Dojazd na Lotnisko w Wawie

Data: 2011-09-15 10:28:55
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Witam.
W środę o 6:00 muszę być na Okęciu. Jadę z Osieka nad Wisłą. Do Łomianek to wiem mniej więcej ile się jedzie. Ale nie wiem o której musiałbym być w Łomiankach aby o tej 6 zameldować się na parkingu P4 przy lotnisku??
Jak wygląda ruch o tej porze w Warszawie, korkuje się mocno?? Według moich wstępnych wyliczeń potrzebuję dobre 3 godziny. To jest nieco ponad 200km drogi. Droga na Warszawę jest w dobrym stanie (no chyba że się coś zmieniło, bo ostatnio w Stolicy byłem rok temu).

Data: 2011-09-15 09:00:42
Autor: masti
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 10:28:55 +0200 osobnik zwany Kamil 'Model'
wystukał:

[...]

przed 6 to nie ma problemu. Będziesz miał pusto. ok 40 minut z Łomianek
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,24,21.01712,52.25376?l=7579f45559d3caa9

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-15 11:12:13
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-15 11:00, masti pisze:
[...]

Super, dzięki.
Czyli o 3 spokojnie mogę sobie wyjechać. I tak sobie założyłem margines czasu, bo jakoś dojść z parkingu trzeba, znaleźć stoisko biura podróży no i jakąś kawkę trza będzie wypić jeszcze na lotnisku.

Data: 2011-09-15 10:38:13
Autor: Massai
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Kamil 'Model' wrote:

> [...]
margines czasu, bo jakoś dojść z parkingu trzeba, znaleźć stoisko
biura podróży no i jakąś kawkę trza będzie wypić jeszcze na lotnisku.

Wyjeżdżasz? Znaczy auto zostawiasz? To załóż sobie więcej czasu na
dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-15 12:39:25
Autor: Piotr
Dojazd na Lotnisko w Wawie
dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

a 1000 miejsc czasowo zlikwidowali bo chotel buduja

Data: 2011-09-15 13:23:41
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-15 12:39, Piotr pisze:
dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

a 1000 miejsc czasowo zlikwidowali bo chotel buduja

Mam zrobioną rezerwację miejsca na parkingu, więc chyba miejsce dla mnie będą mieli??

Data: 2011-09-15 11:33:44
Autor: AZ
Dojazd na Lotnisko w Wawie
On 2011-09-15, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote:

a 1000 miejsc czasowo zlikwidowali bo chotel buduja

Mam zrobioną rezerwację miejsca na parkingu, więc chyba miejsce dla mnie będą mieli??

To kolina, upierdliwy troll usenetowy - nie sluchaj go.

--
Artur

Data: 2011-09-15 13:22:38
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-15 12:38, Massai pisze:

Wyjeżdżasz? Znaczy auto zostawiasz? To załóż sobie więcej czasu na
dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

Tak, zostawiam auto na parkingu P4. Wyjeżdżam od środy do środy (powrót po 22) i za zostawienie auta na parkingu P4 zapłacę 140 PLN. Nie jest to jakaś kosmiczna cena, tym bardziej, że na parkingach oddalonych od lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza (ok. 110PLN) do tego trza by liczyć taxi na lotnisko i później na parking, więc wyjdzie mnie na to samo. Założyłem sobie godzinny margines czasu. Wylot mam 9:20, odprawę o 7:20 więc jak będę po 6 parę minut na parkingu to spokojnie zdążę dojść z parkingu i wypić kawę. Dlatego planuje wyjechać o 3 z domu, mam 205 km do pokonania, śpieszyć się nie chcę, a droga do Wawy jest dobra, więc jeżeli przed 6 rano w Wawie jest spokój na ulicach to spokojnie na tą 6 będę na miejscu.

Data: 2011-09-15 12:32:52
Autor: Massai
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Kamil 'Model' wrote:

> [...]
oddalonych od lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza
(ok. 110PLN) do tego trza by liczyć taxi na lotnisko i później na

140 to rzeczywiście nie aż tak dużo. Myślałem że na którymś z tych
P1-P3 chcesz zostawić.

Znajomi jak przyjeżdżają to zostawiają samochody na parkingu, na którym
sam trzymam, na Ochocie, wychodzi coś koło 60 pln za tydzień.
Taksówka na lotnisko 20 pln, jesli akurat ja jestem niedostepny żeby
ich podwieźć.

 Założyłem sobie godzinny
margines czasu. Wylot mam 9:20, odprawę o 7:20 więc jak będę po 6
parę minut na parkingu to spokojnie zdążę dojść z parkingu i wypić
kawę.

Na mientkiej frycie, jak mawiają.
Z tego parkingu to do budynku będziesz z bagażami dreptał jakieś 2
minuty ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-15 14:50:38
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-15 14:32, Massai pisze:
ciach [...]

[...]

Wiesz, nie będę miał ochoty tłuc się pół Warszawy po przylocie, tym bardziej, że będę grubo po 22 na lotnisku. A zresztą u Was to łatwo się naciąć na lipne taryfy i wtedy nie będzie wesoło. Zresztą chciałem na początku wziąć kogoś coby nas odwiózł na lotnisko i z niego odebrał, ale kosztowo to wyjdzie mnie jeden grzyb (trza by dać dwa razy na paliwo) a może jak dobrze pójdzie to załapiemy się po powrocie na nocleg u znajomej i sobie zostaniemy jeden dzień w Wawie

[...]

No i o to mi chodzi, żeby na miękko zdążyć bez stresu i w ogóle na pełnym luzie. To ma być troszkę spóźniona (o miesiąc) podróż poślubna i mam zamiar wszystko spędzić miło bez niepotrzebnego napinania i stresu :)

Data: 2011-09-15 20:43:51
Autor: Myjk
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Thu, 15 Sep 2011 14:50:38 +0200, Kamil 'Model'
Wiesz, nie będę miał ochoty tłuc się pół Warszawy po przylocie, tym bardziej, że będę grubo po 22 na lotnisku. A zresztą u Was to łatwo się naciąć na lipne taryfy i wtedy nie będzie wesoło.

Huh? Lipna taryfa z lotniska? Co to w ogĂłle znaczy bo nie ogarniam?

Zresztą chciałem na początku wziąć kogoś coby nas odwiózł na lotnisko i z niego odebrał, ale kosztowo to wyjdzie mnie jeden grzyb (trza by dać dwa razy na paliwo)

No faktycznie, z Szyszkowej na Okęcie jest niecałe 7km. W skrajnym wypadku
benzyna to 6 zł (jak zły Tusku się dobrze postara). Odliczając podróż NA
lotnisko, gdzie transfer z parkingu jest bezpłatny -- BUSem -- to nie wiem
w jaki sposób policzyłeś, że wyjdzie tak samo jak zostawienie na P4.
Zostawiając auto na Szyszkowej 39 (tam jest ów parking -- zresztą na
Szyszkowej takich parkingów jak mrówków, ale ten pod 39 jest największy i
znam dobre opinie na jego temat), koszt przenocowania auta przez tydzień to
połowa tego co na P4 -- setka w kieszeni spokojnie.

Sam zostawiam auto nieopodal dalej, na Środkowej gdzie mam strzeżony
parking pod firmą. :P Potem taxi na i z lotniska. W sumie taksówka to koszt
18 zł w jedną stronę i 15 min. jazdy żółwim tempem.

No i o to mi chodzi, żeby na miękko zdążyć bez stresu i w ogóle na pełnym luzie. To ma być troszkę spóźniona (o miesiąc) podróż poślubna i mam zamiar wszystko spędzić miło bez niepotrzebnego napinania i stresu :)

Żebyś się nie zdziwił, jak dwa razy jeszcze jajko zniesiesz na lotnisku i
trzynaście razy stracisz cierpliwość, przy okazji dziesięć razy łapiąc się
na tym, czego nie zabrałeś. Hm... BP NMSP :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-16 08:05:47
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-15 20:43, Myjk pisze:

[...]
Żebyś się nie zdziwił, jak dwa razy jeszcze jajko zniesiesz na lotnisku i
trzynaście razy stracisz cierpliwość, przy okazji dziesięć razy łapiąc się
na tym, czego nie zabrałeś. Hm... BP NMSP :P

E tam dam radę. Aż tak łatwo się nie stresuje. Jak będzie się mocno nudzić na lotnisku, to wyciągnę lapka i sobie poczytam PMS :)
Jakoś już się przyzwyczaiłem do tego, że zawsze się czegoś zapomni wziąć z domu, więc to też na luzaka sobie przyjmę :)

A co do parkingu, już decyzja podjęta, zostawiam autko na P4 i koniec. Naprawdę nie chcę się tłuc taksówkami czy jakimiś busami po Wawie. Nie i koniec ;P

Data: 2011-09-17 09:10:17
Autor: Myjk
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Fri, 16 Sep 2011 08:05:47 +0200, Kamil 'Model'
Naprawdę nie chcę się tłuc taksówkami czy jakimiś busami po Wawie.

Pozwiedzasz sobie. ;) Z drugiej strony z Szyszkowej na Okęcie w linii
prostej są max 2km, po obwodzie 3x więcej -- ale nadal dziwnym jest dla
mnie określenie "tłuc się po Wawie" jakbyś musiał ją przejechać wzdłuż i
wszerz conajmniej dwa razy. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-16 09:59:18
Autor: Michal Jankowski
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> writes:

Szyszkowej takich parkingów jak mrówków, ale ten pod 39 jest największy i
znam dobre opinie na jego temat), koszt przenocowania auta przez tydzień to
połowa tego co na P4 -- setka w kieszeni spokojnie.

Noż kurde, człowiek pisze, że na P4 płaci 140 zł. Ile z tego mu
zaoszczędzisz? 60 zł? Na żonę go stać i na podróż poślubną, a ty mu
proponujesz dziadowskie oszczędności na parkowaniu i dodatkową
przesiadkę z walizami?

  MJ

Data: 2011-09-17 09:06:15
Autor: Myjk
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Fri, 16 Sep 2011 09:59:18 +0200, Michal Jankowski
Na żonę go stać i na podróż poślubną,

Może żona płaci... ;)

a ty mu
proponujesz dziadowskie oszczędności na parkowaniu i dodatkową
przesiadkę z walizami?

Tak, bo to akurat zaleta. Przełożyć graty ze swojego auta do BUSa i ZA
DARMO podjechać pod sam terminal, w zamian za taszczenie walizek z P4 do
terminalu -- popatrz sobie jaka tam jest odległość.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-15 21:52:56
Autor: Heinzkalter
Dojazd na Lotnisko w Wawie

"Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote in message news:j4ssb0$d2t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wszystko ok. Bardzo ładne fachowe odpowiedzi i calkiem merytorycznie wątek jest prowadzony ale powiedz mi na Boga co to znaczy "trza"?

hk

Data: 2011-09-15 21:59:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Hello Heinzkalter,

Thursday, September 15, 2011, 9:52:56 PM, you wrote:

[...]

powiedz mi na Boga co to znaczy "trza"?

To samo co trzeba. Lekki archaizm, ludowe. U Doroszewskiego w wydania
z 1995 roku jeszcze jest.

--
Best regards,

Data: 2011-09-15 22:00:37
Autor: 'Tom N'
Dojazd na Lotnisko w Wawie

<http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=512> I nie pytaj kto to jest MB

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-15 14:55:32
Autor: Michal Jankowski
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> writes:

chcę, a droga do Wawy jest dobra, więc jeżeli przed 6 rano w Wawie
jest spokój na ulicach to spokojnie na tą 6 będę na miejscu.

Jest spokój. O 6 to się dopiero zaczyna jakiś ruch robić.

  MJ

Data: 2011-09-15 15:04:44
Autor: masti
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 13:22:38 +0200 osobnik zwany Kamil 'Model'
wystukał:

[...]

akurat chyba wszystkie "lotniskowe" parkingi mają transport do/z terminalu za free

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-15 16:52:51
Autor: Massai
Dojazd na Lotnisko w Wawie
masti wrote:

> [...]

> lotnisko i później na parking,

akurat chyba wszystkie "lotniskowe" parkingi mają transport do/z terminalu za free

Nie. W tej chwili to chyba żaden. Kiedyś mieli, ale okazało się że
się nie opłaca.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-15 20:47:19
Autor: Myjk
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Thu, 15 Sep 2011 16:52:51 +0000 (UTC), Massai
Nie. W tej chwili to chyba żaden. Kiedyś mieli, ale okazało się że się nie opłaca.

No popatrz, na stronie piszą że gratis i to w dwie strony:
http://www.parking-lotnisko39.pl/index.htm

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-15 17:43:00
Autor: MM
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Dnia 15-09-2011 o 13:22:38 Kamil 'Model'  <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał(a):

 Nie jest to jakaś kosmiczna cena, tym bardziej, że na parkingach  oddalonych od lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza (ok.  110PLN) do tego trza by liczyć taxi na lotnisko i później na parking,

W styczniu 2011 płaciłem 50zł za 7 dni, do tego transfer do i z lotniska w  cenie.
W sezonie to biorą 100zł, więc nie wiem skąd cena 110zł i jeszcze bez  transportu.

Data: 2011-09-16 08:14:41
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-15 17:43, MM pisze:
[...]

Ale ja postanowiłem, że auto będzie stało na P4 i koniec. Jak znam życie to na pewno nie mieli by mnie jak dowieźć na to lotnisko i bym 6km dymał pieszo lub taksą. Już taki jestem wygodny, że będę miał auto przy lotnisku. I proszę nie namawiajcie mnie na inne miejsce parkingowe, bo pójdę za poradą grupy i obwiąże sobie koła wężem ogrodowym, bo szkoda mi będzie niszczyć opony w drodze do Stolicy, przy okazji patrząc czy mi klocek nie wypadnie (ale nie mam punto, więc jest szansa, że klocek zostanie na swoim miejscu).

Data: 2011-09-16 10:01:31
Autor: Michal Jankowski
Dojazd na Lotnisko w Wawie
[...]

Ciesz się, że nie ma autostrady na twojej trasie, bo byś dostał 100
sprzecznych porad, którędy omijać bramki.

  MJ

Data: 2011-09-16 21:40:18
Autor: lublex
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4upgn$god$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale jak miałbym targać walizy z P4, to wolę już mieć transfer pod same drzwi. Nawet jak bym miał zapłacić więcej (ale jest taniej o połowę).

pozdr
lublex

Data: 2011-10-03 10:00:11
Autor: Kamil 'Model'
Dojazd na Lotnisko w Wawie
W dniu 2011-09-16 21:40, lublex pisze:
[...]

No to wróciłem. Walizy mają kółka :P

Data: 2011-09-15 13:42:17
Autor: Smerf
Dojazd na Lotnisko w Wawie
Użytkownik "Massai" <
Wyjeżdżasz? Znaczy auto zostawiasz? To załóż sobie więcej czasu na
dotarcie z parkingu, te przy lotnisku są pioruńsko drogie.

A możesz polecić któryś z tańszych parkingów?
smerf

Dojazd na Lotnisko w Wawie