Dodge Journey - zna ktoś?

Data: 2011-08-25 19:59:47
Autor: Michał
Dodge Journey - zna ktoś?
Sawa <fiku@miku.pl> napisał(a):
Witam!
Zainteresowałem się takimi autkami:
http://otomoto.pl/dodge-journey-najbogatsza-wersja-7-osobowa-C20149487.html
http://otomoto.pl/dodge-journey-C20193528.html

Nigdy nie miałem z takimi doczynienia, może ktoś podpowie jak to jeździ,
ile
pali, co sie psuje, na co uważać?
Silniki kto produkuje?

Oooo, jeździłem tym z 1.5 tygodnia i nawet zepsułem ;) !

Jak jeździ: niestety źle, i jest głośne dziury chyba nawet całkiem dobrze tłumiło "akustycznie" ale trzęsło.
na zakręcie przy około 120km/h jak hamowałem wpadło w poślizg absurd jakiś (tak to ma ABS, nie wiem czy ESP ale chyba też, ale nie wyprowadzał sam niczego) !!!!
prowadzi się ok do 100km/h do miasta dobre, nawet można by powiedzieć że fajne, na trasy zło zło zło.

Ile pali: chyba było trochę mniej niż nissan altima czyli na oko to paliło coś koło 7.5..9.5l/100, z tym że nie pamiętam dokładnie, bak miało mały więc mało paliło ;) przy jeździe z vmax raczej nie większą niż 110km/h.

Mi się popsuł (chyba) wiatrak chłodnicy a potem się w kolejce po kawę przegrzało coś, potem się migacz popsuł (żarówka odkręciła ?).

Na co uważać nie mam pojęcia, miejsca jest trochę choć w starych
wielkich sedanach jest tego więcej, plastiki bardzo złe, audio
słabe. Jeździłem wersją 5 os. Auto nadsterowne. Przy nim nissan altima to była totalnie inna liga (dużo wyżej).
nawet dodge charger dużo lepszy i toyota camry dramatycznie lepsza,
i każdy duży stary europejczyk też.
za to bez porównania lepszy od Chrystlera Sebringa 2006+ ;)

Pozdrawiam.

Data: 2011-08-26 08:38:06
Autor: Sawa
Dodge Journey - zna ktoś?
Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j369jj$ouv$1inews.gazeta.pl...

Jak jeździ: niestety źle, i jest głośne dziury chyba nawet
całkiem dobrze tłumiło "akustycznie" ale trzęsło.

Ostatecznie mnie przekonałeś aby tego nie kupować, muszę dozbierać i kupuję 2 letniego Pathfindera.

Sawa

Data: 2011-08-26 12:30:25
Autor: bluedadun
Dodge Journey - zna ktoś?
Sawa <fiku@miku.pl> napisał(a):
Ostatecznie mnie przekonałeś aby tego nie kupować, muszę dozbierać i kupuję 2 letniego Pathfindera.

z jakim silnikiem? super 4L czy dupne 2.5D?

Dżernej to ni pies ni wydra, sluszna decyzja ;) tez mi niezabardzo odpowiadalo
to co oferowal, jak na nazwijmy go Van'a, choc to fajne autko, to nigdy bym
nie wpadl aby porownywac, jak jeden z odpowiadajacych, klocek kierowany dla
rodziny z Nissanem Altima czy tym bardziej z Camry (akurat posiadalem Camry),
ktore to z zalozenia sa kierowane na inny target ;) odbiorcy i na inne
oczekiwania co do jazdy prowadzenia uzytecznosci ;)

a jezdziles kiedys takim SUV-em?, moze sie przejedz, to wtedy zobaczysz co to
jest trzesiawka na dziurach, jak to sie prowadzi po autostradzie... jak
podskakuje... jak sie nim pokonuje zakrety ;) ale doswiadcz tego sam ;) bez pomagierow z netu ;), a nastepnie sie pochwal ;)
ja jazdzilem ale ni echce Cie zachecac, ani zniechecac ;)

jedyny plus to zima... i "cztery lapy cztery lapy" ;)

pzdr
bd

Data: 2011-08-26 15:14:42
Autor: Sawa
Dodge Journey - zna ktoś?
Użytkownik "bluedadun" <bluedadun@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j383l1$aer$1inews.gazeta.pl...
Sawa <fiku@miku.pl> napisał(a):

a jezdziles kiedys takim SUV-em?, moze sie przejedz, to wtedy zobaczysz co to
jest trzesiawka na dziurach, jak to sie prowadzi po autostradzie... jak
podskakuje... jak sie nim pokonuje zakrety ;)

Ostatnio śmigam mniejsze trasy, więc ma to być bardziej auto miejskie ;-D + towar dowożony do sklepu lokalnie, trasy kilka razy do roku. Silnik raczej 2,5, ponoć czapki już nie podskakują. Dobrze jak by był w automacie bo leniwy jestem. Nie ma mostów sztywnych więc z prowadzeniem nie powinno być aż takiej tragedii, ale wiem że do C8 będzie mu daleko.
Mam też drugie auto tej marki i mam jakiś sentyment, zaczynam zbaczać w tym kierunku. Lubię wysokie, krążowniki. Codziennie pokonuje kilkakrotnie 2 szerokie przejazdy kolejowe, tak nierówne że można wypaść z auta, jak się jedzie ok 20-40km ok 60 już nie buja ale co zawiecha bierze na siebie... Dodatkowo krawężniki, historyczny dziurawy bruk, chcę coś o dużych kołach, na wysokim profilu.
Moje drugie auto:
http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol04.jpg
http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol05.jpg
http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol06.jpg
http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol08.jpg

Więc o telepaniu mam liźnięte... ;-)

Sawa

Data: 2011-08-26 11:03:23
Autor: amos
Dodge Journey - zna ktoś?
On 26 Sie, 15:14, "Sawa" <f...@miku.pl> wrote:
Moje drugie auto:
http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol05.jpg

Nie chce Cie martwic ale....masz rdze na blotniku ;D

--
zdrowka
amos

Data: 2011-08-27 07:59:30
Autor: Sawa
Dodge Journey - zna ktos?
Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:035ed803-ddf6-463d-bce8-f18d4950d44fy21g2000yqy.googlegroups.com...

http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol05.jpg

Nie chce Cie martwic ale....masz rdze na blotniku ;D

Nie martwie sie bo juz tego kawalka blotnika nie mam, zostal wyciety i w tym miejscu mam gume 8mm ;-) foto przed chlasnieciem. Zobacz foto 6 i 8, rdza na blotniku to najmniejszy problem, najwazniejsza jest rama ;-D

Pozdro
Sawa

Data: 2011-08-27 12:00:29
Autor: amos
Dodge Journey - zna ktos?
On 27 Sie, 07:59, "Sawa" <f...@miku.pl> wrote:
Nie martwie sie bo juz tego kawalka blotnika nie mam, zostal wyciety i w tym
miejscu mam gume 8mm ;-) foto przed chlasnieciem. Zobacz foto 6 i 8, rdza na
blotniku to najmniejszy problem, najwazniejsza jest rama ;-D

Wierze na slowo. Znajomemu w podobnym patrolu (no, nieco starszym) nie
przeszkadza dziura w podlodze, przez ktora noga potrafi wypasc "za
zewnatrz".

W offroadzie te auta nie maja lekkiego zycia.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-08-29 23:45:04
Autor: Michał
Dodge Journey - zna ktoś?
Sawa <fiku@miku.pl> napisał(a):
> [...]

Ostatecznie mnie przekonałeś aby tego nie kupować, muszę dozbierać i kupuję 2 letniego Pathfindera.

teraz rzuciłem okiem że te wersje były bardziej wypasione, ale to chyba nie wpływa nijak na jazdę, foto znalazłem:

http://postimage.org/image/10gvxh2kk/

to słabo jeździ, i z Vel Satisem ma się totalnie nijak
ale ja lubie sedany :) jak SUV to Merc GL ;)

Pozdrawiam.

Data: 2011-08-30 01:04:13
Autor: Michał
Dodge Journey - zna ktoś?
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Sawa <fiku@miku.pl> napisał(a): > Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:j369jj$ouv$1inews.gazeta.pl...

> [...]

http://postimage.org/image/10gvxh2kk/

to słabo jeździ, i z Vel Satisem ma się totalnie nijak
ale ja lubie sedany :) jak SUV to Merc GL ;)

tfu ale napisałem posta nic nie wiadomo o co chodzi.
golasem jeździłem takim jak na fotkach, a te wersje z linków były bardziej wypasione.

pozdrawiam.

Data: 2011-08-30 11:22:27
Autor:
[...]

ja jezdzielm wersja "srednia" w PL, czyli full wypas, poza 4x4 i skora, SXT
czy jakos tak ale nie R/T, uwazam, ze jezdzi super, moze w US to sie buja, ale
na EU daje rade...lepiej niz nie jeden kompakt czy duze opasle kombi, nie
mozna porownywac dowch takich samych auta ale z dwoch jakze innych rynkow.
Inne zawiesznei, inne prowadzenie wszystko inne.

Ale i tak nie ma tematu, kolega kupuje terenwoke, plus ten, iz mozna sobie VAT
obliczyc od paliwa jak sie niemyle - o ile kupi navare ;)

Data: 2011-08-30 14:51:51
Autor: Sawa
Dodge Journey - zna ktoś?
Użytkownik <bluedadun@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3ih5j$eoi$1inews.gazeta.pl...
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Ale i tak nie ma tematu, kolega kupuje terenwoke, plus ten, iz mozna sobie VAT
obliczyc od paliwa jak sie niemyle - o ile kupi navare ;)

Navary nie kupię bo na mostach i tragicznie mało miejsca z tyłu. Skłaniam się ku Pathfinderowi ale troszkę mi szelestów brakuje bo 2 letnie dobrze cenę trzymają...
Ciągle się waham co wsiąść i dlatego podpytuję, vany już mnie nudzą ;-).

Sawa

Data: 2011-08-30 15:56:14
Autor: Maciek
Dodge Journey - zna ktoś?
Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:51:51 +0200, Sawa napisał(a):

Navary nie kupię bo na mostach i tragicznie mało miejsca z tyłu.

Z przodu jest niezalezne zawieszenie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-08-30 21:07:30
Autor: Michał
Dodge Journey - zna ktoś?
[...]

Tutaj były złe plastiki, ale zawieszenie takie jak mówisz, sprężyste ciche i beznadziejne.... właśnie coś jak średni kompakt, perfekcyjnie nie wchodziło w zakręty i rzucało tyłem na mokrym.

z tym że ja lubię takie co buja ale i wchodzi w zakręty,
ten ciemny dodge w tle wchodzi ok nie trzęsie i buja fajnie.
a toyota camry przy tym coś prawie jak limuzyna ;)

ale po jeździe czymś takim jak wsiadasz w europejczyka tu i masz jedno zdanie: "Ale te polskie drogi są zajebiste!".

pozdrawiam.

--

Dodge Journey - zna ktoś?