Dojazd do dzialki - droga czesciowo prywatna

Data: 2009-05-06 14:54:05
Autor: ATZ Rzeszow
Dojazd do dzialki - droga czesciowo prywatna
Witam

Jestem wlascicielem dzialki, ktorej dojazd stanowi droga w 3/4 nalezaca do Skarbu Panstwa i w 1/4 do osoby prywatnej. Wlasciciel 1/4 drogi obecnie przebywa w USA. Na miejscu mieszka corka wlasciciela. Co musze zrobic, aby uzyskac pozwolenie na budowe na mojej dzialce. Zostaly juz wydane warunki zabudowy, w ktorych mowa, ze dzialka ma dostep do drogi publicznej (??) Sprawa utknela w Starostwie Powiatowym po zlozeniu wniosku o pozwolenie na budowe. Żąda sie tam dokumentow na sluzebnosc dojazdu w postaci aktu notarialnego i wpisu sluzebnosci do KW drogi. Wlasciciel 1/4 drogi bylby sklonny do sprzedania mi polowy swojej czesci tj. 1/8 drogi. Jakie jest wyjscie z sytuacji?

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

Dojazd do dzialki - droga czesciowo prywatna