Dojazd do Francji?

Data: 2010-03-15 23:19:22
Autor: Dąbrowski
Dojazd do Francji?
Witam
Czy może ktoś doradzić jak najtaniej dojechać z rowerami do Francji, konkretnie do Awinion? Dwie osoby i dwa rowery. Wyjazd 1 czerwca. Autobusy Intercars niestety nie przewożą latem rowerów, pociągami wychodzi około 120 euro w jedną stronę. Jakieś inne pomysły?

Data: 2010-03-16 08:13:42
Autor: bans
Dojazd do Francji?
W dniu 2010-03-15 23:19, Dąbrowski pisze:

[...]

Ja wiem, ja wiem - jedźcie na rowerach! ;)

--
bans

Data: 2010-03-16 08:53:54
Autor: Coaster
Dojazd do Francji?
bans wrote:
[...]

Na glodniaka i bez snu - na pewno najtaniej. ;-)

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Data: 2010-03-16 09:05:14
Autor: bans
Dojazd do Francji?
W dniu 2010-03-16 08:53, Coaster pisze:

Na glodniaka i bez snu - na pewno najtaniej. ;-)

Znajomy jechał kiedyś z Czech na Mazury, złapała go noc ;)
Spał w zbożu trzymając ręką za kierownicę roweru, a jak dotarł na miejsce, to znajomi załamali ręce - cały jego bagaż to był ręcznik o rozmiarach 70x70cm ;)

Ale chyba coś jadł ;)

--
bans

Data: 2010-03-16 01:10:59
Autor: Krzysztof
Dojazd do Francji?
Spał w zbożu trzymając ręką za kierownicę roweru, a jak dotarł na
miejsce, to znajomi załamali ręce - cały jego bagaż to był ręcznik o
rozmiarach 70x70cm ;)

Ale chyba coś jadł ;)

A po co ? Twardziele nie jedzą podczas krótkich wypadów za miasto.

Data: 2010-03-16 09:15:09
Autor: bans
Dojazd do Francji?
W dniu 2010-03-16 09:10, Krzysztof pisze:

A po co ? Twardziele nie jedzą podczas krótkich wypadów za miasto.

Krótki wypad za miasto to tak do 300km, tam było 700 ;)

--
bans

Data: 2010-03-16 01:57:29
Autor: Krzysztof
Dojazd do Francji?
Krótki wypad za miasto to tak do 300km, tam było 700 ;)

 bans

Fakt !  Bez batonika napewno się nie obeszło.

Data: 2010-03-16 10:49:34
Autor: Tomasz Minkiewicz
Dojazd do Francji?
On Tue, 16 Mar 2010 09:05:14 +0100
bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Spał w zbożu trzymając ręką za kierownicę roweru, a jak dotarł na miejsce, to znajomi załamali ręce - cały jego bagaż to był ręcznik o rozmiarach 70x70cm ;)

To był prawdziwy galaktyczny rowerzysta. On wiedział, że grunt to
NIE PANIKOWAĆ i zawsze wiedzieć, gdzie się ma ręcznik. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-03-16 11:22:31
Autor: Coaster
Dojazd do Francji?
bans <goc@o2.pl> wrote:

[...]

Recznik ze soba wiozl po to, zeby w razie czego moc go rzucic, gdyby juz nie dal rady jechac dalej ;-)

Data: 2010-03-16 11:17:41
Autor: Coaster
Dojazd do Francji?
bans wrote:
[...]

LOL - ale mial tylko recznik od poczatku podrozy czy tylko to mu zostalo? ;-)

Ale chyba coś jadł ;)

Zawsze mozna na trasie zjesc troche ziaren zyta, prszeniecy, troche stonki ziemniaczana (biedronek szkoda), jakies dzdzownice, slimaki i takie tam :-)

Data: 2010-03-16 12:01:52
Autor: bans
Dojazd do Francji?
W dniu 2010-03-16 11:17, Coaster pisze:

LOL - ale mial tylko recznik od poczatku podrozy czy tylko to mu
zostalo? ;-)

Miał od początku tylko ręcznik, w sumie nie wiem dlaczego, jego działania często były niezrozumiałe, aczkolwiek budzące podziw.

Kiedyś pojechał do Zakopanego (zaledwie 150km) i po całonocnej imprezie, wracając przez Krowiarki stwierdził - "A, wejdę na Babią Górę". I wszedł. W butach SPD i z szosówką na ramieniu :)

Zawsze mozna na trasie zjesc troche ziaren zyta, prszeniecy, troche
stonki ziemniaczana (biedronek szkoda), jakies dzdzownice, slimaki i
takie tam :-)

Nie, no podejrzewam, że miał tez portfel ;)

--
bans

Data: 2010-03-16 19:56:23
Autor: Dąbrowski
Dojazd do Francji?

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnnb36$il8$2inews.gazeta.pl...
[...]

Problem w tym, że urlop chcemy spędzić we Francji a nie na dojeździe do Francji. Gdybyśmy mieli studenckie wakacje to bym nie pytał na grupie tylko jechał rowerem ;)

Data: 2010-03-16 09:58:17
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Dojazd do Francji?
w odpowiedzi Dąbrowski na post news:hnmbu2$23l$1atlantis.news.neostrada.pl z Pn 15 mar 2010 23:19:22 pisze co nastepuje:

Czy może ktoś doradzić jak najtaniej dojechać z rowerami do Francji,

lotem ok. 600 zl za bitel + 20E za rower do paryzewa

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2010-03-16 12:28:35
Autor: Michał Missima
Dojazd do Francji?
Dąbrowski pisze:
[...]

Koszta podróży pociągiem liczyłeś z udziałem wochenende ticket w Niemczech?

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2010-03-16 19:54:05
Autor: Dąbrowski
Dojazd do Francji?

Użytkownik "Michał Missima" <michuss_vet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4B9F6B63.4060008gazeta.pl...
Dąbrowski pisze:
[...]

Właściwie to tylko jedno z nas potrzebuje biletu dlatego znalazłem coś lepszego niż SWT. Pociąg CNL z Berlina do Strasburga za 49 euro. Na SWT wyszło by co najmniej 8 przesiadek a koszt 37 euro. Lepiej dopłacić te 12 euro i spać spokojnie przez całe Niemcy. Problem jest we Francji. Ze Strasburga do Awinion promocyjne ceny są na TGV a tylko w niektórych TGV wolno przewozić rower i trzeba wcześniej rezerwować. W internecie nie ma niestety informacji, które TGV mają miejsca dla rowerów. Poza tym o ile sam bilet można kupić przez internet to rezerwacji na rower już nie da się zrobić.

Data: 2010-03-16 19:55:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dojazd do Francji?
Dąbrowski pisze:
[...]

Witaj.

A sprawdzałeś, czy Autobus nie zabierze rowerów w kartonach? Taki bagaż nie powinien sprawiać problemu.

Może przewoźnik się zgodzi na taką formę. Wymiary kartonu mu podasz.

Seco

Data: 2010-03-16 20:23:34
Autor: Dąbrowski
Dojazd do Francji?

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hnok7u$1jhs$1news2.ipartners.pl...
Dąbrowski pisze:
[...]

Przewoźnik zezwala na przewóz rowerów tylko w takiej formie ale wyłącznie zimą. Z przewoźnikiem rozmawiała koleżanka. Nieuprzejma pani poinformowała, że latem mają tylu klientów, że klienci z rowerami są im tylko zawadą. Ale spróbuję jeszcze sam porozmawiać.
Gdybym miał gdzie zostawić samochód na miesiąc w Awinion lub w okolicach to pojechalibyśmy samochodem z rowerami w środku. Koszt byłby porównywalny do pociągu a odpadłby problerm rezerwacji i przesiadek..

Data: 2010-03-16 20:45:27
Autor: Romal
Dojazd do Francji?
Dąbrowski wrote:

Gdybym miał gdzie zostawić samochód na miesiąc w Awinion lub w
okolicach to pojechalibyśmy samochodem z rowerami w środku.

Zostaw na campingu. Mówię serio. Zrobiłem tak dwa razy: w Słowenii i w Rumunii.

--
Romal
http://www.sakwiarz.pl/

Data: 2010-03-16 21:40:41
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dojazd do Francji?
Romal pisze:
Dąbrowski wrote:

Gdybym miał gdzie zostawić samochód na miesiąc w Awinion lub w
okolicach to pojechalibyśmy samochodem z rowerami w środku.

Zostaw na campingu. Mówię serio. Zrobiłem tak dwa razy: w Słowenii i w Rumunii.

Właśnie miałem pisać. W Avignon na przeciwko znanego mostu, po drugiej stronie rzeki jest Camping a obok całkiem pokaźny parking.

Camping - Auberge Bagatelle
http://maps.google.com/maps/place?cid=11734081200092500001&q=camping&cd=3&cad=src:pplink&ei=NOyfS6CoEsij_Abn-OmQDg

Powodzenia

Seco

Data: 2010-03-16 22:19:52
Autor: Dąbrowski
Dojazd do Francji?

[...]

Znam ten kemping. Kilka razy tam nocowałem. Tam właśnie mamy zamiar się zatrzymać na początek. Tylko czy po miesiącu zastanę tam jeszcze samochód? Ile może kosztować postój samochodu przez miesiąc na jakimś strzeżonym?

Data: 2010-03-17 08:54:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dojazd do Francji?
Dąbrowski pisze:

[...]

Miło, że tam byłeś :-) Może napisz do nich z zapytaniem? Napisz, że kilka razy nocowałeś, że chcesz znowu przyjechać ale tym razem chciałbyś samochód zostawić na dłużej. Może pozwolą Ci go wcisnąć na terenie :-)

A ile może kosztować strzeżony? Nie mam pojęcia, może na przykład jakiś camping koło Aignonu? Zastanów sie le możesz zapłacić za bezpieczny paring dla samochodu? 30 ojro, 60?

Seco

Data: 2010-03-17 22:51:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dojazd do Francji?
Dąbrowski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Gdybym miał gdzie zostawić samochód na miesiąc w Awinion lub w okolicach to pojechalibyśmy samochodem z rowerami w środku.

Odezwij się na mojego e-maila: m kropka karweta maupa gmail kropka com
Być może pomogę w tej kwestii.

Dojazd do Francji?