przełknięcia?
Nawet jak zwiększę dla obu par napięcie do 2,2V, pełna klęska... :-)
Pozdr. - J

Data: 2009-12-12 23:24:52
Autor: Janeo
On 12 Gru, 22:34, "Feromon" <fer0...@wp.pl> wrote:
Więc MOIM ZDANIEM należy w miarę możliwości dokupić TAKIE SAME
Chyba tak zrobię :-)
Pozdr. - J

Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pa sować?