Dodatkowy przycisk Power

Data: 2012-05-21 22:18:26
Autor: Feromon
Dodatkowy przycisk Power

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4fb960ea$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
Mam ja sobie obudowę Chiefteca gdzie napędy =, włącznik i reset są za klapką. Super sprawa jak się ma małe dzieci. Z napędów korzystam bardzo rzadko - tylko potrzebny mi jest Power.
Znalazłem taki bajer w sieci
http://www.sharkoon.com/?q=en/content/pc-jump-start
Ale niestety nigdzie nie mogę go namierzyć w Polsce.

Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

ESTETYCZNIE? Baba jesteÅ›?
Odpinasz w obudowie przycisk od płyty głównej
i podpinasz swój "magic button". Jak jesteś zdolny to na pilota
kompa odpalasz.
A "na biurku" to dzieciak włącznika nie znajdzie?
SugerujÄ™ zabieranie kabla zasilajÄ…cego.
Moje dzieci w chwilę łamały moje hasło na BIOSa.

Feromon

Dodatkowy przycisk Power