Dodatkowe ubezpieczenie z OEAV

Data: 2011-12-27 13:47:58
Autor: Zbynek Ltd.
Dodatkowe ubezpieczenie z OEAV
Witam

Czy nadal istnieje dodatkowe ubezpieczenie (to za 7E) z Uniqa w
ramach OEAV? Nie mogę znaleźć aktualnej wersji ani tu:
http://www.oeav-events.at/OEAV/service/weltweitservice.php?zv=104&navid=25
ani w innym miejscu w ich serwisie. Nie chcę wpłacać w ciemno.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-12-28 09:49:35
Autor: kokeshi
On 2011-12-27 1:47 PM, Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
  > http://www.oeav-events.at/OEAV/service/weltweitservice.php?zv=104&navid=25
  > ani w innym miejscu w ich serwisie. Nie chcę wpłacać w ciemno.

  W oficjalnym cenniku 2012, ktory otrzymalem poczta analogowa, nie ma.
  Wnioskuje z tego, ze nie.

  pzdr,
--
     k.