Dodatkowy przycisk Power

Data: 2012-05-20 23:23:53
Autor: Radek D
Dodatkowy przycisk Power
Mam ja sobie obudowę Chiefteca gdzie napędy =, włącznik i reset są za klapką. Super sprawa jak się ma małe dzieci. Z napędów korzystam bardzo rzadko - tylko potrzebny mi jest Power.
Znalazłem taki bajer w sieci
http://www.sharkoon.com/?q=en/content/pc-jump-start
Ale niestety nigdzie nie mogę go namierzyć w Polsce.

Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

Data: 2012-05-20 23:36:03
Autor: Padre
Dodatkowy przycisk Power
W dniu 2012-05-20 23:23, Radek D pisze:
[...]

Poświęciłem całe 2 minuty i google:

http://profi24.pl/pl/sharkoon-pc-jump-start-czarny.html?partner=1994

http://dyskontowy.pl/pl/sharkoon-pc-jump-start-czarny.html?partner=1994

dalej szukać czy dwa linki starczą?

Data: 2012-05-21 00:40:15
Autor: Radek D
Dodatkowy przycisk Power
Poświęciłem całe 2 minuty i google:

dalej szukać czy dwa linki starczą?

OK - a jeszcze jakiś inny pomysł poza tym Sharkoon'em ?

Data: 2012-05-21 00:26:02
Autor: BQB
Dodatkowy przycisk Power
[...]

A może na klawiaturze masz poweron? Albo może klawiaturę będziesz zmieniać?

Data: 2012-05-21 00:39:21
Autor: Radek D
Dodatkowy przycisk Power
A może na klawiaturze masz poweron? Albo może klawiaturę będziesz zmieniać?

Klawiatura jest w zasięgu dzieciaka - a taki przycisk schowam za monitorem i do niego nie dostanie (jak na razie) ;-)

Data: 2012-05-21 07:10:47
Autor: nom
Dodatkowy przycisk Power

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4fb9729b$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
Klawiatura jest w zasięgu dzieciaka - a taki przycisk schowam za monitorem i do niego nie dostanie (jak na razie) ;-)

A ile dziecko ma lat?
Od dawna na chyba większości płyt głównych można uruchomić włączanie z klawiatury na hasło, przynajmniej w BIOS Awarda to jest.

Data: 2012-05-21 12:51:34
Autor: kamil
Dodatkowy przycisk Power
On 21/05/2012 06:10, nom wrote:

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Klawiatura jest w zasięgu dzieciaka - a taki przycisk schowam za
monitorem i do niego nie dostanie (jak na razie) ;-)

A ile dziecko ma lat?
Od dawna na chyba większo¶ci płyt głównych można uruchomić wł±czanie z
klawiatury na hasło, przynajmniej w BIOS Awarda to jest.

Sk±d wy te dzieci bierzecie? Mojemu wystarczyło trzy razy powiedzieć nie, kiedy zaczynała sięgać po różne rzeczy. Ledwo stała trzymaj±c się mebli kiedy potrafiła płytę z bajk± do DVD włożyć i nacisn±ć play, a zrozumiała w 3 minuty żeby komputera nie dotykać.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-21 13:30:41
Autor: Doxent
Dodatkowy przycisk Power
Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

swego czasu myślałem o tym jak przerobić dzwonek radiowy na takie urządzenie. Możnaby też poszukać w motoryzacyjnym zestaw jakiegoś autopilota do drzwi i tak go przerobić aby zwierał. power na płycie. Pewnie jeden dodatkowy przekaźnik załatwi sprawę + zasilanie ze stand-by chociaż problemem może być zbyt niskie napięcie.

Data: 2012-05-21 21:16:36
Autor: Radosław Sokół
Dodatkowy przycisk Power
W dniu 20.05.2012 23:23, Radek D pisze:
Macie może jaki¶ inny patent - jak w miarę estetycznie wyci±gn±ć Power poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

Jakakolwiek obudowa, która Ci się podoba, mikrostyk z jakim¶
przyciskiem, kabelek z przeplotem (może być skrętka marnej
kategorii) plus trochę majsterkowania :)

Możesz nawet zrobić drewniane pudełko z wł±cznikiem, kryj±ce
w ¶rodku jakiego¶ huba USB, czę¶ć kabli z biurka czy cokol-
wiek innego.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2012-05-21 22:18:26
Autor: Feromon
Dodatkowy przycisk Power

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4fb960ea$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ESTETYCZNIE? Baba jesteĹ›?
Odpinasz w obudowie przycisk od płyty głównej
i podpinasz swĂłj "magic button". Jak jesteĹ› zdolny to na pilota
kompa odpalasz.
A "na biurku" to dzieciak włącznika nie znajdzie?
SugerujÄ™ zabieranie kabla zasilajÄ…cego.
Moje dzieci w chwilę łamały moje hasło na BIOSa.

Feromon

Dodatkowy przycisk Power