Dogmaty ogłaszane przez Kościół

Data: 2009-11-23 23:04:30
Autor: J-23
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
On 23 Lis, 19:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Dogmaty ogłaszane przez Kościół nie zawierają żadnych nowości a jedynie
prawdy obecne w Tradycji Apostolskiej od zawsze.

Koścół ogłasza dogmaty w odpowiedzi na powstające w różnych czasach herezje,
które ni stąd ni z owąd nagle zaczynają kwestionować prawdy wcześniej
oczywiste dla każdego.

Trochę podobnie, obecnie wpisuje się do państwowych konstytucji, że
małżeństwo jest związkiem kobiety i mężczyzny. Nie jest to żadna nowość, to
było zawsze oczywiste, ale wpisuje się to w odpowiedzi na wymysły lobby
homoseksualistów.

Slowo boze, to w kosciele.
Klecho!

J-23 itede

Data: 2009-11-24 09:18:41
Autor: abc
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
Slowo boze, to w kosciele.
Klecho!

Nie jestem "klechą". Masz okazję dowiedzieć się co to właściwie jest dogmat
wiary. Założę się, że wcześniej nie wiedziałeś.

Data: 2009-11-24 08:45:10
Autor: J-23
On 24 Lis, 09:18, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Slowo boze, to w kosciele.
>Klecho!

Nie jestem "klechą". Masz okazję dowiedzieć się co to właściwie jest dogmat
wiary. Założę się, że wcześniej nie wiedziałeś.

Przez przyzwoitosc nie powiem gdzie mam takie dogmaty...

J-23 itede

Data: 2009-11-24 18:55:02
Autor: abc
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
Nie jestem "klechą". Masz okazję dowiedzieć się co to właściwie jest
dogmat wiary. Założę się, że wcześniej nie wiedziałeś.

Przez przyzwoitosc nie powiem gdzie mam takie dogmaty...

To twój problem. Niektórzy nawracają się dopiero na łożu śmierci. Ale nie
warto ryzykować, bo można nie zdążyć. Piekło czeka.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-11-24 17:58:02
Autor: Karol
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Piekło czeka.

...a niektorych psychiatryk. --

Data: 2009-11-24 19:37:45
Autor: abc
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
Piekło czeka.

..a niektorych psychiatryk.

A twoim zdaniem, jest piekło czy go nie ma?

Data: 2009-11-24 23:07:36
Autor: J-23
On 24 Lis, 19:37, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> ..a niektorych psychiatryk.

A twoim zdaniem, jest piekło czy go nie ma?

Czubku!
Polknij te wszystkie tabletki, co Ci siostra przyniosla.
Bo jak nie, to pan doktor pokłuje du*e zastrzykami.
I przywiaza do lozka!

J-23 itede

Data: 2009-11-25 04:47:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Nov 2009 19:37:45 +0100, abc napisał(a):

Piekło czeka.

..a niektorych psychiatryk.

A twoim zdaniem, jest piekło czy go nie ma?

Demokratycznie chcesz to ustalać?

Data: 2009-11-25 14:35:15
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:heh9am$bbc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piekło czeka.
..a niektorych psychiatryk.
A twoim zdaniem, jest piekło czy go nie ma?

A widziałeś piekło?

--
stevep

Data: 2009-11-25 14:46:23
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hej90f$5e5$1news.vectranet.pl...
[...]

abc nie jest na bierzaco !.
Watykan oglosil juz , ze piekla nie ma , tak samo jak diablow i czyscca i to , ze wszyscy ludzie trafia do nieba !.
Dotychczasowe gloszeni tych elementow wyjasnil jako obrazowe i poetyckie wyrazenie kary za grzechy .
Nie dalej jak dwa chyba miesiace temu o tym czytalem .

cyc

Data: 2009-11-24 23:02:49
Autor: J-23
On 24 Lis, 18:55, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Przez przyzwoitosc nie powiem gdzie mam takie dogmaty...

To twój problem. Niektórzy nawracają się dopiero na łożu śmierci. Ale nie
warto ryzykować, bo można nie zdążyć. Piekło czeka.

G.... mnie obchodza te religijne brednie!
Spier*alaj!!!

J-23 itede

Data: 2009-11-25 16:34:39
Autor: abc
[...]

To po co czytasz moje posty?

Data: 2009-11-25 08:38:01
Autor: J-23
On 25 Lis, 16:34, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>G.... mnie obchodza te religijne brednie!
>Spier*alaj!!!
>J-23 itede

To po co czytasz moje posty?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Sam twierdzisz ze religia czlowieka nie jest jego prywatna sprawa.
Skoro tak! No to sru! Jak publicznie sie obnosisz ze swoimi
przekonaniami?
Pomysl czlowieku!

J-23 itede

Data: 2009-11-25 18:05:29
Autor: abc
[...]

Z mojej strony to było pytanie sarkastyczno - retoryczne.

Data: 2009-11-25 11:39:14
Autor: J-23
On 25 Lis, 18:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Z mojej strony to było pytanie sarkastyczno - retoryczne.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ciekawe!
Zupelnie inne odnioslem wrazenie.
Moze niezbyt dokladnie pamietam tamten watek?
W kazdym razie, jesli religia i religijnosc jest czyjas sprawa
osobista,
to jest jego rzecz, i mnie nic do tego. Szanuje taki wybor, i postawe.
Ale jak ktos narzuca mi swoje przekonania, i poglady dot. wiary,
to mi to ubliza, i prowokuje mnie do agresywnej reakcji.
Jako agnostyk nie obnosze sie ze swoimi pogladami!
Nie chodze do ksiezy i nie narzucam im swojego swiatopogladu.
Bo takie zachowanie jest niobyczajne.
I zle swiadczyloby o mojej kulturze osobistej.
Takie standardy dotycza rowniez osoby gleboko wierzacej!
To znaczy, ze natretne propagowanie wiary i religijnosci,
jest zwyklym chamstwem, wobec ludzi niewierzacych.

J-23 itede

Data: 2009-11-25 21:02:57
Autor: abc
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
W kazdym razie, jesli religia i religijnosc jest czyjas sprawa
osobista, to jest jego rzecz, i mnie nic do tego.

Religia nie jest sprawą osobistą.  Jest sprawą publiczną.

Data: 2009-11-25 12:37:07
Autor: J-23
On 25 Lis, 21:02, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Religia nie jest sprawą osobistą.  Jest sprawą publiczną.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Wiesz co?
Pocaluj mnie w d*pe!

Data: 2009-11-25 22:20:54
Autor: abc
Dogmaty ogłaszane przez Kościół
Wiesz co?
Pocaluj mnie w d*pe!

Nic z tego. Poszukaj sobie jakiegoś antyfaszystę.

Data: 2009-11-25 08:11:22
Autor: Andrzej Adam Filip
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

Czy zgodnie z twoją logiką zasadne jest "unikanie ryzyka 72 hurys"? :-)

Większość naszego społeczeństwa jest na szczęście heteroseksualna.
Ród ludzi wyginąć by musiał, gdyby było inaczej.
  -- Kaczyński, Lech (1949-)

Dogmaty ogłaszane przez Kościół